Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert februar 2024
BN Bank
3.3
71 verifiserte omtaler

BN Bank omtaler og erfaringer

Nøytral trend

BN Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
71 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#11
Utmerket
BN Bank er rangert
#11 av 118 dagligbanker
61%
Bra
61% anbefaler BN Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 71 omtaler om BN Bank

FILTRER OMTALER
34
8
3
4
22
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om BN Bank
BN Bank har 71 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svar på søknad bedrift

Omtale av  Marco

Opprette en bedrifts konto er tidskrevende har jeg erfart. Det gjelder for flere banker. Når BNbank skal ha tilleggs opplysninger og det sendt inn hjalp lite å høre fra dem. 3 uker har gått og jeg fikk fortsatt ikke kontakt om de opplysningene jeg sendte inn er nok. Redd for at jeg får avslag etter den tiden har gått og jeg må begynne hele prosessen på nytt hos en annen bank. Heller ikke mulig å prate med en bedrifts rådgiver om man skal vente eller gå videre.

Svar fra BN Bank
21.10.2022 10:26

Hei! For å få en forståelse av kundeforholdet og hvordan kontoen skal brukes, må vi i mange tilfeller etterspørre mer dokumentasjon. Dette er vi lovpålagt å gjøre. Hvor raskt prosessen går avhenger av hvor raskt og utfyllende kundene svarer, men i de sakene vi har mottatt nødvendig dokumentasjon har vi for øyeblikket 1 uke behandlingstid. Siden du har ventet så lenge kan det ha oppstått en misforståelse, og vi ønsker derfor gjerne at du ringer oss på tlf. 73 89 20 00. Da vil du bli satt i kontakt med en bedriftsrådgiver som kan hjelpe deg.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med BN Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Begynner BN bank å bli en stor drit-bank?

Omtale av  Alehmaho

Kunne ikke åpne bedrifts konto fordi bedriftene jeg har leverer dårlig, skjønner ikke greia med det. Hvordan påvirker dette dem? Jeg har ikke bedt om kredit..

Svar fra BN Bank
11.10.2022 13:47

Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men på generelt grunnlag kan vi informere om at vi foretar en vurdering av bedriften før opprettelse av konto. Vi vil gjerne gi deg en forklaring på hvorfor du fikk avslag, og håper derfor at du kan ta kontakt med oss slik at vi får avklart dette. Du når oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected]. Håper på å høre fra deg.

Begynner å lure...

Omtale av  Fredrik

For det første tar det lang tid å opprette bedriftskonto hos dem. Bedriftnettbanken ser ut som de er fra tidlig 2000-tallet.. Når jeg fortalte at jeg trengte bedriftskonto til utbetaling av lønn, kjøpe ting med bankkort, overføringer mellom bedrifter, aksjeinnskudd og lignende så svarte de dette: "På bakgrunn av denne klarer vi ikke å få en forståelse av hvordan konto og kundeforhold i BN bank skal brukes. Vi må derfor avslå søknad om kundeforhold." Da burde en kanskje holde på med noe annet enn bank.. Helt grått.. Ønsker en GOD forklaring under hva de egentlig mener med dette og hvordan de ønsker at folk skal bruke deres bank. For det andre, i prosessen med å opprette selskap krevet BNBANK å signere på noen dokumenter, mens brreg mente det var regnskapsfører som skulle signere på dem. Etter mye frem og tilbake henviste jeg senior rådgiver hos Brønnøysunregisteret med eposten jeg fikk av Bnbank og de hadde aldri på sine 21 år opplevd at en bank skulle signere på dette dokumentet.. Etterhvert ga Bnbank seg på det.

Svar fra BN Bank
21.09.2022 08:55

Hei! Først av alt er det veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, det beklager vi virkelig. Samtidig har vi ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her på en offentlig side, og kan derfor ikke svare deg på verken årsak til avslag eller hvorfor vi ville signere dokumentene. Du er imidlertid velkommen til å ta kontakt med oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected], slik at vi kan gi deg et godt svar på dette. Ønsker deg en fin dag.

Boliglån

Omtale av  Emil I

Denne banken betyr mye for meg. Takket være den bor jeg på et veldig fint sted. Alle bankene hadde nektet meg, men de hjalp meg i et veldig vanskelig øyeblikk

Svar fra BN Bank
09.09.2022 13:18

Dette blir vi virkelig glade for å høre. Det å få bidra til at du fikk oppfylt boligdrømmen er jo helt fantastisk. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding :)

Utmerket bank

Omtale av  Hugo

BN Bank har både nett-og mobilbank som er enkel å bruke. Konkurransedyktige i forhold til andre banker. P

Svar fra BN Bank
11.07.2022 21:36

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Elendig

Omtale av  Wiggo

Mobilbank fungerer bare en liten stund. Fikk hjelp fra BNbank til å installere. Kort tid etterpå, fungerte ikke. Har Mobilbank i Sparebank 1 og Vips. Fungerer hver gang. Undres hva som er feil.

Svar fra BN Bank
08.07.2022 11:31

Hei! Dette var kjedelig å høre. Vi har rundt 400 000 innlogginger og 120 000 betalinger via mobilbank hver eneste måned, og har veldig få henvendelser knyttet til feilsituasjoner. Vår opplevelse er altså at mobilbanken er svært stabil. Vi ønsker gjerne å se nærmere på dette og håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi får løst problemet. Ønsker deg en fin dag!

Virker litt smålige

Omtale av  Rune

Har to billån i en gitt bank, det var ikke noe problem å få de. Forsøker å bytte over til BN og da har jeg visstnok ikke økonomi nok, selv om inntekten har gått opp ganske mye og gjelden gått ned en del siden jeg fikk billånene hos nåværende leverandør.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:18

Hei! Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men vil veldig gjerne se nærmere på dette. Vi håper du tar deg tid til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan få sett på saken din. Her finner du vår kontaktinformasjon: https://www.bnbank.no/kundeservice/ Håper på å høre fra deg! :)

BN Bank har 71 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til BN Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR