Bulder bank tør å være annerledes. Tok litt tid til å venne seg til den, men nå er jeg kjempefornøyd. God kundeservice, gode vilkår og gode priser!

I det store og hele er jeg meget fornøyd Bulder Bank. Det er funksjonalitet som jeg er avhengig av og regner med kommer snart. Sånn som mulighet til å legge inn fast betaling på ønsket dato. Opprette konto selv fra nettbanken. Mulighet til å koble inn konto i annen bank. Når det er på plass er det helt topp. Oppetid og funksjonaliteten som er der er super.

Her får man gode betingelser og med elektronisk saksbehandling går bankbytte enkelt. Når man får konto til barna på plass og felleskonto for partnere så blir dette veldig bra. Så langt veldig bra, men viktig at flere funksjoner og behov blir dekt før dette er en fullverdig løsning.

Konkurransedyktig rente, super kundebehandling, digitalt fremtidsrettet og fleksible løsninger. Jeg er fornøyd. Endelig føles det at jeg som kunde virkelig er tatt på alvor.

Enkleste og mest fordelsaktive bankbytte noensinne.

Utrolig rask og god kundebehandling, rekordgod rente og strålende mobilbank. Terningkast 6!

Superenkelt refinansiering. 100% transparente på pris. Ikke noe mas om mer-salg. Superenkelt å få kontakt, raske og gode svar. Verdens chilleste bankopplevelse rett og slett.

Jeg er kunde av i år. Jeg byttet til Bulder Bank da jeg så at deres rente var mye lavere enn det jeg fikk fra banken jeg da hadde. Den renten fra denne banken påstod de var den beste i forhold til at jeg er sykepleier og medlem av NSF og at de hadde en avtale med fagforbundet mitt som skulle gi meg bedre rente. Da jeg sendte en forespørsel om renteforhandling kom jeg ingen vei. Da var det bre å bytte til Bulder Bank. Først og fremst fordi de hadde lavere rente. Det Bulder Bank lovte begrepet "automatisert rentenedgang " basert på den lånesummen jeg hadde klart å nedbetale til enhver tid, trodde jeg sånn passe på det. Hadde aldri hørt om en bank som kunne love dette. De må jo ha en enorm kapasitet for å holde orden på dette? Men de holdt det de lovte, jeg har fått rentenedgang to ganger i løpet av 4-6 uker, og rentenedgangen skjedde selvfølgelig etter kort tid, tror det var innen en uke etter at jeg fikk meldingen. En annen bank hadde vel brukt sine 3 måneder, med begrunnelse i varselsplikt på 3 måneder. Men denne regelen om 3 måneders varselsplikt gjelder for renteoppgang, ikke rentenedgang. Her viser Bulder Bank at de faktisk ønsker sine kunder det beste.....

Heilt fantastisk å kunne overføre banklån på eit kvarter og samtidig få bedre rente. I tillegg er det digg å få kontinuerlig senking av renta utan å måtte prute om det på like vilkår som alle andre.

Veldig fornøyd med bulder bank, anbefaler dem til alle som spør!

Etter at boliglån renten økt og økt tokk jeg en samtale med min gamle bank, det var dessverre ingenting dem kunne gjøre. Jeg lasta da ned Bulder og vips så sparte vi 1000,- i måneden på å flytte lånet. Jeg klarte å gjøre feil i søknaden men tokk da kontakt med kundeservice. Veldig raskt og enkelt. Tommel opp!!

Jeg har hatt BulderBank det siste halvåret cirka, og er veldig fornøyd med boliglånstjenesten og kundeservicen de yter. Appen mangler dessverre flere elementære funksjoner for daglig bankbruk som faste overføringer, forbruksanalyse og Apple Pay. Ser meget frem til de (forhåpentligvis) blir konkurransedyktige med Revolut.

Bulderbank er innovativ, framoverretta og lyttar til nye forslag. I tillegg så er renta svært konkurransedyktig. Banken er kjapt ute med å justere renta også når den går ned. Anbefales👍🏼😊

Det var enkelt å legge inn annen takst enn det som automatisk ble kalkulert, la inn etakst og det var det. Også enkelt å legge inn inntekt for utleie av det ene rommet her hjemme. Vi fikk drastisk redusert våre månedlige kostnader, fra en av de mest kostbare med ikke så god service, til den rimligste som også har vist seg å ha god service. Veldig glad for at Sparebank Vest laget Bulder bank, og lar en oslobeboer nyte godt av lav rente og null gebyr.

Kjapt og enkelt flytting av lån utført med bankid på få minutter. Her tok det ikke lang tid fra du sendte søknad til et tilbud forelå. Rentene er de laveste så dette er et godt produkt. Med tiden håper jeg flere tjenester og produkter blir mere tilgjengelig på Bulder sin app! Har virkelig tro på denne typen bank!

Jeg valgte Bulder bank fordi de hadde veldig god rente på boliglån, og derfor har de allerede en god karakter fra meg. Når det kommer til praktisk nettbank er jeg veldig pragmatisk. Følgende er viktig for meg (sortert viktigst først): 1. Den må virke 100% av tiden. "down for maintenance" er ikke lenger akseptabelt i 2020 der alt er microservices på kubernetes. Så langt har Bulder mange funksjoner i appen som er merket med "kommer snart" uten en dato. Jeg tenker show don't tell hadde fungert mye bedre her. Vis det du har, og legg til funksjoner når de er ferdige og klar til bruk heller enn å "love og lyge". 2. Innlogging/sikkerhets tiltak må ikke komme i veien. Hvis jeg må skrive mer enn 4 siffer pin for å åpne appen er den allerede på andreplass. Bulder har støtte for biometrisk som er ok. 4-siffer pin som i s-banken er min favoritt fordi da slipper jeg å bekymre meg for at tyvene vil skjære av meg fingrene for å komme inn i nettbanken. 3. Alle funksjonene må være intuitive. Jeg har jobbet som utvikler i 30 år, og jeg kan si med sikkerhet at dette er EKSTREMT vanskelig å få til. Det er her de fleste nettbankene feiler totalt. I min erfaring er den beste tilnærmingen å bruker-teste appen ihel slik Amazon, Apple og Google gjør det. Fjern ALT unødvendig rask, start fra basics og sørg for at alle brukerene "tar det" med en gang. Drit i fancy design og gimick. Jeg anbefaler ALLE på utviklingsteamet å lese "Don't make me think" av Steve Krug, da den er like relevant i dag som når den kom ut (https://www.amazon.com/Dont-Make-Me-Think-Usability/dp/0321344758). Uansett, jeg føler 90% av skjermarealet i Bulder app en er dedikert til gimick bulls#%t "AI som finner ut CO2 footprint av mitt forbruk" i stedet for det jeg faktisk bryr meg om; betaling, overføring, se hva jeg har på konto, oversikt over efaktura/autogiro, status for kort etc. Det er nok kompleksitet allerede, gjør det som er essensielt i nettbanken enkelt heller enn å legge til mer komplekse ting. 3. De viktigste funksjonene i nettbanken må være lett tilgjengelig (maks 2 tapp unna uansett hvilken skjerm du er på). 4. Man skal ikke vente på at funksjoner fullfører mer enn noen millisekunder. Jeg har ikke brukt bulder nok til å få et intrykk av dette, men så langt har jeg godt intrykk. 3. Alle funksjonene må være tilgjengelig i appen, m.a.o. man skal ikke behøve å logge inn fra en PC for å gjøre noen avanserte funksjoner. Her tror jeg Buldre har skjønt det. 4. Flest mulig funksjoner skal være automatiserte. Her har bulder en del kule funksjoner jeg ikke hadde forventet, m.t.p. lånesøknad, scanning av faktura m.m. Mitt forslag til nytt brukergrensesnitt er som følger: Putt et søkefelt øverst som oppdaterer seg mens man skriver. Litt som start menyen i Windows. Skal du se kort skriver du "ko" så kommer allerede alle kort funksjoner opp sortert etter hvor ofte du bruker dem, eller hvor vanlige de er i appen. Dette ser stygt ut, men det gjør alle super-brukerene glade. Det tar liten plass og løser masse problemer. Nest put de 5 valgene som ble sist brukt i en liste så man kan bare tappe for å kommme til gitt funksjon. La den utvide for å vise mest brukte 30 funksjoner. Nest lag en liste over hendelser i banken som faktisk trenger din oppmerksomhet. For eksempel utestående betalinger, betalinger som ikke har gått igjennom etc. De er i listen til det har blitt løst. Alle svada ting som meldinger om rente-endringer, overføringer som gikk bra etc. skal IKKE vises her. Du skal føle at denne listen er til å stole på som din venn... den viser deg tingene som brenner kun når noe brenner. Nye varsel i listen og varsel som fjernes fra listen pga det er fikset skal gi en notification i appen så du vet du har kontroll.

Søknad om boliglån gikk hurtig og smidig, noe det bør gjøre om man har all dokumentasjon klar. Umiddelbar rentenedgang etter styringsrente går ned er også et kjempepluss! Appen er ikke like fullkommen som det man kan forvente av en nettbank, men starten er såpass bra, at det bare kan bli enda bedre!

Svært fornøyd med å ha boliglånet i Bulder. Nettbankløsningen har en vei og gå enda men det er det verdt.

Fungerer bra og er raske til å sette ned renten. Eneste minus er at det tar lang tid med utviklingen av appen. Står kommer snart på det meste.

Rask kundebehandling, god rente, enkel app. Savner noen funksjoner med det kommer mer.

Like enkel bank å forholde seg til som deres beskrivelse på nettsidene. Forståelig språk og rask behandling. Tidlig ute med å sette ned lånerenta etter nedjustering fra Norges bank. Tipp topp!

Svært enkel søknad og veldig gode priser på boliglån. Har litt å gå på når det gjelder dagligbank, men foreløpig bruker vi kun boliglånet og det fungerer upåklagelig.

Er du lei av og måtte prute på boliglånsrenten hvert kvartal? Eller at du må være medlem av en eller annen orginisasjon for å få konkurransedyktig rente? Bytt til bulder bank så slipper du alt sammen. De er også en av de første til å sette ned renten hver gang. Jeg har byttet fra dnb og er kjempefornøyd! Hvis du i tillegg liker god grensesnitt kan jeg garanter at du blir fornøyd!

Hold der langt vekke fra denne bank, en elendig kunderådgivning. Lav rente men ingen kontakt.

Fikk innvilget refinansiering av boliglån i Bulder bank, men da jeg skulle underskrive lånedokumentene så jeg at de hadde tatt pant i hele boligens verdi - lånet tilsvarte kun 50% av boligverdien. Jeg ba dem om å korrigere dette siden det uansett ikke ville bli aktuelt med å ta opp ytterligere lån, men fikk et arrogant svar at jeg måtte bare godta dette eller så kunne jeg bare glemme å få boliglån der. Jeg ordnet med lån i annen bank med normal pant, dvs. pant i boligen som tilsvarer boliglånet. De har god rente på lån, men at de skal kreve pant for hele verdien av boligen mener jeg ikke kan være lov. Det var dessuten ikke opplyst noe om dette på nettsidene deres.
