Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig fin og enkel bank, veldig god rente på sparekonto og veldig god kundeservice når man trenger det.
Det har gått en uke og jeg er ikke kunde etter at de må sjekke mye manuelt og boliglånet (Rammelån), er ikke helt gebyrfritt man må betale 129 kroner månedlig om man skal benytte noe av rammen. Veldig treig system når man skal blir kunde og det har ikke ordnet seg etter en uke, mens hos andre banker tar ikke mer enn 5 minutter. Skuffet!!
Enkel og forutsigbar bank. Kanskje ikke alltid best på alt, men godt nok.
Gode betingelser, oversiktlig, og transaksjonshåndtering er smidig. Glad at jeg fulgte tips om å bytte til Bulder for ca. tre måneder siden: Det har allerede gagnet meg økonomisk.
Bulder er den beste banken jeg har hatt. Ingen gebyrer på overføringer mellom kontoer. Byttet til Bulder fordi de hadde den beste renten på sparekonto. 4,5% er grunnen til at jeg blir i denne banken, da sparing er viktig for meg.
Fikk kort varsel om at de skulle jobbe med « vedlikeholdsarbeid» de mente at Vipps funket, og jeg fikk ikke handlet de dagene de gjaldt, aldri vært borti noe lignende. Anbefaler ingen denne banken her. kundeservice de har er så søppel! Unge folk uten erfaring og kunnskap skal guide deg. Latterlig bank!
Bulder har en rask og brukervennlig app, men mangler fleksibilitet på boliglån og kundeservice. Da jeg prøvde å øke boliglånet via deres automatiserte løsning, så tallene bra ut, men jeg fikk likevel senere manuelt avslag basert på deres interne «budsjettmodell». Uten tilgang til en rådgiver blir slike prosesser frustrerende, og etter noen måneder som kunde velger jeg å bytte bank igjen.