Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Bulder
4.2
1 435 verifiserte omtaler

Bulder omtaler og erfaringer

Ingen trend

Bulder har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.2
Bra
1 435 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#4
Utmerket
Bulder er rangert
#4 av 118 dagligbanker
80%
Utmerket
80% anbefaler Bulder
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 1 435 omtaler om Bulder

FILTRER OMTALER
897
221
86
78
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Bulder
Bulder har 1 435 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig App

Omtale av  Eddie

Overførte penger til bulder sparing fungerer ikke, pengene kommer ikke inn på appen. (Er bare borte) De sier ting er i orden men kan man stole på dem? Gleden med sparing blir da borte så lenge mann ikke kan se dem i appen. Har anbefalt dem til andre men dette var elendig. Lånet som jeg hadde fungerte bra hos dem. Vil ikke anbefale dem til sparing.

Svar fra Bulder
10.05.2022 12:26

Hei Eddie Brukte du straksbetaling som metode for å overføre til Bulder? Straksbetaling er en metode for å få raskere betaling enn normal overføring mellom banker som tar lengre tid. Men i noen tilfeller kan betalingen sees i en oversikt, men ikke i en annen. Så lenge du har overført til riktig kontonummer er pengene dine på plass og trygge. Men som sagt, det er ikke alltid visningen av saldo henger med i svingene på en straksbetaling. Etter noen timer vil du se beløpet i alle oversikter. Har du fortsatt noe du lurer på håper jeg du tar kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Hilsen alle oss i Bulder:)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Bulder?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Enkelt

Omtale av  Utpost

Hadde noen problemer med lagring av prefs på samsung. Etter siste oppdatering av appen er det fin flyt!

Svar fra Bulder
10.05.2022 11:48

Hei, Supert å høre at problemene løste seg og at du er fornøyd med appen🤜🤛 Hilsen oss i Bulder

Bulder Bank mangler vesentlige kvaliteter.

Omtale av  Tom B

I Bulder Bank kan du ikke betale en regning i kroner og ører. Du må egentlig runde av opp til nærmeste krone. Jeg har alri hatt en bank hvor dette ikke er mulig ! Meget dårlig !

Svar fra Bulder
10.05.2022 12:29

Hei Tom! Mange regninger kommer med et øre-beløp, så selvsagt må du kunne betale i kroner og ører. Det kan du selvfølgelig i Bulder-appen. Skal du for eksempel betale 136,42 kr - så skriver du bare inn det i betalingen. Bruk komma-tegnet til å skille mellom kroner og ører. Hilsen alle oss i Bulder :)

Jeg kvalifiserer ikke til å bli kunde på tross av at jeg besitter store verdier

Omtale av  Ottar O

Jeg får ikke bli kunde i Bulder Bank fordi "Du må ha en mobil med biometri". Jeg bruker fortsatt min Nokia 6021, og foretrekker å bruke PC eller laptop til banktjenester, da disse har stor skjerm slik at mye informasjon er oversiktlig og synlig samtidig. Så jeg leter nå etter et alternativ til SBanken. Bulder blir det IKKE!

Svar fra Bulder
10.05.2022 12:35

Hei Ottar Det stemmer at vi bruker biometri (ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk-ID) som innlogging i Bulder-appen på grunn av sikkerheten og at det er den suverent raskeste måten å logge inn på. Bulder er en mobile-only banktjeneste. Derfor forutsetter vi at du har en mobil som kan installere apper, og at telefonen din er sikret med biometri. Det betyr ikke at det er du som ikke kvalifiserer til å bli kunde, men telefonen din. Dersom du foretrekker å bruke din Nokia 6021 og logge inn i banken via PC, så er det som du selv sier, nok andre banker enn Bulder som er et bedre alternativ for deg. Hilsen alle oss i Bulder :)

Fungerer ikke som hovedbankforbindelse

Omtale av  Bjørnar

Positivt: Ok på de aller mest basale tjenestene. God sparerente. Rask kundebehandling. Negativt: Sårbart med kun tilgang via app. Har ikke BankID, så må beholde tidligere bankforbindelse. Har skjulte gebyrer som det ikke er opplyst om. Ikke mulig å legge inn betalinger fra sparekonto. Ikke anledning til å legge inn fast overføring fra sparekonto til lønnskonto. Vanskelig å se hva som er så innovativt med denne banken utover at den har færre tjenester og funksjonalitet. Kan ikke opprette sparekonto uten også å betale for debetkort (gratis første året).

Svar fra Bulder
10.05.2022 12:41

Hei Bjørnar! Takk for tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med sparerenten og kundebehandlingen vår. Når deg gjelder utstedelse av ny Bank-ID så er dette rett rundt hjørnet. Vi håper å kunne tilby dette innen kort tid. Når det gjelder det du kaller "skjulte gebyrer" så er det noe vi synes er veldig leit om du opplever det slik. Skjulte gebyrer er noe av det viktigste vi ønsker å kjempe mot i bankbransjen. Vi har ett gebyr og det er et årsgebyr på kortet. Dette mener vi selv at vi opplyser tydelig om. Både i prosessen der du blir kunde, og også på våre prissider. Alle våre priser ligger på prissiden vår, og prislisten vår er ikke veiledende, slik mange tradisjonelle banker har. De er helt åpne og transparente og de faktiske prisene alle kunder har. Det er viktig for oss! Vi har ikke mulighet for fast overføring FRA en sparekonto, men selvsagt for å ha fast overføring TIL en sparekonto. Men takk for innspillet. Det er en ide vi kan se videre på. Hilsen alle oss i Bulder:)

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

dumt å bare ha 75%

Omtale av  Keven

75% lånesum er for dumt. fin nettside. koffer er dere så fattig at eg ikke kan få mer enn 75% lånesum. (surt fjes) (surt fjes)

Svar fra Bulder
10.05.2022 12:42

Hei Keven Det stemmer at vi har et krav om at man kan låne opp til 75 % av verdien på boligen. Dette henger sammen med muligheten vi har for å gi så lav rente som vi gjør. Skjønner at det er frustrerende for deg dersom du per i dag har en høyere belåningsgrad. Hilsen alle oss i Bulder :)

skummel

Omtale av  Thor

Byttet fra forferdelige DNB (sbanken som ble kjøpt opp) så jeg er bank flykning. flott bank helt til en dag mobil appen min stoppet og fungere. klarte ikke få kontakt med banken utenom og ha appen. fikk heldigvis det opp og gå etter og fått lånt meg tlf nr 3 og installert den der. så nå begynner jeg og flytte til ny bank igjen som har nettbank. skremmende og miste helt tillgangen til pengene mine så denne banken rømmer jeg fra nå. alt fungerte bra til det ikke gjorde det

Svar fra Bulder
10.05.2022 15:50

Hei Thor Det er ikke hyggelig å høre at du har hatt en sånn opplevelse av oss. Dette er heldigvis ikke et vanlig problem, men skjønner at det har vært frustrerende for deg om du har opplevd at du i en periode ikke hadde tilgang til pengene dine. Skulle det oppstå et problem med tilgangen til Bulder, som kan skje i alle banker i kortere perioder, så er det viktig at du og andre kunder vet at dere kan ringe oss på support i Bulder og vi vil kunne hjelpe deg med å få utført betalinger eller sjekke saldo osv. Kortet ditt vil også fungere selv om det skulle være forbigående problemer med appen. Som sagt så kan alle banker i korte perioder oppleve "nedetid". Dersom problemet ikke er lokalt på din telefon, men hos banken så vil det ikke hjelpe om de også har en nettbank. Da vil som regel både mobilappen og nettbanken begge være nede. Uansett, vi beklager igjen at du hadde en negativ erfaring med oss. Hilsen alle oss i Bulder:)

Bulder har 1 435 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Bulder mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR