Positivt: Ok på de aller mest basale tjenestene. God sparerente. Rask kundebehandling. Negativt: Sårbart med kun tilgang via app. Har ikke BankID, så må beholde tidligere bankforbindelse. Har skjulte gebyrer som det ikke er opplyst om. Ikke mulig å legge inn betalinger fra sparekonto. Ikke anledning til å legge inn fast overføring fra sparekonto til lønnskonto. Vanskelig å se hva som er så innovativt med denne banken utover at den har færre tjenester og funksjonalitet. Kan ikke opprette sparekonto uten også å betale for debetkort (gratis første året).

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Bjørnar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
75% lånesum er for dumt. fin nettside. koffer er dere så fattig at eg ikke kan få mer enn 75% lånesum. (surt fjes) (surt fjes)

Byttet fra forferdelige DNB (sbanken som ble kjøpt opp) så jeg er bank flykning. flott bank helt til en dag mobil appen min stoppet og fungere. klarte ikke få kontakt med banken utenom og ha appen. fikk heldigvis det opp og gå etter og fått lånt meg tlf nr 3 og installert den der. så nå begynner jeg og flytte til ny bank igjen som har nettbank. skremmende og miste helt tillgangen til pengene mine så denne banken rømmer jeg fra nå. alt fungerte bra til det ikke gjorde det

Veldig fornøyd med kundeservice og renten har vært god, men appen har et brukergrensesnitt som ikke ligner noe annet. Full forvirring hver gang jeg logger inn og jeg har brukt appen i ett år nå. Alle andre jeg kjenner som bruker Bulder sier det samme så her må de bare ta grep hvis de ønsker å være konkurransedyktig på annet enn lånerente. Vi bruker S'banken inntil videre siden app og brukergrensesnitt fungerer meget bra.
Det som trekker ned er uoversiktlig hjemmeside samt at verdi av nybygget bolig konsekvent er undervurdert med et prisfall på 14 prosent på to måneder fra innkjøp. Tvillingleiligheten i samme hus ligger i dag med en statistisk prisøkning på 9 prosent på ett år mens vår seksjon i øyeblikket har et "prisfall" på fem prosent fra kjøpspris i samme periode. Prisroboten virker ikke helt patent for å si det mildt, men forventer at det lar seg fikse. Avventer å flytte alle tjenester til Bulder og kutte alle bånd til gammel bankforbindelse.
