De overrasker gang på gang med bedre løsninger og service enn forventet. Kuul oppleve å være kunde.

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder?
Gjør som Stein A og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Arrogante, direkte spydige, svarer ikke, finner ikke ut av noe. Oppsigelse av konto funker ikke. Lang svar tid på lån. Har du ikke lån fra før kan du glemme å få lån. Prioriterer kunder som ikke er kunde i Bulder.

Bare pluss å si om bulder bank lurer jeg på or så får jeg svar fort på det 😊😊

Skulle øke boliglån med noen få kroner. De tar ikke bonuser som en del av lønn. Vil jo være veldig vanskelig for alle som har en lønn som både går på bonuser og fast lønn å få lån eller øke det.

Overgang til Bulder var overraskende enkel. Men så søkte jeg om å øke lånet. Det har gått en over en måned nå uten at jeg har fått svar. Jeg kan heller ikke finne noe bekreftelse på mottatt søknad. Tok kontakt med Bulder og de ba meg vente på svar. Fikk inntrykk av at min søknad var glemt. Så tok jeg kontakt igjen forrige uke for å endre på lånet til et mye mindre sum slik at jeg kunne by på en eiendom med kort frist. Da fikk jeg igjen beskjed om å vente og damen på kundeservice svarte ikke på det jeg spurte om, men repeterte bare at jeg får svar når jeg får svar. Så nå ser jeg meg nødt til å overføre lånet igjen for å få dekket lånebehovet, slik at jeg ikke går glipp av eiendommen. Jeg skulle ønske de var høfligere og mer service innstilte på kundeservice, og jeg skulle ønske man fikk endret lånet med mindre beløp med automatisk saksbehandling. Eller at man fikk kontinuerlig tilbakemelding på hvor lenge det er til de behandler søknaden.
