Lånerenten er som nevnt god, og det er enkelt å bli kunde og flytte et lån fra en annen bank, men mangel på nettbank reduserer seriøsiteten til banken med mange hakk, det gjør også sikkerhetsmekanismene, eller mangel derpå i appen (biometrisk innlogging alene er eneste godkjente måte å logge inn). Appen i seg selv er også ~40% ferdig, så om du er avhengig av å faktisk bruke den etter at lånet er flyttet har du et problem. På et tidspunkt i flytteprosessen ble et dokument oversendt meg, og i mangel på å dokumentmottak i appen ble det gjort med en lenke på SMS til en kvasi-webmail fra 1999 hos Sparebanken Sør-Vest eller hvem det nå er som eier Bulder. Når det er sagt er appen og banken veldig cool og hip, med permanent "dark mode", fjasete meldinger i bakgrunnen mens status oppdateres, flust med emoticons, of alt er signer med "gjengen fra Bulder bank", som om det skal få oss til å glemme at det er gamlinger i dress (eller buksedress) som står bak. :)

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Lars H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Er du født utenfor Norge, så får du ingen boliglån i Bulder Bank. En sak for likestillingsombudet.

Lånerenten er svært god. Artig låneprosess i nettbanken. Kort åpningstid for kundeservice, kun tilgjengelig på telefon midt på dagen. Nettbanken er litt uferdig, finner ikke nedbetalingsplan for lån. Neppe aktuell som hovedbankforbindelse i dagens løsning.
Tar ekstremt lang tid å flytte lånet til Bulder. Appen til bulder er uoversiktlig / ulogisk
LItt uvant grensesnitt i appen, men alt er en vanesak. En morsom og tilsynelatende serviceinnstilt bank.
