Meny

Bulder Bank omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
1
av 117 innen
dagligbank
79%
anbefaler
Bulder Bank

"Først tilbyr de deg lån, så du blir kunde, får 2 kontoer og kredittkort, så avslår de lånet."

Omtale om Bulder Bank skrevet av Y for 13.01.2023 09:51

Bulder Bank har totalt 730 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder Bank?
Kundetilfredshet
Rådgivning
Har byttet selskap
"Først tilbyr de deg lån, så du blir kunde, får 2 kontoer og kredittkort, så avslår de lånet."
7 syns denne omtalen er nyttig

4 leiligheter som sikkerhet, belåningsgrad 47%, under 5X og millioninntekt = avslag. Forstå det den som kan. Hadde ikke tenkt å klage eller skrive anmeldelse, men når dere fortsetter å spamme meg flere uker etter jeg har slettet "kundeforholdet", blir jeg sur!

Svar fra Bulder Bank
27.01.2023 10:58
Hei Y Forstår at det kan være irriterende. Det er ikke vårt ønske å "spamme deg". Det du har fått er nok påminnelser om å fullføre søknadsprosessen du har startet. Disse får man selv om man er kunde eller ikke, for det skal være mulig å søke lån i Bulder uten å måtte være kunde først. Disse påminnelsene vil stoppe opp av selg sev. Men vil du fjerne dem raskere er den beste måten å gjøre det på å logge inn og slette den påbegynte søknaden din. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bytt.no
"Først tilbyr de deg lån, så du blir kunde, får 2 kontoer og kredittkort, så avslår de lånet." skrev Y om Bulder Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Y og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Feil boligverdi og avtalebrudd."
11 syns denne omtalen er nyttig

I Bulder får man lån i forhold til belåningsgrad. Når jeg søkte havnet jeg innenfor 55%, men etter at søknaden var ferdigstilt hadde de justert oss slik at vi havnet på 57%, og dårligere rente. Dette var pga av de hadde justert ned verdien på boligen med flere hundretusen etter at vi hadde startet søknadsprosessen. Vi fikk ingen beskjed om dette. Prøvde å kontakte kundeservice flere ganger, men får bare et generisk svar om at rente blir satt ut fra belåningsgrad. Får ingen svar på hvordan de kan justere boligverdien på den ene uken låneprosessen tok, uten å gi oss noen form for beskjed om dette. Etter min mening har avtalen blitt inngått på falske premisser. Det står ganske klart på sidene deres at de aldri vil justere boligen ned i verdi, men de gjør tydeligvis dette etter at du har startet en flytteprosess (før prosessen er fullført). Svært skuffet over det som skulle være et ukomplisert kundeforhold. Må være den eneste banken i Norge som ikke gir deg den avtalen du får når du søker, og i tillegg nekter å fikse opp etter seg. Har startet prosessen med å flytte etter bare en uke.

Zhabrail
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Føler meg endelig i 2023 og ikke 2010"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kan si at at dette er den mest moderne mobilbanken i Norge. Liker designen og hvor enkel den er å bruke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bra betingelser, firkantet service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket å flytte alt over fra Danske Bank fra Bulder, boliglånet gikk veldig fint å flytte men når det kom til bankkort og kredittkort måtte jeg ha hjelp av kundeservice via chat var det lite hjelp å få. Har felleskonto med min kone for felles utgifter, men å bestille et familiekort og muligens et felles kredittkort. I danske bank gikk dette veldig fint å bestille men hos bulder måtte ektefelle selv kontakte bulder selv om jeg oppga all informasjon til min ektefelle og kortet trekker fra konto som står i mitt navn. Vi prøvde også å bestille kredittkort med samme ramme som i Danske Bank (ca 1 månedslønn), her fikk vi bare beskjed om at vi ikke hadde betjeningsevne for kredittkort hos bulder. Når jeg spurte kundeservice om dette fikk jeg bare beskjed om at bulder sin kalkulator var streng og kunne ikke si noe om vi kunne få kort med lavere ramme eller om det ble lettere om vi stengte det gamle kredittkortet i danske bank. Eneste beskjed var å prøve igjen om 30 dager, men det var ikke sikkert det gikk da heller. Vurderer å bare la boliglånet bli og bruke danske bank som dagligbank.

Kari A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig bank"
9 syns denne omtalen er nyttig

Veldig skuffet over denne banken. Lett og bli kunde, veldig vanskelig å slette kundeforholdet igjen og få ut rentepengene. Vi fikk ikke lån, ba om lån innenfor 30% av biligverdi, men fikk avslag. Hvordan i all verden kan det være mulig når vi er to voksne mennesker med inntekt, drittbank med dårlig kundeservise rett og slett

Bulder Bank har totalt 730 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR