Ønsket å flytte alt over fra Danske Bank fra Bulder, boliglånet gikk veldig fint å flytte men når det kom til bankkort og kredittkort måtte jeg ha hjelp av kundeservice via chat var det lite hjelp å få. Har felleskonto med min kone for felles utgifter, men å bestille et familiekort og muligens et felles kredittkort. I danske bank gikk dette veldig fint å bestille men hos bulder måtte ektefelle selv kontakte bulder selv om jeg oppga all informasjon til min ektefelle og kortet trekker fra konto som står i mitt navn. Vi prøvde også å bestille kredittkort med samme ramme som i Danske Bank (ca 1 månedslønn), her fikk vi bare beskjed om at vi ikke hadde betjeningsevne for kredittkort hos bulder. Når jeg spurte kundeservice om dette fikk jeg bare beskjed om at bulder sin kalkulator var streng og kunne ikke si noe om vi kunne få kort med lavere ramme eller om det ble lettere om vi stengte det gamle kredittkortet i danske bank. Eneste beskjed var å prøve igjen om 30 dager, men det var ikke sikkert det gikk da heller. Vurderer å bare la boliglånet bli og bruke danske bank som dagligbank.
Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Erlend og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Veldig skuffet over denne banken. Lett og bli kunde, veldig vanskelig å slette kundeforholdet igjen og få ut rentepengene. Vi fikk ikke lån, ba om lån innenfor 30% av biligverdi, men fikk avslag. Hvordan i all verden kan det være mulig når vi er to voksne mennesker med inntekt, drittbank med dårlig kundeservise rett og slett
Alt gikk fort og greit:) Veldig fornøyd med Bulder Bank.
Godt grensesnitt for å gjøre alt i mobil app. Kunne vært bedre varsel om nye meldinger i innboks
Enkelt bytte!! Meget fornøyd med nettbank og mine behov ellers fra en bank. Kundeservice er også i toppklasse, og med god rente var dette perfekt.