Bulder har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bulder ordnet på to dager det samme som Nordea ikke klarte å besvare på 3 uker. Bulder var helt nye for oss, men tok kontakt etter anbefaling - har ikke angret ett sekund. Ryddig, seriøs og hyggelig kundebehandling. Appen er helt i særklasse - gjør det motiverende å følge med. Takk til Bulder!
Appen er meget oversiktlig og enkel i bruk. Det er lett å få oversikt over diverse kontorer samt evt lån. Har du boliglån, vises boligens markedsverdi sammen med lånedetaljer. Boligens verdi oppdateres med jevne mellomrom basert på markedssituasjon osv.
Fantastisk sammenlignet med DNB. Kundevennlig, forbedrer seg etter kunde ønsker, kundeutbytte som andre banker bare putter i sin egen bunnlinje
Har i mange timer forsøkt å få tak i kundeservice på deres oppgitte nummer som skal benyttes ved døgnåpen tjeneste. Får beskjed om å trykke inn nr for å bli oppringt. Ved 2 anledninger har Bulder ringt tilbake og lagt på. Dette før telefonen ringer, ser bare at nr dukker opp på skjermen før det legges på. Det er elendig service av de som sitter på jobb nå!!
Etter avslag på lån i DNB, på 1,5 mill. Fikk jeg lån på 2 dager hos bulder.
Null stress. Renten går automatisk ned ved økt boligverdi og ny styringsrente fra Norges Bank. Ingen forhandling. Ingen venting på telefon. Helt fantastisk!
Har vært rot fra 1 dag. Kommer fra 25år med en bank så når jeg blir behandlet riktig er jeg en trofast kunde. Har vært rot med lån, renter og takster. Og en kverulerende kundebehandling fra en annen verden. Utrolig skuffende. Holder på å bytte bank nå. Synd når dere har en bra nettbank og bra framtidig system