Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Dårlig
139
av 147 innen
bank
31%
anbefaler
Danske Bank

"Dårlig kundebehandling"

Omtale om Danske Bank skrevet av Alfo for 19.10.2020 17.44

Danske Bank har totalt 98 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Dårlig kundebehandling"

Gjør en vesentlig forskjell på akademikere kontra vanlige kunder

Bytt.no
"Dårlig kundebehandling" skrev Alfo om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Alfo og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Må være norges dårligste bank"

Aksjetjenesten dyr og ubrukelig. Betaler ikke ut underkurs på innløst fastrentelån. Lite fleksible

Eksisterende K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Min erfaring"

Gode rentebetingelser via Akademikerne. Appen er ikke så dårlig som mange skal ha det til, jeg savner bare notifikasjon på eFakturaer - mao at man får en varsel selv om man ikke er pålogget. Pålogging på Iphone med FaceID fungerer sømløst. Kundeservice er topp, men noe lang ventetid akkurat nå. Så det kan man bli bedre på. Selv om jeg opplevde ikke dette problemet før koronapandemien.

Svar fra Danske Bank
09.10.2020 14.55
Hei,

Veldig godt å høre at du er fornøyd med våre selvbetjeningsløsninger og ikke minst dine vilkår hos oss. I mobilbanken har du nå mulighet til å aktivere slik at du får varslinger når det ligger et fakturakrav til godkjenning. Varslingsfunksjonen aktiverer du i mobilbanken ved å trykke på menyvalget "Mer- Innstillinger" og knappen "pushvarslinger". Videre går du tilbake på forsiden og videre inn på menyvalget "betal og overfør"- "faktura". Da er varslingsfunksjonen aktivert og du vil få en notifikasjon når du har et eFaktura-krav som må godkjennes. Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger. /Rasmus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Uhøflige, treige og likegyldig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig vanskelig å få tak i kunderådgiver, og ting tar mye lenger tid enn avtalt. Det virker som de helst ikke vil ha kunder.

Svar fra Danske Bank
07.10.2020 11.33
Hei, Siren.

Det er synd å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss. Vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vårt fokus er at hver enkelt kunde skal føle seg velkommen og ivaretatt, og vi må bare beklage at vi ikke har nådd opp til dine forventninger her. Vi har den siste tiden opplevd stor pågang som skaper en del lengre ventetider enn vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding og tar dette videre med internt. /Rasmus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen kundeservice i det hele tatt. Ikke en bank for middelklassefamilier. Fornærmende, sett ned på og svarte uten svar. Ingen rådgiving. Jeg har fått bedre tjeneste og tilbud i andre banker som jeg har aldri vært kunde. Jeg slutter i denne banken og tar med meg hele familien og min bedrift.

Svar fra Danske Bank
29.09.2020 14.56
Hei, Katrine.

Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker selvsagt ikke at noen av våre kunder skal sitte igjen med denne opplevelsen. Vi kan generelt si at vårt fokus alltid skal være å finne den beste løsningen og sørge for økonomisk trygghet for våre kunder. Hvis det ikke er for sent å rette opp inntrykket setter vi pris på om du tar kontakt med oss. / Thea
Danske Bank har totalt 98 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR