Meny
Gjensidige Bank har opphørt
Gjensidige Bank har avsluttet sin virksomhet. Eksisterende kunder er blitt overført til Nordea Direct. Les omtaler om Nordea Direct.

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
0
av 111 innen
bank
33%
anbefaler
Gjensidige Bank

"Ikke spesielt fornøyd"

Omtale om Gjensidige Bank skrevet av Anonym for 25.10.2017 17.25

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke spesielt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.

Bytt.no
"Ikke spesielt fornøyd" skrev Anonym om Gjensidige Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Bank?
Gjør som Anonym og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Trivelig og lettvindt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er godt fornøyd med tjenestenede leverer. Gode vilkår/renter og fantastisk service! Kan absolutt anbefales:)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"God bank, dårlig når du trenger hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken fremstår som bra og oversiktlig. Men når du trenger hjelp hos rådgivere er som oftes disse gått hjem, og når du får dem i tale vil ikke de gi den rådgivningen jeg ønsker, altså en "dette er smart og gjøre" rådgivning. Knallharde på lån, noe som for mitt vedkommende er negativt.

Gode priser via YS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempefornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er kjempefornøyd med Gjensidige Bank! De har lavest rente på boliglån (er NITO-medlem) og raske og svare når jeg en sjelden gang tar kontakt. Gjensidige forsikring derimot har en jobb å gjøre, men skal ikke blande kortene her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde bytta hadde det ikke vært for Tekna-avtalen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Appen deres (iPhone) Ser ut som noe fra 90-tallet, og det kommer bare feilmelding dersom jeg forsøker å godkjenne efaktura eller betale regninger via den. Hjemmesiden er rotete, og hele det Olsenbanden-temaet er ganske tåpelig synes jeg. De som jobber der roter ganske mye, en gang jeg skulle avslutte et MasterCard fikk jeg per telefon beskjed om at det var i orden, hvorpå de i stedet sendte meg enda et MasterCard. Ringte inn igjen og de påsto de hadde avslutta begge, men etter noen måneder viste det seg at de ikke hadde avslutta det ene likevel. Hadde skifta til Skandiabanken eller Landkreditt på dagen hadde det ikke vært for de greie betingelsene i Tekna-avtalen.

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR