Meny
Gjensidige Bank har opphørt
Gjensidige Bank har avsluttet sin virksomhet. Eksisterende kunder er blitt overført til Nordea Direct. Les omtaler om Nordea Direct.

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
0
av 147 innen
bank
33%
anbefaler
Gjensidige Bank

"kundebehandlere som ikke skjønner systemet sitt"

Omtale om Gjensidige Bank skrevet av Jan H. B for 15.03.2018 21.38

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Bank?
Jan H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"kundebehandlere som ikke skjønner systemet sitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Total mangel på kundebehandling, her er det flere som bør få opplæring.
Amatører som ikke skjønner sitt eget system, klarer ikke å søke på låne nr osv!!!
Blir fortalt at det tar ca dager å overføre penger etter innvilget lån til selger!

Bytt.no
"kundebehandlere som ikke skjønner systemet sitt" skrev Jan H. B om Gjensidige Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Bank?
Gjør som Jan H. B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs nettbank og elendig kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Brukergrensesnittet er for å si det enkelt; elendig:
* Vanskelig å navigere
* Ulogisk hvor ulik informasjon ligger
* Klikker du feil blir du plutselig utlogget
* Bærer sterkt preg av å være sammensatt av flere, gamle, ulike plattformer som er satt sammen for å danne en portal for alle tjenester (bank, forsikring, sparing, pensjon)
* Mobil-app fungerte lenge ikke i Android. Den har faktisk blitt bedre...

Kundebehandling:
Banken krever "aktiv bruk" og "hovedbank" for å få tilgang til beste rente. Truer kundene med høyere rente hvis bruken ikke øker. Synes det er uhørt at banken krever _mer_ bruk uten å spesifisere hva dette betyr. Det de tjener penger på er vel renter og kortavgift + evt. Provisjon for Visa-handel. Kan ikke skjønne at efaktura etc. gir inntekt.

Det finnes bare en positiv ting med banken: lav rente. Hvis den øker, flytter jeg lånet så fort det lar seg gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke spesielt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Trivelig og lettvindt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er godt fornøyd med tjenestenede leverer. Gode vilkår/renter og fantastisk service! Kan absolutt anbefales:)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"God bank, dårlig når du trenger hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken fremstår som bra og oversiktlig. Men når du trenger hjelp hos rådgivere er som oftes disse gått hjem, og når du får dem i tale vil ikke de gi den rådgivningen jeg ønsker, altså en "dette er smart og gjøre" rådgivning. Knallharde på lån, noe som for mitt vedkommende er negativt.

Gode priser via YS.

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR