Meny
Gjensidige Bank
Gjensidige Bank har opphørt
Gjensidige Bank har avsluttet sin virksomhet. Eksisterende kunder er blitt overført til Nordea Direct. Les omtaler om Nordea Direct.

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
0
av 147 innen
bank
33%
anbefaler
Gjensidige Bank

"Billån"

Omtale om Gjensidige Bank skrevet av R1 for 21.03.2018 19:32

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Billån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brukte trygt kjøp gjennom gjensidige, ikke og anbefale. En uke senere ingen mere konkrete svar fra kundeservice/saksbehandler

Bytt.no
"Billån" skrev R1 om Gjensidige Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Bank?
Gjør som R1 og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"kundebehandlere som ikke skjønner systemet sitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Total mangel på kundebehandling, her er det flere som bør få opplæring. Amatører som ikke skjønner sitt eget system, klarer ikke å søke på låne nr osv!!! Blir fortalt at det tar ca dager å overføre penger etter innvilget lån til selger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs nettbank og elendig kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Brukergrensesnittet er for å si det enkelt; elendig: * Vanskelig å navigere * Ulogisk hvor ulik informasjon ligger * Klikker du feil blir du plutselig utlogget * Bærer sterkt preg av å være sammensatt av flere, gamle, ulike plattformer som er satt sammen for å danne en portal for alle tjenester (bank, forsikring, sparing, pensjon) * Mobil-app fungerte lenge ikke i Android. Den har faktisk blitt bedre... Kundebehandling: Banken krever "aktiv bruk" og "hovedbank" for å få tilgang til beste rente. Truer kundene med høyere rente hvis bruken ikke øker. Synes det er uhørt at banken krever _mer_ bruk uten å spesifisere hva dette betyr. Det de tjener penger på er vel renter og kortavgift + evt. Provisjon for Visa-handel. Kan ikke skjønne at efaktura etc. gir inntekt. Det finnes bare en positiv ting med banken: lav rente. Hvis den øker, flytter jeg lånet så fort det lar seg gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke spesielt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Trivelig og lettvindt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er godt fornøyd med tjenestenede leverer. Gode vilkår/renter og fantastisk service! Kan absolutt anbefales:)

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR