Meny
Gjensidige Bank har opphørt
Gjensidige Bank har avsluttet sin virksomhet. Eksisterende kunder er blitt overført til Nordea Direct. Les omtaler om Nordea Direct.

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
0
av 111 innen
bank
33%
anbefaler
Gjensidige Bank

"Billån"

Omtale om Gjensidige Bank skrevet av R1 for 21.03.2018 19.32

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Billån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brukte trygt kjøp gjennom gjensidige, ikke og anbefale. En uke senere ingen mere konkrete svar fra kundeservice/saksbehandler

Bytt.no
"Billån" skrev R1 om Gjensidige Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Bank?
Gjør som R1 og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"kundebehandlere som ikke skjønner systemet sitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Total mangel på kundebehandling, her er det flere som bør få opplæring.
Amatører som ikke skjønner sitt eget system, klarer ikke å søke på låne nr osv!!!
Blir fortalt at det tar ca dager å overføre penger etter innvilget lån til selger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs nettbank og elendig kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Brukergrensesnittet er for å si det enkelt; elendig:
* Vanskelig å navigere
* Ulogisk hvor ulik informasjon ligger
* Klikker du feil blir du plutselig utlogget
* Bærer sterkt preg av å være sammensatt av flere, gamle, ulike plattformer som er satt sammen for å danne en portal for alle tjenester (bank, forsikring, sparing, pensjon)
* Mobil-app fungerte lenge ikke i Android. Den har faktisk blitt bedre...

Kundebehandling:
Banken krever "aktiv bruk" og "hovedbank" for å få tilgang til beste rente. Truer kundene med høyere rente hvis bruken ikke øker. Synes det er uhørt at banken krever _mer_ bruk uten å spesifisere hva dette betyr. Det de tjener penger på er vel renter og kortavgift + evt. Provisjon for Visa-handel. Kan ikke skjønne at efaktura etc. gir inntekt.

Det finnes bare en positiv ting med banken: lav rente. Hvis den øker, flytter jeg lånet så fort det lar seg gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke spesielt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Trivelig og lettvindt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er godt fornøyd med tjenestenede leverer. Gode vilkår/renter og fantastisk service! Kan absolutt anbefales:)

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR