Sammenling. Bytt. Spar.
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2023
JBF Sparebank
3.2
70 verifiserte omtaler

JBF Sparebank omtaler og erfaringer

Ingen trend

JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
70 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#18
Utmerket
JBF Sparebank er rangert
#18 av 118 dagligbanker
60%
Bra
60% anbefaler JBF Sparebank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boliglån
Få tilbud på boliglån
Sammenlign tilbud på boliglån fra flere banker - Sjekk om du kan få en lavere rente!
Eksempelrente: Eff. rente 5,92 %, lånebeløp 4 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 3 566 546 kr, totalt: 7 566 546 kr

Utforsk 70 omtaler om JBF Sparebank

FILTRER OMTALER
29
11
6
11
13
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om JBF Sparebank
JBF Sparebank har 70 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ekstremt lang ventetid på kundeservice, treg og utdatert min side.

Omtale av  Magnus

Pris på forsikring er god, og har inntrykk av god hjelp ved skade. Kundeservice når det gjelder ventetid er elendig.. Dette går igjen hver gang. Veldig lang ventetid på telefon og mail. Nettsiden er også treg og utdatert.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med JBF Sparebank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oppdateringen på nettbanken er håpløs. Alt var bra tidligere.

Omtale av  Sigmund

Får f..eks. Ikke betalt der, og kommer ikke gjennom når jeg ringer for hjeip.

Savner å samle opp efaktura betalinger

Omtale av  Bjørn K

Savner sterkt muligheten for å betale flere efakturaer samlet ved å legge dem «Til godkjenning» og så bekrefte betaling for alle valgte på en gang. Nå finner jeg kun alternativet å gjøre fullstendig betalingsprosedyrer med kode etc for hver enkelt av dem. Et tilbakeskritt i forhold til tidligere. Symes også at innstilingsmulighetene er dårligere nå enn før.

Svar fra JBF Sparebank
11.04.2023 08:36

Hei! Takk for god tilbakemelding. Utviklerne jobber stadig med å forbedre tjeneste i den nye appen vår, så vi formidler dette videre. Anbefaler også å bruke tilbakemeldingsknappen nederst i mobilappen, da kan du sende meldinger direkte til utviklerteamet :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF

Håpløs nettbankløsning

Omtale av  Rolf A

Logger inn med bankID ogkommer til startside der det står at jeg ikke har tilgang pga brukerstatus??? Klikker så bytt bruker og er inne. Nå i natt logget jeg inn og fikk beskjed om at jeg allerede var innlogget??? Hvordan kunne jeg være det? Fosøkte å legge inn en betaling, men ble da promte logget ut?? Uoversiktilige menyer. Blir frustrert når jeg tenker på hvor enkelt det fungerte før omlegging til det nye. Hvorfor denne omleggingen? Burde i det minste blitt like enkelt å bruke som tidligere. Ble i tillegg belastet gebyr for overføring fra høyrentekonto til brukskonto. Har aldri skjedd tidligere.

Uoversiktlig

Omtale av  Oddvar A

Jeg synes nettbanken er blitt uoversiktlig å finne fram i. Formatet på kontoutdrag er blitt ENORMT! Skal man ta en utskrift fra en mnd. kan det fort bli 3 - 4 A4 ark! Alle er vel ikke så svaksynte at de trenger SÅ store typer. Det er ikke mulig i ettertid å legge inn KID til en mottager som er lagret. Liker dessverre ikke det nye konseptet.

Få tilbud på boliglån
Få tilbud på boliglån
La bankene konkurrere om å gi deg den beste renten. Få personlige tilbud tilpasset din situasjon fra flere banker
Eksempelrente: Eff. rente 5,92 %, lånebeløp 4 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 3 566 546 kr, totalt: 7 566 546 kr
Få tilbud
Få personlig tilbud Sammenlign renter

Frem til ny nettbank side var jeg fornøyd men etter 20/1-2023 er jeg særdeles misfornøyd.

Omtale av  Willy

Den nye nettbank løsning ble igangsatt alt for tidlig og er et makkverk og en betaversjon av hva som bør forventes av en nettbank-løsning Jeg har hverken motatt kontoutdrag ei heller årsoppgaver før etter 1 mnd. Nye e-fakturaer har ikke vært tilgjengelige, betalinger har ikke blitt registret osv osv mao den nye nettbanken har medført særdeles stor frustrasjon, sinne og oppgitthet og masse unødig tidsbruk i tillegg så har den såkalte kundeservice som jeg har mottatt fungert i all hovedsak elendig med noe ganske få unntak. De representanter som jeg har vært i kontakt med har med noen få unntak ikke hatt tilstrekkelig opplæring og har fremstått med en stor grad arroganse og elendig serviceinnstilling.

Dårlig nettbank

Omtale av  Thor E. H

Etter omlegging av nettbanksidene er banken blitt enda dårligere enn den var fra før. Svartiden på telefon er håpløs lang

Svar fra JBF Sparebank
24.03.2023 07:28

Hei Thor, Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er kontinuerlig under utvikling, så håper du etter hvert blir fornøyd med nettbank og mobilbank. Vi setter stor pris på om man sender inn tilbakemeldinger i mobilbanken som går direkte til utviklerne (tilbakemeldingsknappen finner du helt nederst), hvis du savner noen funksjoner eller har andre innspill. På den måten kan vi bli enda bedre! Hilsen JBF

JBF Sparebank har 70 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til JBF Sparebank mener

JBF Sparebank

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR