Meny
Forbrukslån fra Jernbanepersonalets Bank og Forsikring
Skriv omtale
Gå til Jernbanepersonalets Bank og Forsikring
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Eika Smålån
Jernbanepersonalets Bank og Forsikring
Eksempelrente: Nominell rente 11,03%, Effektiv rente 12,46% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 162 kr, totalt: 185 162 kr
49 omtaler
12,46%
eff. rente
3 086 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 11,03%, Effektiv rente 12,46% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 162 kr, totalt: 185 162 kr.
Ikke samarbeid
JBF Bank omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
21
av 117 innen
dagligbank
65%
anbefaler
JBF Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Håpløs nettbankløsning"

Logger inn med bankID ogkommer til startside der det står at jeg ikke har tilgang pga brukerstatus??? Klikker så bytt bruker og er inne. Nå i natt logget jeg inn og fikk beskjed om at jeg allerede var innlogget??? Hvordan kunne jeg være det? Fosøkte å legge inn en betaling, men ble da promte logget ut?? Uoversiktilige menyer. Blir frustrert når jeg tenker på hvor enkelt det fungerte før omlegging til det nye. Hvorfor denne omleggingen? Burde i det minste blitt like enkelt å bruke som tidligere. Ble i tillegg belastet gebyr for overføring fra høyrentekonto til brukskonto. Har aldri skjedd tidligere.

Oddvar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Uoversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes nettbanken er blitt uoversiktlig å finne fram i. Formatet på kontoutdrag er blitt ENORMT! Skal man ta en utskrift fra en mnd. kan det fort bli 3 - 4 A4 ark! Alle er vel ikke så svaksynte at de trenger SÅ store typer. Det er ikke mulig i ettertid å legge inn KID til en mottager som er lagret. Liker dessverre ikke det nye konseptet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Vurderer å bytte selskap
"Frem til ny nettbank side var jeg fornøyd men etter 20/1-2023 er jeg særdeles misfornøyd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Den nye nettbank løsning ble igangsatt alt for tidlig og er et makkverk og en betaversjon av hva som bør forventes av en nettbank-løsning Jeg har hverken motatt kontoutdrag ei heller årsoppgaver før etter 1 mnd. Nye e-fakturaer har ikke vært tilgjengelige, betalinger har ikke blitt registret osv osv mao den nye nettbanken har medført særdeles stor frustrasjon, sinne og oppgitthet og masse unødig tidsbruk i tillegg så har den såkalte kundeservice som jeg har mottatt fungert i all hovedsak elendig med noe ganske få unntak. De representanter som jeg har vært i kontakt med har med noen få unntak ikke hatt tilstrekkelig opplæring og har fremstått med en stor grad arroganse og elendig serviceinnstilling.

Thor E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
App
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter omlegging av nettbanksidene er banken blitt enda dårligere enn den var fra før. Svartiden på telefon er håpløs lang

Svar fra JBF Bank
24.03.2023 07:28
Hei Thor, Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er kontinuerlig under utvikling, så håper du etter hvert blir fornøyd med nettbank og mobilbank. Vi setter stor pris på om man sender inn tilbakemeldinger i mobilbanken som går direkte til utviklerne (tilbakemeldingsknappen finner du helt nederst), hvis du savner noen funksjoner eller har andre innspill. På den måten kan vi bli enda bedre! Hilsen JBF
Magnar L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken har blitt håpløs å navigere i ! Denne "nye" nettbanken er mange steg tilbake ift. det som var før !

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Den nye nettbanken er helt ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å betale regninger før forfall,for meldinger fra eika. Vurderer å bytte bank Var aldri noe tull med den forrige Hilsen Roger G.

Svar fra JBF Bank
16.03.2023 08:20
Hei! Så synd å høre at du ikke er fornøyd. Ut fra tilbakemeldingen din virker det som at noe kanskje ikke er som det skal, så gjerne kontakt oss slik at vi kan se om vi kan følge opp utfordringene du opplever i vår nye nettbank. Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Den nye nettbanken er blitt helt topp."

Ingen negative erfaringer med banken, og den nye nettbanken er jeg imponert over.

Svar fra JBF Bank
15.03.2023 08:31
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at den nye nettbanken falt i smak :) Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Ikke så glad i nettbanken, tungvint .."

Men veldig glad for personlig service , og ha en fast økonomisk rådgiver. Men den nye nettbanken finn jeg ikke helt ut av..

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR