
Nettbanken er fortsatt uoversiktlig og like dårlig, selv om det for 1 år siden ble «jobbet» med ny! Personlig» rådgiver fungerer lite, bare dyrt🙈Dyre lån, dyr bank!
Jeg har gjennom alle mine år som kunde i JBF (ca. 30 år) bare vært 100% fornøyd med all kontakt og service.
Meget hjelsomme, og blide konsulenter, kan anbefales. Jeg har en konsulent som er en meget blid, hjelpsom, og dyktig mann som du skal lete lenge etter. Kan på virkelig anbefales. Jeg har alt i både bank, forsikring i JBF.
Jeg opplever alltid stor oppmerksomhet og har alltid fått god hjelp helt fra det het Jernbanepersonalets interessekontor.
det er en trivelig bank med hyggelig personale blir i godt humør hver gang jeg er der
Vi har en personlig rådgiver som er helt enestående, fantastisk oppfølging, gode råd og ikke minst skjer det noe når ting blir tatt opp. denne servicen finner jeg ikke hos konkurrentene
Ikkke noe spesielt annet enn at det vesle jeg har av capital håper jeg dere forvalter slik at renten blir bra
I en tid der banker stadig blir mer krevede for sine kunder, opplever jeg JbF som særdeles kundevennlige og yter personlig service ut over hva man kan forvente. Effektiv og løsningsorienteret, altid tilgjengelig. Dette er en svært god bank. Anbefales alle private og bedrifter.