
Sammenlign alle boliglån på markedet og bytt til en bedre og billigere bank på 1-2-3
BILLIG BOLIGLÅNFor noen kan det være veldig lurt å benytte seg av fastrente på boliglånet - er du en av de?
MER OM FASTRENTELogger inn med bankID ogkommer til startside der det står at jeg ikke har tilgang pga brukerstatus??? Klikker så bytt bruker og er inne. Nå i natt logget jeg inn og fikk beskjed om at jeg allerede var innlogget??? Hvordan kunne jeg være det? Fosøkte å legge inn en betaling, men ble da promte logget ut?? Uoversiktilige menyer. Blir frustrert når jeg tenker på hvor enkelt det fungerte før omlegging til det nye. Hvorfor denne omleggingen? Burde i det minste blitt like enkelt å bruke som tidligere. Ble i tillegg belastet gebyr for overføring fra høyrentekonto til brukskonto. Har aldri skjedd tidligere.
Jeg synes nettbanken er blitt uoversiktlig å finne fram i. Formatet på kontoutdrag er blitt ENORMT! Skal man ta en utskrift fra en mnd. kan det fort bli 3 - 4 A4 ark! Alle er vel ikke så svaksynte at de trenger SÅ store typer. Det er ikke mulig i ettertid å legge inn KID til en mottager som er lagret. Liker dessverre ikke det nye konseptet.
Den nye nettbank løsning ble igangsatt alt for tidlig og er et makkverk og en betaversjon av hva som bør forventes av en nettbank-løsning Jeg har hverken motatt kontoutdrag ei heller årsoppgaver før etter 1 mnd. Nye e-fakturaer har ikke vært tilgjengelige, betalinger har ikke blitt registret osv osv mao den nye nettbanken har medført særdeles stor frustrasjon, sinne og oppgitthet og masse unødig tidsbruk i tillegg så har den såkalte kundeservice som jeg har mottatt fungert i all hovedsak elendig med noe ganske få unntak. De representanter som jeg har vært i kontakt med har med noen få unntak ikke hatt tilstrekkelig opplæring og har fremstått med en stor grad arroganse og elendig serviceinnstilling.
Etter omlegging av nettbanksidene er banken blitt enda dårligere enn den var fra før. Svartiden på telefon er håpløs lang
Nettbanken har blitt håpløs å navigere i ! Denne "nye" nettbanken er mange steg tilbake ift. det som var før !
Prøver å betale regninger før forfall,for meldinger fra eika. Vurderer å bytte bank Var aldri noe tull med den forrige Hilsen Roger G.
Ingen negative erfaringer med banken, og den nye nettbanken er jeg imponert over.
Men veldig glad for personlig service , og ha en fast økonomisk rådgiver. Men den nye nettbanken finn jeg ikke helt ut av..