Meny
Sparekonto fra Jernbanepersonalets Bank og Forsikring
Skriv omtale
Gå til Jernbanepersonalets Bank og Forsikring
Vis flere valg
JEG VIL SETTE INN
MIN ALDER
RENTE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Avkastning 1 år
Vi fant ingen sparekontoer med disse instillingene. Vennligst prøv på nytt
Jbf Bank omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
8
av 116 innen
dagligbank
82%
anbefaler
Jbf Bank
Patrickj
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode kunderådgivere"

Fått masse hjelp og gode råd hos dyktige rådgivere. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bank med lite problemer"

Fungerer tilfredsstillende for meg, få eller ingen problemer med alle tilgangsløsninger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nettbank med dårlig meldingsfunksjon/service"

Etter å ha byttet til JBS, klagde jeg på at man ikke kan lese brev/meldinger i appen. Dette fikk jeg beskjed om skulle være på plass innen kort tid(3år siden) ikke noen endring til i dag. Dette medfører at man må på pc for å sjekke renteendringer som banken gjør oftere enn man kunne tenke seg.. Å prøve å kontakte banken, er som å forvente at oldemor i graven tar kontakt! De kan sette opp avtaler mellom 10-14.00! Men om din kontaktperson noen gang er ledig i dette tidsrom er samme sak. Ved forespørsel om rentejustering virker det som om kontaktpersonen din må kontakte direktøren for å få lov å justere ned renten 0.2%. Når andre banker ved en enkel telefonsamtale justerer ned renta til en konkurransedyktig nivå, virker det som denne banken kontakte øverste myndighet for å prøve å presse ned renten i nærheten av de andre banker kan tilby. Nei, mitt første og siste kundeforhold hos dere har jeg hatt. Andre banker har bedre nettbank og kundeservice enn dere noen gang kommer til å få.

Sveinerik K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"De Er grei og har et fint system for kundemottak"

Blir tadd vell i mot av Kundeservice og får den hjelpa man trenger Men må avtale oppmøteTid på grunn av Coronapandemien og mindre folk på jobb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Har alt av forsikringer der og byttet fra DnB til jbf, men er jo umulig å få satt inn penger hvis man ikke bor i Drammen. Dårlig app også. Veldig tung og gammeldags bank

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service og billig på bil"

Tilgjengelig, servicerettet og billig på bilforsikring

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk bank, men elendig app!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Jernbanepersonalets Sparebank i mange år nå, og synes servicen og kundebehandlingen er fenomenal. Jeg er veldig fornøyd med å være kunde i denne banken og har ingen planer om å bytte. MEN - app'en er forferdelig ustabil! Her er det et stort forbedringspotensiale. Bortsett fra app'en er det en helt super bank!!

Jens R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Generell Kommunikasjon kan bli bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig saksbehandler, som dessverre ble syk en periode. Vi fikk derfor litt dårlig kommunikasjon. Den må de jobbe litt mere med. Veldig grei behandling ved lån og god rådgivning.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR