Meny

Komplett Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
142
av 148 innen
bank
16%
anbefaler
Komplett Bank

"Klarer dere å svare?"

Omtale om Komplett Bank skrevet av Sander for 07.01.2020 17:00

Komplett Bank har totalt 51 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Klarer dere å svare?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har sendt 5 mail, og ikke noe svar å få! Og når du først ringer tar det evig lang tid å få svar. Altså, jeg lurer bare på noe angående faktura. Dere skulle vært mer som komplett som faktisk har en livechat!

Bytt.no
"Klarer dere å svare?" skrev Sander om Komplett Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Bank?
Gjør som Sander og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke innteresert i kunden og dårlig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Banken virker ikke innteresert i kundene sine, og service er fraværende. Kundeservice viser total mangel på løsningsvilje, og banken gjør det de kan for å svindle deg med å unnlate å sende ut faktuaer, varsler og lignende før de sender saken rett til inkasso.

Anne G. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Innlogging"

Komplett umulig å logge inn. Det spiller ingen rolle hvilken søkemotor som benyttes.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å logge inn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får stadig ikke logget inn på Komplett bank sparing. Får derfor ikke oversikt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svar på kundehenvendelser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og interne rutiner. Etter refinansiering ble kundeforholdet automatisk avsluttet. Jeg skulle på ferie og hadde planer om å bruke kredittkortet, men kontoen var sperret. Jeg ba om åpning av konto per mail. Det tok to uker før komplett kundeservice svarte, og i svaret hadde de ikke tatt hensyn til mine spørsmål i det hele tatt, bare informerte om at kontoen var sperret grunnet refinansiering, takk for kundeforholdet og velkommen tilbake. Har også bonuspoeng etter kjøp på Komplett.no men det har nå gått over to uker og enda ikke noe svar på mitt oppfølgingsspørsmål om dette overføres ved opprettelse av ny konto. Kundeservice svarer anonymt, tegn på at de får mange trøblete henvendelser.

Komplett Bank har totalt 51 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR