Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Morrow Bank
1.7
133 verifiserte omtaler

Morrow Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

Morrow Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
133 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#28
Forferdelig
Morrow Bank er rangert
#28 av 29 kredittbanker
13%
Dårlig
13% anbefaler Morrow Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 133 omtaler om Morrow Bank

FILTRER OMTALER
15
2
6
9
101
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Morrow Bank
Morrow Bank har 133 verifiserte omtaler på Bytt.no

"Stjal bonuspoeng"

Omtale av  Knut

Jeg hadde spart opp endel bonuspoeng på kredittkortet deres som jeg skulle bruke på komplett.no. Ved betaling skjedde det en feil i systemene deres og orderen gikk ikke gjennom (varen ble ikke betalt), men bonuspoengene ble trukket. I følge komplett.no er det komplett bank som er ansvarlig for betalingsløsningen. Har vært i kontakt med de og de sier det skal bli tilbakeført men det skjedde ingenting. Klarte å få kontakt med de i starten men virker som de har satt meg på en "svarteliste" for de har ikke tatt telefonen (1.5time i kø) og ikke besvart mail etter de første gangene.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Morrow Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice er EKSTREMT dårlig.

Omtale av  R2d2

Ekstremt dårlig kundeservice. Har aldri opplevd maken. De svarer ikke. To uker har gått. Det er akkurat som om det ikke finnes noen der inne. Har alle rømt skuta? Rett før konkurs?

Totalt fraværende kundeservice

Omtale av  Daniel

Svarer ikke på telefon selv om jeg har sittet opp mot 2 timer å ventet flere ganger. Svarer ikke på mail. Ødlegger ryktet til Komplett. Aldri mer denne banken... STYR UNNA

Behøver en kraftig omstrukturering av daglig drift

Omtale av  R

- Får ikke kontakt med kundeservice, verken gjennom kontaktskjema, epost eller telefon. (Teller nå 16 dager uten svar) - Faktura viser ikke korrekte detaljer. Har flere delbetalingsavtaler, men ifølge faktura har jeg ingen aktive delbetalingsavtaler, så kan nå ikke med sikkerhet kontrollere status på de ulike, og hva jeg faktisk betaler ned. Eneste positive her er at det er lett å betale dem, men det skulle vel bare mangle.

UMULIG Å FÅ TAK I KUNDESERVICE!!!

Omtale av  Melvolden

Det er helt umulig å få tak i Kundeservice på telefonen. De svarer heller ikke på henvendelser på MIn side. Man får et automatisk svar om at de skal behandle/ svare på henvendelsen i løpet av kort tid, men enten hører du ikke fra dem i det hele tatt eller så tar det en måned å få svar. Jeg har nå forsøkt å komme i kontakt via Mine Sider i to måneder, ikke svar. Har ringt dem utallige ganger, men står får aldri svar. Det opplyses heller ikke om min plass i køen eller estimert ventetid. Dette må være den dårligste kundeservicen jeg noensinne har vært borte i...

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Finnes ikke kundeservice

Omtale av  Stian

Forsøkt å få kontakt med kundeservice i 2 uker nå. Snarer ikke på mail og tar heller ikke telefonen. Har nå ringt flere ganger og etter 2 timer i telefonkø brytes det. Ligg unna dette firamet. De er det mest useriøse selksapet jeg har vært borti

UseriøseSvindlere

Omtale av  Willy V

Gjelden min hos dem gikk til inkasso men husket ikke hvilket selskap så jeg kontaktet dem om jeg kunne gjøre opp , jeg fikk oppgitt Kid og kontonummer på epost. Jeg betalte, men så får jeg mail at jeg må kontakte Kredinor som har saken da pengene skulle gå til dem og det var mer renter å betale. Dette sier de etter det er betalt?. Jeg kontakter Kredinor og får vite av dem at gjelden var egentlig mye mindre enn det jeg fikk oppgitt på epost av Komplett. Kredinor hadde også fått beskjed om et annet mye mindre beløp var innbetalt enn det jeg betalte direkte til Komplett, mye mindre. Så jeg måtte også betale til Kredinor for å få avsluttet saken, når den egentlig var oppgjort og mye mer til. De lyger og svarer ikke , er umulig å få tak i. Sto en time i kø å når jeg når frem så må jeg bli satt over til annen avdeling, de sier det ikke er kø der å ler , står en halv time mer i kø men må bare legge på da 1,5 time var gått. Har stått flere timer i telefon kø tilsammen .Komplett Bank har fått betalt over 30000kr for mye ved lyge og og ikke svare , de svarer ikke Kredinor heller og de vil ikke gjøre noe fordi om jeg har kvittering på overføring og epost fra Komplett Bank . Dette er svindel eller noe i den retningen. Beløpene de oppgir er hentet ut fra luften å gir ingen mening. De får tvi holde på pengene mine men jeg har jo rettigheter å håper på å få dem tilbake en gang. Skjønner jo egentlig ikke at de kan holde på slik men gjør vist det. Kjeltringer finnes overalt.

Morrow Bank har 133 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Morrow Bank mener

Morrow Bank

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR