Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
«Høyrehånda vet ikke hva vestrehånda driver med» De må ha interne problemer da svarene på konkrete spørsmål og henvendelser har store avvik avhengig av hvem man får kontakt med.
Veldig gode på fonn. Er alt i orden får en lån på dagen
Ser det er mange som har lagt ut dårlig omtale for Landkreditt Bank og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Noe av det jeg er mest fornøyd med hos Landrkreditt Bank hvor lett det er å bruke nettbanken. Jeg er kunde hos flere andre banker, blant andre DNB og SpareBank1 og brukergrensesnittene der synes jeg er både uoversiktelige og vanskelige å finne fram i. Landkreditt Bank har kanskje ikke den beste renten, men tjenestene de tilbyr er av kvalitet.
Skjønner ikke noe av denne negative omtalen. Jeg har vært totalkunde i snart 20 år, og har aldri opplevd noe å klage på. Tvert imot ble jeg fan fra første stund, fordi de ikke tok gebyrer på alt som er. De har ikke vært på første plass når det gjelder boliglånsrenter i alle disse årene, men i ganske mange av dem, og jeg er såpass fornøyd med alt annet, at jeg løper ikke til andre og gråter med en gang noe ikke er helt på topp, for noen urealistiske forventninger. 🙄
God og imøtekommende kundeservice. God og funksjonell nettbank.
Dette er på ingen måte bank for bønder, frekke kundebehandlere. Her er ikke dine penger trygge, de har såkalt sparekonto, men om de vil så går de inn på hver konto du har å forsyner seg. Du kan ikke ha noe system i din egen nettbank, de eier ikke innsyn i landbruket. Hold dere unna denne banken.
Ble tipset om Landkreditt bank for å få refinansiert. Ble møtt av en frekk kundebehandler (dame), på mail. Hu avviste saken på flekken uten å i det hele tatt la meg og medsøker legge inn søknad. God verdi på eiendom og god lønn, både jeg og medlånetaker men det hjalp visst ikke noe. Måten hun skrev ting på var bare nedlatende. Jeg blir å ta saken videre, det er ikke greit. Godt man sitter med navn fra de man har vært i kontakt med, lettere å legge inn en skikkelig klage ! :-)
God bank uten gebyrer - Norges beste bank etter min mening.
Etter å ha fått en rente på 7% fra denne useriøse banken, har vi byttet til en mer seriøs bank, de skal være en landbruksbank men er langt fra landbrukets sin bank, det må nevnes at vi hadde over 50% sikkerhet, men dette var ikke så interessant for denne useriøse banken.
Gode på lån, lave lånerenter. 0 gebyrer. Kan bli bedre på innskuddsrenter.
Rask og god kundeservice. Gode lånebetingelser. Har mitt tredje lån her nå.
Har hatt banken i snart 13 år, og har vært superfornøyd hele tiden. Gode priser på lån, vennlig Servicedesk og gode råd fra rådgiver. Anbefales på det sterkeste! Veldig god nettbank, og oversiktelige nettsider.
Alt går greit helt til du skal bytte bank. De bruker evigheter på å overføre penger samtidig som de sier opp din bank id med ett tastetrykk så du ikke får tilgang til dine egne penger. Brev du sender med sensitive opplysninger blir borte i deres system. Nei, anbefaler ikke, glad jeg har byttet bank, selv om det fortsatt står penger i Landkreditt de ikke har klart å overføre. Sender du klage, så får du ikke svar.
Jeg har ikke lån, men bruker den som bruksbank. Den beste nettbanksida jeg har sett så langt. Enkelt å finne fram. Et lite minus er at ører må i egen kolonne.
Jeg liker tanken på at banken er et samvirke med over 10 000 eiere og har et annet oppdrag enn bare rein profitt for kapitaleierne.
Dårlig rente, har følt meg utnyttet av denne banken i lenger tid. Rente justert opp til 2,56%, når jeg som ung førstegangskjøper da kan bytte til en annen bank og spare mange tusen kroner på 0,34% mindre rente så er det ikke noe vanskelig valg. Har vært kunde i ca 25år og har aldri vært borti dårligere kundeservice. Avslag på det ene og det andre uten tilbakemelding; når spørsmålet blir rettet til kundeservice via mail går det lang tid og søknad(er) innvilget uten noen som helst kommentar eller tilbakemeldinger. Aksjesparekontoløsningen er noe som ikke fungerer særlig bra. Egen innlogging til mastercard med uoversiktlige menyer. Burde vært mulig å hatt en mulighet til å betale denne direkte fra nettbanken istedenfor å gå gjennom en annen portal. Det at jeg bytter til en annen bank etter så mange år er kun fordi jeg tror gresset er grønnere på den andre siden. De får en forferdelig omtale meg fordi det virker såpass mye bedre andre steder. jeg har snakket med flere banker, venner og kollegaer og føler meg som en dust som har hatt et så langt kundeforhold til denne banken.