Meny
Forbrukslån fra Landkreditt Bank
Skriv omtale
Gå til Landkreditt Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Landkreditt Bank omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
13
av 148 innen
bank
66%
anbefaler
Landkreditt Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Liker ikke at de hever lånerentene, uten at jeg blir varslet."

Da de nå reklamerer med 1,56% i b.l.rente. Da blir jeg misstenksomnår jeg ser jeg betaler 2,11% uten å ha hørt ett pip... "Betalte fakturaer", blir arkivert med kun forkortelser, det er umulig å identifisere for de fleste..

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel og oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Greit å ha lønnskonto i denne banken, enkel og oversiktlig nettbank. Lett å få kontakt med kundeservice. Rentenivået på sparekonto er akseptabelt sammenlignet med andre banker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Styr unna"

Landkreditt har frekke og til dels usmarte kundebehandlere. Jeg fikk aldri overført min bsu-konto til dem da jeg byttet, fordi jeg "var for gammel til å starte sparing". Å få dem til å forstå at det ikke var snakk om å spare mer, bare flytte kontoen, var klin umulig. Jeg ga opp etter et halvt års epostutveksling. Nettbanken og appen er håpløst gammeldagse og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg klarte å vente helt til 2020 med å bytte vekk fra dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde nesten sammenhengende siden 2004, var borte en kort periode pga. bedre rente i annen bank. Men kundebehandlingen gjorde at jeg vendte tilbake. Jeg sitter 60 mil unna filialen, men det har aldri vært noe problem. Jeg får svar på alt jeg lurer på umiddelbart og har aldri opplevd annet enn trivelige og imøtekommende kundebehandlere. Så jeg blir, dette er banken som funker utmerket for meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Forsikring"

Jeg har en del forsikringer her og er strålende fornøyd, både med kostadene og kunde servicen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Mangel på kundeservice og folkeskikk!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har lest litt omtaler av Landkreditt og sett at noen forteller om frekke kundebehandlere. Jeg kan bekrefte at dette stemmer da jeg i forbindelse med skift av frontrute på bilen min lurte på om skaden ble dekket eller ikke. Rådgiveren sjekket og begynte å le samtidig som hun fortalte "Haha du har ikke kasko, da må du betale det selv" Videre har jeg jobbet med kjøp av eiendom, jeg sender da inn forespørsel til min rådgiver og det skulle være en alminnelig folkeskikk og svare på henvendelsene du får dersom du sitter i en bank. Men dem hos Landkreditt er ikke av denne oppfatningen. Her må du gjentatte gange mase før du får svar. Noe man blir helvettes lei av, særlig når du finner ut at rådgiveren har gjort litt research om saken, men ikke gitt beskjed tilbake til deg før du begynner og mase. Jeg opplevde at min forrige bank lurte meg og la dermed lista for hva jeg forventer av oppførsel da jeg ble kunde hos Landkreditt. Det og bli kunde hos dem var heler ingen enkel sak, hvorfor dem ikke vil ha kunder må gudene vite! Jeg opplever det som merkelig. Helt til slutt så har jeg nå gitt dem kritikk for måten jeg har blitt behandlet på. Da får jeg høre at "er du så misfornøyd så må du finne en annen bank" Dem tar ikke kritikk til seg overhodet, og det er frekt og ikke minst barnslig. Driver du en bedrift og kunder (det er flere inne her som kritiserer Landkreditt) er misfornøyd så må du ta grep, først og fremst beklage det som har skjedd, men også ta grep for og gjøre kunden fornøyd igjen så han ikke flytter. Det å be han finne en annen bank er helt feil løsning! Men enkelt for banken dersom dem ikke tåler kritikk! Men dette er typisk velferdsstaten Norge der alt går så bra ellers at de ansatte kan sitte under vingene på sine ledere og oppføre seg ufint slik som dere i Landkreditt gjør uten at det får konsekvenser for dere. Og til dere som ikke skjønner vi som er misfornøyd med banken, prøv og gi dem noen vanskelige oppgaver. Eller rett og slett sett krav til banken, det er dem tydeligvis ikke vant med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Bare surr"

«Høyrehånda vet ikke hva vestrehånda driver med» De må ha interne problemer da svarene på konkrete spørsmål og henvendelser har store avvik avhengig av hvem man får kontakt med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig hjepsomme rådgivere hurtig svar på søknader"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig gode på fonn. Er alt i orden får en lån på dagen

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR