Meny

Boliglån fra Landkreditt Bank

Alle boliglån
Bytt til Landkreditt Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån
Landkreditt Bank
24 omtaler
1,81%
eff. rente
12 411 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Boliglån Ung
Landkreditt Bank
24 omtaler
1,81%
eff. rente
12 411 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Landkreditt Bank omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
24
av 147 innen
bank
67%
anbefaler
Landkreditt Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Mangel på kundeservice og folkeskikk!"

Jeg har lest litt omtaler av Landkreditt og sett at noen forteller om frekke kundebehandlere. Jeg kan bekrefte at dette stemmer da jeg i forbindelse med skift av frontrute på bilen min lurte på om skaden ble dekket eller ikke. Rådgiveren sjekket og begynte å le samtidig som hun fortalte "Haha du har ikke kasko, da må du betale det selv" Videre har jeg jobbet med kjøp av eiendom, jeg sender da inn forespørsel til min rådgiver og det skulle være en alminnelig folkeskikk og svare på henvendelsene du får dersom du sitter i en bank. Men dem hos Landkreditt er ikke av denne oppfatningen. Her må du gjentatte gange mase før du får svar. Noe man blir helvettes lei av, særlig når du finner ut at rådgiveren har gjort litt research om saken, men ikke gitt beskjed tilbake til deg før du begynner og mase. Jeg opplevde at min forrige bank lurte meg og la dermed lista for hva jeg forventer av oppførsel da jeg ble kunde hos Landkreditt. Det og bli kunde hos dem var heler ingen enkel sak, hvorfor dem ikke vil ha kunder må gudene vite! Jeg opplever det som merkelig. Helt til slutt så har jeg nå gitt dem kritikk for måten jeg har blitt behandlet på. Da får jeg høre at "er du så misfornøyd så må du finne en annen bank" Dem tar ikke kritikk til seg overhodet, og det er frekt og ikke minst barnslig. Driver du en bedrift og kunder (det er flere inne her som kritiserer Landkreditt) er misfornøyd så må du ta grep, først og fremst beklage det som har skjedd, men også ta grep for og gjøre kunden fornøyd igjen så han ikke flytter. Det å be han finne en annen bank er helt feil løsning! Men enkelt for banken dersom dem ikke tåler kritikk! Men dette er typisk velferdsstaten Norge der alt går så bra ellers at de ansatte kan sitte under vingene på sine ledere og oppføre seg ufint slik som dere i Landkreditt gjør uten at det får konsekvenser for dere. Og til dere som ikke skjønner vi som er misfornøyd med banken, prøv og gi dem noen vanskelige oppgaver. Eller rett og slett sett krav til banken, det er dem tydeligvis ikke vant med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Bare surr"

«Høyrehånda vet ikke hva vestrehånda driver med» De må ha interne problemer da svarene på konkrete spørsmål og henvendelser har store avvik avhengig av hvem man får kontakt med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Beste bank jeg noen sinne har hatt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ser det er mange som har lagt ut dårlig omtale for Landkreditt Bank og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Noe av det jeg er mest fornøyd med hos Landrkreditt Bank hvor lett det er å bruke nettbanken. Jeg er kunde hos flere andre banker, blant andre DNB og SpareBank1 og brukergrensesnittene der synes jeg er både uoversiktelige og vanskelige å finne fram i. Landkreditt Bank har kanskje ikke den beste renten, men tjenestene de tilbyr er av kvalitet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"I all verden.."
3 syns denne omtalen er nyttig

Skjønner ikke noe av denne negative omtalen. Jeg har vært totalkunde i snart 20 år, og har aldri opplevd noe å klage på. Tvert imot ble jeg fan fra første stund, fordi de ikke tok gebyrer på alt som er. De har ikke vært på første plass når det gjelder boliglånsrenter i alle disse årene, men i ganske mange av dem, og jeg er såpass fornøyd med alt annet, at jeg løper ikke til andre og gråter med en gang noe ikke er helt på topp, for noen urealistiske forventninger. 🙄

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs og frekke kundebehandlere"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette er på ingen måte bank for bønder, frekke kundebehandlere. Her er ikke dine penger trygge, de har såkalt sparekonto, men om de vil så går de inn på hver konto du har å forsyner seg. Du kan ikke ha noe system i din egen nettbank, de eier ikke innsyn i landbruket. Hold dere unna denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Frekk saksbehandler"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble tipset om Landkreditt bank for å få refinansiert. Ble møtt av en frekk kundebehandler (dame), på mail. Hu avviste saken på flekken uten å i det hele tatt la meg og medsøker legge inn søknad. God verdi på eiendom og god lønn, både jeg og medlånetaker men det hjalp visst ikke noe. Måten hun skrev ting på var bare nedlatende. Jeg blir å ta saken videre, det er ikke greit. Godt man sitter med navn fra de man har vært i kontakt med, lettere å legge inn en skikkelig klage ! :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Håpløs kostbar bank"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha fått en rente på 7% fra denne useriøse banken, har vi byttet til en mer seriøs bank, de skal være en landbruksbank men er langt fra landbrukets sin bank, det må nevnes at vi hadde over 50% sikkerhet, men dette var ikke så interessant for denne useriøse banken.

Mikkel J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjappe svar fra Kundeservice og rådgiver"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt banken i snart 13 år, og har vært superfornøyd hele tiden. Gode priser på lån, vennlig Servicedesk og gode råd fra rådgiver. Anbefales på det sterkeste! Veldig god nettbank, og oversiktelige nettsider.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR