Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
14
av 15 innen
bank
18%
anbefaler
Nordea Bank

"Utrolig mye rot og dårlig kundeservice"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Elin for 10.01.2019 16.09

Nordea Bank har totalt 85 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig mye rot og dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Måtte bruke 17 dager med utallige chat-kontakter, forsøk på telefon (men bare å glemme når en sitter på jobb og estimert ventetid er 47 minutter) på en så enkel sak som å opprette brukskonto for barn. You name it: feil avtale til signering sendt ut, måtte selv fylle ut ny søknad igjen, påny kom feil avtale i digikassen - når korrekt avtale endelig ble opprettet ble det hevdet at en av oss foresatte ikke signert trass i at det klart og tydelig fremkom i egen nettbank at nettopp det blitt gjort. Total fravær av høflighet hos de som jobber på chat, og fremstår ikke som de kan jobben. Telefondama var hyggeligere når jeg til slutt fikk tak i henne men aldri noen egentlig beklagelse eller forklaring på hva som gått galt - bare "dere kan kanskje heller møte opp i banken personlig og ordne det". Vurderer nesten å sende faktura til Nordea for tapt arbeidsfortjeneste; har brukt mange timer på dette. Fikk idag beskjed om konto lå klar til opprettelse og bankkort skulle sendes ut til vår håpefulle - men jeg tror det ikke før jeg ser det. Valgte Nordea siden jeg har en liten brukskonto der og barnefar er totalkunde og dermed tenkte det ville gå kjapt. det gjorde det ikke.

Bytt.no
"Utrolig mye rot og dårlig kundeservice" skrev Elin om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Elin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Boliglån"

Syns Nordea skulle vert mye bedre på å finne løsninger med klienten, når klienten har havnet i en vond situasjon, syns dem ikke rekker frem...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utilgjengelig, byråkratisk og dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

For en ubrukelig bank, oppgir Nordea minibank der det ikke er minibank, krever at du er logget inn for å få snakke med kundeservice, fullstendig fravær av serviceinnstilling. Unngå Nordea Bank om du kan.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fikk svar i flere dager på rad!"

Jeg prøvde å komme i kontakt med nordea kundeservice i flere dager på rad men desverre fikk jeg aldri svar. Deretter kontaktet jeg dem på privatchat og forklart hva problemet mitt var derfra fikk jeg svar at jeg måtte ringe på tlf for å få det ordnet. Ikke fornøyd med kundeservicen i det hele tatt! Dette er veldig uprofesjonelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God erfaring med boliglån kundekonsulent"

God erfaring med lånkonsulent og med banken generelt :)

Nordea Bank har totalt 85 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR