Nordea Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig dårlig kundeservice .. når man søker lån så står det " du vil høre fra oss INNEN 3 virkedager" som en avslutning på søknaden.. 4 dager går,og man ringer kundeservice for og høre hvorfor dem ikke har tatt kontakt.... og får tilsvar at det vil ta 3 uker og behandle lånesøknaden..
Hei Dpm. Vi må på det sterkeste beklage ventetiden vi har hatt, og har på alt av lånesøknader den siste tiden. Svartiden man får opplyst når man har fullført en søknad er, svært beklagelig, feil. Vi er smertelig klar over dette og kan ikke annet en å legge oss flate. Jeg kan love deg at det jobbes på spreng med å få endret dette. Selv om det ikke hjelper deg og din opplevelse. Mvh Nordea
I disse tider hvor dagens regjering flår folket med høye avgifter og økt prisvekst , så er ikke Nordea behjelpelig med avdragsfrihet, pga økte økonomiske utfordringer! Takk for nå Nordea!
Hei Ronny. Det er trist å høre at du ikke har opplevd oss som imøtekommende og hjelpsomme i en vanskelig situasjon, det ønsker vi selvsagt ikke at noen av våre kunder skal oppleve. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal se på din sak igjen. Mvh Nordea
Elendig kundeservice, 2timer ventetid. Kan også holde igjen penger man får overført av andre. Tilbyr heller ikke å sette inn kontanter i butikk, og vanskeligere og ta ut kontanter enn andre banker. Også dyrere enn andre banker.
Hei Seb. Vi må bare beklage ventetiden som er og har vært den siste tiden hos oss på det sterkeste. Det er flere årsaker til dette, men jeg kan love at alle jobber på spreng med løsning på dette, i tillegg til å hjelpe våre kunder så godt vi kan. Jeg kan ikke uttale meg om spesifikke saker her, som at vi holder igjen penger, for det er ikke noe vi normalt gjør. Når det kommer til kontant i butikk er vi ikke med på løsningen per dags dato, men vi kommer. Det er ikke satt noe dato for når det er klart, men vi er på vei :) Priser og gebyrer for ulike tjenester og produkter vil alltid variere fra bank til bank, det er da dessverre ikke slik at vi alltid vil være best for akkurat deg her og nå. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du ønsker en samtale med oss, eller gi oss en tilbakemelding på hva vi kan bli bedre på via våre nettside her: https://www.nordea.no/om-nordea/ris-ros-klager.html Mvh Nordea
Som flere skriver. Når du først er blitt kunde starter den elendige kundereisen i Nordea. Ingen kundeservice og ingen like svar. Bytter tilbake til forrige bankforbindelse.
Vi fikk god boligrente, men nå har vi kun gått banken i 2 mnd, og vi bytter igjen allerede. Vi ble lovet god oppfølging og hjelp under bankbyttet, det var bare tull. Det gikk alt gor lang tid før vi fikk hjelp. Nå er det er gått to mnd, og kontoene til ungdomen vår er enda ikke på plass. I forhold til vår gamle bank er det tungvindt å opprette ny konto, legge til disponent +++
oversikt over fondsinvesteringer. klønete og knotete. kjøpte fond i ett jeg allerede har og på investering kom det i en egen oversikt! i den gamle får du enkelt opp summering av fondene dine med spare konto og det er enkelt å kjøpe og selge. kommer ikke til å kjøpe fond før dette surret er ryddet opp i. hvorfor? kan jo ende opp med en lang liste med det samme fondet og må bruke kakuator for summere, noe den gamle ettbanken gjorde for deg,
Får mail om melding, men den meldingen er umulig å finne i nettbanken...kan ikke svarepå mail da det er en noreply....prøver å ringe men der er det 40 min ventetid! Denne banken bør unngåes!