Nybygger har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sendte inn søknad før jul, tok litt tid å få svar grunnet stor pågang. Veldig enkel prosess når søknaden var godkjent. Ingen krav om å flytte «alt» over til Deres bank. Signerte med bank id, då gikk resten av seg selv. Sparer nå 18000,- i året på 30 min jobb🤘🤘😀
Ja, vi vet det tok lang tid å få svar en stund. Beklager det, men godt å høre at du er fornøyd nå.
Her tar det laaaaang tid og kan ende opp i ingenting! Masse mailer og beskjeder og sjelden svar om ikke svada svar! Jeg fikk innvilget lån til slutt men med 1 års kreditt! De sa den ble automatisk fornyet hvert år! Hva er det for noe? Hvilken sikkerhet har man for at det skjer? Virker som noe lureri hele greia så jeg avslo å godta lånet samt avsluttet mitt kundeforhold!
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
De vil ikke levere det de reklamerer for. Jeg anbefaler alle å ikke miste tid med dem. Man får uansatt avslag på søknaden uten noe begrunnelse. De fortjener ikke en stiarne heller.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
automatisk avslag på lav belåningsgrad. Svarer ikke på spørsmål om hvorfor det ble avslått.
Hei Tormod! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Det er klart at når det eneste man betaler er 1,1 % renter på det du bruker av lånet, kan man ikke forventet samme service som hos dyrere bank konsepter. Her går Nybygger helt klart for lav risiko, og lave drift kostnader som forretningsmodell. Det som er greit å få med seg er at de bruker samme nettbank som sparebanken, som er en helt ok nettbank.
Litt uklar prosess frem til bankbytte er en realitet. Men om en har de påkrevde papirer klare, så går prosessen på skinner.Og brått står mi mitt tilfelle,rammelånet til 1.10 % tilgjengelig på konto. Anbefales til alle med god sikkerhet!
Jeg har søkt lån hos nybygger to ganger, da det første gang ikke ble ble gitt samtykke forhold til inntektsopplysninger ol via altin, i følge dem. Jeg søkte gang nr to, gav samtykke via altin og får fortsatt samme beskjed. Svar kommer lenge etter du har sendt forespørsel, og det er ikke mulig å nå dem på telefon. Sender du svar på et spørsmål de har sendt deg så kommer det tilbakemelding fra ny kundebehandler med samme spørsmål som første. .Jeg tenkte jeg skulle gi dem en sjanse siden de hadde et så godt tilbud, men dette holder virkelig ikke. Hold dere unna disse, i beste fall er de kun uprofesjonelle amatører som yter dårlig kundeservice..
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Må være den beste dealen jg har gjort på leeenge. Tok mg 15min å bli kunde og søke lån. Fikk svar 1døgn senere😮. Signerte, og gammelt lån innfridd + nytt lån utbetalt på litt over 1 døgn!! Trodde det var for godt til å være sant. Men...alt er helt SANT 💯 %
Relativt enkelt å bytte bank, noe som er litt uklart men en soleklar 5 stjerner for tidenes beste rente!
Kanskje den laveste boliglån men man får ikke ordentlig svar fra dem Anbefales ikke
Hei Ali! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Vi har nettopp fått avslag på lånesøknaden. Vi ønsket å flytte lånet fra en annen bank på grunn av lavere rente. Avslaget er basert på en automatisert vurdering, uten videre kommentarer. Vi har ventet på svar ca 5 uker! Jeg har også sendt spørsmål via bankens meldingstjeneste, men ikke fått svar etter en uke! Lånebeløpet er under 50% av boligens verdi og ca 3 ganger årsinntekt.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Her er svaret jeg tror svært mange vil få fra denne banken: Hei Takk for mottatt søknad og beklager responstid hos oss! Vi må dessverre avslå lånesøknaden. Avgjørelsen er basert på bankens retningslinjer og en automatisert saksbehandling. Avslaget er basert på en totalvurdering. ————————— Vi er et ektepar med ordnet økonomi og relativt gode inntekter som ønsket refinansiere og låne under 1,5 ganger brutto årsinntekt og innenfor 60% av husets verdi.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Helt umulig å logge inn...Du får ikke den renten banken reklamerer for. Dårlig kundebehandling.
Hei Faisal! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Jeg fikk rask tilbakemelding på søknad, og Nybygger ordnet raskt med bytte. Ingen brysomme krav om å bruke tilleggstjenester.
Det er gått 4 uker siden jeg søkte og de har ikke fått lånepapirene i orden ennå. De sier alt ser greit ut men at jeg må registrere meg som kunde før endelig behandling. Det gjorde jeg for 3 uker siden, men ikke noe svar.
Hei Ole! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
De vil bare ha lånetakere med høyere akademisk utdanning og 800 k + i lønn.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.