Meny

Santander omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
3
av 147 innen
bank
60%
anbefaler
Santander
Filtrer omtaler
141
27
9
10
92
Sorter omtaler etter
Viser av 279 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Santander?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Min opplevelse."

Min opplevelse med Santander er kun positivt, får alltid den hjelpen jeg trenger og svar på mine spørsmål; og treffer alltid på hyggelige mennesker.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig god kundebehandling"

God kundeservice og fantastisk medarbeider. Får tilbud om billigere lån. Er svært fornøyd med samtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alltid hyggelige og hjelpsomme.."

Har ikke hat så mye kontakt opp gjennom årene, men når jeg trenger dem så er de alltid trivelige og hjelpsomme med alle ting. Er veldig godt fornøyd med Santander banken..Har hvert kunde gjennom mange år og ikke opplevd noe negativt..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Frekk kundebehandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Begynner å kjefte på meg, når jeg forteller han at kontoutskriften blir lagret i 10år og ikke 5 år som han forteller meg. Hissa seg veldig opp tror det har litt med personlighet å gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra!!"

Veldig bra service og mye lettere å få tak i dere enn andre banker på ugunstige tider som kveld og helg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble satt over til en avdeling plutselig og damen bak røret var spydig og frekk off the go. Hun hadde null tålmodighet og var rett og slett ekkel. FIKS KUNDESERVICEN DERES

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"terrorbank"
3 syns denne omtalen er nyttig

unngå denne..hadde ett lån der for ett år siden..de legger på gebyrer du ikke skjønner noe av..de leier inn lindorff til å ringe deg på kveldene om du er noen dager for sen med betaling.elendig kundeservice..er en ren profitt bank som har lurt kunder i årevis og bare les i media om sakene der de går til retten for å kreve inn gebyrer på 75 kroner. skulle vært landsforvist denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Godtatt"

Høflighet, alltid. Får svar på det jeg spør om. Ventetid kan bli kortere. Automatiske telefonsvarer kan bli klarere.

Investtor
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Må ha/ta i mot kredittkort for å få lov å ha sparekonto"
1 syns denne omtalen er nyttig

De glemte å varsle om rentenedgang på sparekonto og kunne godt ha gitt bedre rente siden de har en enorm rentemargin på lån/sparing. Det kunne de andre kredittselskapene gitt også. Dermed gir det grunn til å flytte penga over på fond, der jeg har fått 12% avkastning på mine de siste 15 år, annualisert.

Malin E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Dårlig kudeservice og ingen kontroll i sitt eget selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle kjøpe meg en Ipad air men ha det på nedbetaling, så alt gikk som normalen før jeg plutselig fikk en mobil for å skrive ned lønna mi på og greier til Santander. Jeg ble ikke godkjent, og jeg har ingen inkasso, bare en studielån på under hundre tusen som skal bli sletta til høsten 2021. Så jeg og selgeren min ringte til Santander og spurte om hvor problemet lå. Nei det viste de ikke, for det kunne de ikke se. De hadde ikke oversikt hvor problemet lå, men regnet med jeg hadde for mye i lån. Jeg snakka med en dame som jeg synes var veldig nedtalende mot meg, og sa ifra at jeg har faktisk ikke inkasso, og studielånet mitt skal bli sletta til høsten neste år, og med inntenkta mi så kan jeg betale ned ipaden på ett år, så hva var problemet liksom. Hun viste ikke det, og det hadde hun sakt til selgeren min også. Jeg ble ganske lei meg, og forbanna og endte hele samtalen med: "Takk for ingenting." For jeg fikk f*** med ikke svar på en dritt, eller noe hjelp til å kanskje kunne få løst dette "problemet" som de hadde. Skjønner ikke at enkelte selskaper vil jobbe med Santander i det hele å store. Dritt selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God støtte"
1 syns denne omtalen er nyttig

God økonomisk støtte og bra for at vi har en bank som Santander som kan bidra økonomi for de som har behov for dette. Takk😊

Kundetilfredshet
"Null kontroll"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt jævlig hver gang, alle man prater med kommer med forskjellige teorier å null kontroll. Dessverre har ikke opplevd santander sånn før i 2020😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte en Huawei p30 den 21.09-20 for 7990,- på en kjøpekonto hos power med betalingsutsettelse i 6 mnd og nå var prisen gått ned til 4990,- 62 dager etter kjøpet. Ringte til Santander kundeservice for å få refundert di 3000,- den var gått ned, fikk da beskjed om at dette gjaldt ikke når telefonen var kjøpt på avbetaling, kun når produktet var betalt ut 100% med kortet, dette har jeg ikke hørt noe om og det stod ekstremt dårlig formulert i betingelsene til Santander når jeg nå har nilest igjennom kontrakten. Dette kaller jeg svindel da litt av poenget med en slik konto er å kunne få kjøpt ting på avbetaling og en av grunnene jeg gikk for dette var at Santander hadde utvidet 100 dagers prisgaranti kontra 60 på power. Føler meg lurt å vurdere og ta saken videre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Høyere rente på sparekontoen enn mange andre banker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Renter blir effektuert hver måned så du får rente på forrige måneds rente. Dette gjør at du får god avkasting på sparepengene dine.

Sunniva B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Satt opp renten 4 ganger på et år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Satte opp leasingrenten hver gang styringsrenten gikk opp, men ingen tegn til å sette ned når styringsrenten ble satt ned 4 ganger. Kampanjerenten vi ble lurt med varte bare 2 måneder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Behjelplige på alle måter, og de gir deg gode råd."

De gir deg gode råd, hjelper deg på alle måter. De er alltid hyggelige og snakke med når man trenger hjelp.

Leif K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode rådgivere"

Greie folk å snakke med, alltid behjelpelig når vi spør om ting, Det er aldri problem når vi vil snakke med kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"

Veldig serviceinnstilte. Enkelt og greit. Eneste er at det tar lang tid før man kommer gjennom, på telefonen. Og det var mye som ble repetert for ofte, når man ventet på svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alt enkelt og ukomplisert.."

Alt fungerer bra og funksjonene er enkle i nettbanken....Og t o m litt rente som kapitaliseres månedlig på innskuddet i motsetning til lokalbankene..👍👍

Oddvar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lett og komme i kontakt med på tlf"

Veldig hyggelige folk som jobber der🙂så eg fikk ett godt inntrykk, så min oppfordring til dei som bruker Santander, ikke nøl med og ta kontakt om de er noe du lurer på🙂

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Usakelig streng på kredittgrense på kredittkort!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk avslag på økning av kredittgrensa på 75000 kr. som jeg har, til en kredittgrense på 100000 kr.! Enda jeg ikke har gjeld og alt annet er i skjønneste orden i min økonomi! En frekk og nedlatende dame av kundebehandler som var lite imøtekommende, som mente deres rettningslinjer var helt normale og som mente jeg måtte huske nøyaktig hva jeg tjente! Da jeg ble spurt om min lønn i forbindelse med økning av kredittgrensa. Da jeg i utgangspunktet ikke var forberedt på dette, da jeg ville bare øke kreditten min med lusne 25000 kr.! Jeg ringte et firma som jeg har allerede 100000 kr. i kreditt på kredittkort hos. Jeg forklarte de om at Santander ikke tok hensyn til bankinnskudd og andre viktige ting som er viktig for kredittgrensa. De stillte seg fullstendig uforstående til Santander sin strenge praksis når det gjaldt kredittvurdering og deres dårlige kundeservice. Noe som de ikke praktiserte og ikke slik de behandlet sine kunder på en slik dårlig måte. Dette fører til at jeg vil bruke mitt Santander kredittkort mye mindre! Dårlige renter på sparekonto hos Santander også! Styr unna Santander!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice"

Ved utfylling av lånesøknad hos Speed MC i Sandefjord fikk jeg god hjelp av kundeservice hos Santander. Det oppstod problemer med det elektroniske skjemaet for lånesøknad. Det kom ikke opp stillingsprosent som valg. Mulig noe feil med det elektroniske skjemaet?.. Uansett, med hjelp fra tålmodige og grei folk på kundeservice så ordnet det seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt å forholde seg til"

Fikk veldig god hjelp av en vennlig kundebehandler fra Stavanger. Ordnet opp i de tingene som jeg ba om.

Stampern
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundebehandling og intern kommunikasjon"

Meget god kundebehandling på telefon ! Kan imidlertid virke som om man ikke er klar over eller vektlegger at man er gammel god kunde.

Tore H. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fornøyd"

Jeg er veldig fornøyd med dere . Jeg skal løse inn lånes jeg har oss dere . Hvis det aktuelt og låne så blir det hos dere. 👍👍👍

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR