Meny

Santander omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
3
av 148 innen
bank
65%
anbefaler
Santander
Filtrer omtaler
174
34
10
10
94
Sorter omtaler etter
Viser av 322 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Santander?
Turid J. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God hjelp"

Fikk god og raskt hjelp, opplevde personen i tlf som blid og positiv!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd kunde, men"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ja, jeg er fornøyd, men savner det lille ekstra. Som god kunde, kunne jeg tenkt meg litt lavere rente i dagens marked. Mvh. Harald

Lars M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempefornøyd 😁"

Har flere kort hos de. Betaler alltid ved forfall den 20. måneden etter 🙋😁

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bil lø"

Fantastisk fornøyd med santander som bank.Det alltid har hjelpet i vanskelig situasjon, strålende kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Til å stole på."

God service. Hurtige avgjørelser. Har bare gode erfaringer.

Ole A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Toppskår ! 10 poeng av 10 .kunne ikke vært bedre !"

Enkelt, proff, ryddig og en rask behandling! Her er det mange andre Banker og. Finans selskaper som har mye og lære av Santader ! Meget fornøyd kunde ! God sommer ! Mvh ole

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Som forventet"

Meget godt fornøgd 👍veldig rask behandling av lånesøknader, og tilbakemelding om dette. 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt"

En enkel og god lånetagere å forholde seg til ved bilkjøp og tilbakebetaling

Jørn-Cato H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Behjelpelige"

Tok en tlf og en hyggeli person svarte i andre enden. La frem saken Og fikk den hjelpen jeg trengte og ville ha. Ordnet seg med en gang. Meget behjelpelig og super service. Følte meg godt ivaretatt😁

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kan få brukker hele butik hande kreditt"

Hei jeg har lenge kundu hos stander jeg er flink betale rengninger alt hvasjer det kan ikke få kredtit til power skulle ha kjøpe komfyrt kan hjelp meg løsningier takk mhv hatice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Support"

Litt lenge å vente i tlf. kø når du står i kø mer enn 30 minutter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og oversiktlig"

Oversiktlig nettbank, greie renter i dagens marked. Kjapp respons på kundeservice om det er noe man måtte lure på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Supre"

Jeg synes de er hjelpsomme, hyggelige og vet hva de snakker om

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Liten erfaring enda, men meget bra så langt. 😊"

Ringte kundeservice, ble tatt i mot av hyggelige og blide ansatte. 😊. Takk.

Mirveta B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Veldi bra"

Jeg er nojd med dere. Jeg er kunde manga år.

Sissel I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Renter"

God rente på sparing. Lett nettbank og god service når en ringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Terrible customer support"

I was waiting for 15 minutes on the line and when finally my turn come they put me on another line to wait then I pressed to call me back and it never happened not one of your customers anymore good bye

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Service Fra santander"

De er gode til og følge opp og når du har kontakt med santander så spør de om det r noe de kan gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig imøtekommende og informativ"

Svært Løsningsorientert, god service og best i markedet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Faktura"

Jeg har altså blitt sendt frem og tilbake mellom Santander og Apple i over 1,5 time nå. Og ingen klarer hjelpe meg. Dere sier at Appel må ordne det og Appel sier motsatt. Det er jo helt tragisk. Og enda er det ikke kommet en ordning på det. Vet ikke helt hva mer det er å si. Merkelig at ingen av dere har orden på samarbeidet mellom dere.

Eirik N. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Får alltid hjelp"

Hjelpsomme og effektive, litt lang telefon kø. Men det gjør ingenting når man møter trivelig folk i andre enden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Raskt, effektivt og i møte kommende."

Har bare positive erfaringer med Santander, alt virker som et velsmurt maskineri😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Klar og ryddig"

God kommunikasjon og ryddig opptreden hos kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Gode på kundebehandling"

Lang telefonkø for å komme gjennom, ventet totalt 20 minutter før jeg kom gjennom og måtte settes over mellom 2 behandlere. Ikke noe negativt å måtte innom flere, bare synd det tar så lang tid. Kundebehandlingen er utmerket, har svar på spørsmål med det samme, og får ordnet ting i en fei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kanskje Norges dårligste bank?"

Helt utrolig tungvint system for kundeservice. Klarer ikke å holde det dem lover, har lang svartid, leser ikke mail skikkelig, m.m.. Er i kontakt med mange banker til daglig, og dette er uten tvil den minst profesjonelle banken i hele Norge på kundeservice og interne rutiner. Forøvrig håper jeg Finanstilsynet snarlig tar en sjekk av låneporteføljen til banken. Her er det mye groms. Søknader er godkjent over en lav sko langt utenfor lovfestede minimumskrav til betalingsevne. Selvsagt skor de seg på disse kundene, da rentene er langt høyere for kunder med dårlig betalingsevne som ikke for lån noen annen plass. Så for dem som ikke får lån andre steder, forstår jeg at Santander kan være en siste og uheldig løsning. Det er dyrt å være fattig.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR