Meny

Santander omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Middels
2
av 147 innen
bank
52%
anbefaler
Santander

"Skjuler rentepraksis"

Omtale om Santander skrevet av Harald E for 10.03.2020 09.20

Santander har totalt 190 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Santander?
Harald E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Skjuler rentepraksis"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et kjøp med Kjells Markiser og avtale om 4 mnd betalingsutsettelse. Pris kr 275. Betalt faktura kr 50 000 ved forfall. Allikevel påløp en rentefaktura kr 143 i januar, samt kr 546 i februar. Når jeg endelig kom frem til Kundeservice, fikk jeg en forklaring på når "kampanjeperioden" gikk ut, og at renteberegning er etter denne dato. Kan ikke skjønne annet enn at dette er en snedig måte å få inn gode renter, da jeg tydeligvis skulle ha innbetalt hele beløpet uten at dette var fakturert. Nei, holder meg til gamle, kjente kredittkort hvor det er tydelig hva og når man skal betale.

Bytt.no
"Skjuler rentepraksis" skrev Harald E om Santander

Har du en tilsvarende erfaring med Santander?
Gjør som Harald E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Santander du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ringer flere ganger til dagen fra forskjellige nummer!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg betaler regningene min hver mnd, dog noen ganger et par dager over tiden. Av denne grunn ringes jeg uansett hver mnd, hver dag, flere ganger til dagen! Idag toppet det seg når de ringte fra skjult nummer. Ærlig talt for en terrorisering av kundene sine!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig bra"

Hjelpe meg veldig bra og få svar fort. Bra rente og ikke sende faktura til inkasso fort

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Katastrofalt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt totalt 3 timer de siste 2 døgnene på å ringe Santander, skal til recovery avdelingen men ender opp i kundeservice avdelingen, eller så blir det lagt på. Dette er ikke bra, forferdelig Kunderservice også, der man møter en kundebenhandler med passivt aggressivt humør. Har totalt snakket med 5 kundebehandlere disse to døgnene, der 1 av de har oppført seg hyggelig, med hyggelig mener jeg en som forstår frustrasjonen det har blitt rundt denne ringingen. Kan forøvrig meddele at jeg ringer de angående en sak som skulle vært slettet i mars 2019, dagens dato er januar 2020. 0/10

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Umulige og stae"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet har null respekt for hva de lover kundene! Umulige at de kan høre på det du sier og viser null forståelse for situasjonen din(dette gjelder generelt hele selskapet, har snakket med flere i denne bedriften). Hadde avtalt betalingsfri måned med dem 2 måneder i forveien og da jeg ga beskjed til dem om å ordne det, plutselig så får jeg blank NEI. Dem har ikke respekt for kunden og dem retter ikke opp feilen sin og hjelper kunden, isteden repeterer dem samme replikken flere ganger slik at kunden selv gir opp til slutt. Meget søppel og dritt selskap! Kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre i fremtiden og anbefaler folk om å heller velge noe annet fremfor disse lavmål folk.

Santander har totalt 190 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR