Meny

Santander omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Middels
2
av 147 innen
bank
52%
anbefaler
Santander

"Dyktige fagfolk"

Omtale om Santander skrevet av Tom E for 23.09.2020 17.27

Santander har totalt 193 omtaler pÄ Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Santander?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dyktige fagfolk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dyktige kunde behandlere med stor kunnskap som de velvillig deler med sine kunder. En bank for folk flest 👍 Hyggelig å imøtekommende. Hjelper til så fremt det er mulig å enda da forsøker de å hjelpe. Super bank 👍

Bytt.no
"Dyktige fagfolk" skrev Tom E om Santander

Har du en tilsvarende erfaring med Santander?
GjÞr som Tom E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Santander du ogsÄ og del dine erfaringer!

Ingen registrering nĂždvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Informativ"

God informasjon om å slette mitt kort. Kort tilbakemeldingstid.

Sissel N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket kundeservice"

Fikk hjelp med en gang Veldig hyggelig og hjelpsom kundeservive Vil absolutt anbefale Santander til andre

Yidnekatchew H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Santander er heilt flott men kundebehandleren som jeg har snakket med er forferdelig."
2 syns denne omtalen er nyttig

Kunder behandleren snakket med meg har hatt en samtale med meg på en nedlatende måte. Istedenfor å finne løsning og lytte på hva kunden har å si ,skapte Hun en kommunikasjons mønster der selv samtalen har ble preget av Unødvendig ord veksling. Vedkommende har nevnt gjentatt ganger « nå har jeg sakt dette flere ganger» uttrykk som dette er ikke høre hjem hos en kunde behandler i allefall. Jeg har aldri fått lov å uttrykke meg på en vanlige måte .

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svært god kundeservice"

Santander er meget profesjonelle i sin kundeservice, både mht. imøtekommenhet og effektivitet.

Santander har totalt 193 omtaler pÄ Bytt.no
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR