Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk aldri svar på lånesøknad, tar lang tid å få svar på ting som ikke kan løses i chat, tydeligvis har de ikke orden på aksjesparekontoene mine for jeg fikk bare beskjed de ikke kjenner til kontonummeret jeg oppga. Så nå må jeg utløse skatt for å få flyttet verdipapirene mine, styr unna
på tur i sverige med båt benken sa opp kontoene mine mens jeg er i sverige hadde ikke svart på et kjemma om politikk og hvor penger kommer i fra ble da uten midler fikk ikke tak i mat eller drivstoff banken brydde seg ikke så SI OPP KONTOENE OG BYTT BANK SÅ FORT DERE KAN
Har ikke lyst snakke om sparebank vest. Synes dårlig folk som jobber der. Anbefaler finne andre bank
unngå bank for alt du kan . du betaler 3 ganger mere gebyr og renter enn andre. ingen service, de nekter konto ulovlig. bedriftsavd er en STOR vits som ikke kan noe. bytt bank om du kan f.eks sparebank sogn og fjordane, fana sparebank, Haugesund sparebank osv . forsikringen de selger frende er verdiløs bruk heller EIKA forsikring. bruker du SPV blir du svindlet i stor stil. ansatte kan ikke gangetabellen engang, de har ikke noe som helst begreper om bank. BYTT BANK
Det som trekker ned er den lave renten på høyrentekonto. 2,1% over 100,000 kr er latterlig lavt. Dette heves til 2,4% senere i høst (2023), men det er fortsatt 1% unna de beste. Nattbanken er dog fantastisk, og jeg har sjeldent opplevd problemer med den. Jeg har sjeldent vært i kontakt med kundeservice, men jeg sendte en melding fra nettbanken en gang til "min" rådgiver, men jeg fikk aldri svar.
Når en ber om råd, er de skriftlige rådene vage. Kunderådgiver ringer ofte etter det skriftlige svare er gitt og sier noe helt annet!
Ekskluderende ovenfor kunder som ikke bor på Vestlandet. Folk flytter, pga studier, jobb og endring i livet. Ikke sant. Og da er det ikke bare å møte opp på Vestlandet for å fysisk komme i banken å identifisere seg. Også fikk vi vite at huslånet fikk vi ikke siden vi ikke bodde på Vestlandet lengre og de prioriterte det lokale.
Alt ble bare rot fra kundebehandleren sin side. Reiste frem og tilbake med buss og ferje 6 ganger. Fikk også krav om ubetalte regninger på hjemstedet mitt!
Bare positive og hjelpsomme i Sparebanken Vest Haugesund. Blir ikke byttet ut av meg.
Jeg anbefaler ikke denne banken. Det tar alt for mye gebyrer for daglig bruk.
Ikke stol på kundeveilederne, hverken på bedriftsmarkedet eller privat. Banken kjører en politikk med lav rente på innskudd og gjennomført dårlig veiledning for deg som kunde. Utlånsrenter økes raskt og med høyere marginer enn det som er banken sine økte kostnader. På innskudd er det motsatt. Om dette skyldes gjennomført politikk fra banken sin side eller dårlig opplæring til rådgiverne vet jeg ikke, men det er du som kunde som må betale for dette. Stol derfor ikke på at du har de beste betingelser.
Sparebank eiet av Kong Salomo. Livslangt kundeforhold avsluttet. Fra meget bra til mindre bra. Flotte banklokaler, nettbanksider og mobilapp, men "innholdet" står ikke i forhold. Stikkord er dårlig kundebandling. Vanskelig og tidvis umulig å komme i kontakt med "rett person". Følger ikke avtaler, svarer ikke på mail, ringer ikke tilbake. Har følt meg som en kasteball i en i en kunnskapsløs og arrogant organisasjon. Egentlig utrolig at en slik bank har livets rett. Hilsen Jørgen H.
Stor oppgradering hva som gjelder service og tilgjengelighet fra tildelt rådgiver, kontra banken jeg brukte. Den beste mobilbanken jeg hatt - enkel oversiktelig, og gjør deg selvhjulpen. Får i tillegg utbytte, og banken engasjerer seg i lokalmiljøet med sponsing av ildsjeler, idrett og kulturarrangementer. Svært fornøyd på alle punkt
App meget god. Oversiktlig. 300 kr i årsavgift på bankkort. Litt for dyrt.
Har ikke fått svar på enkle spørsmål på snart 3 mnd. Ringer du "kunde service " sender de saken videre til en så kallet "personlig kunde rådgiver" som da aldri svarer. Elendig rente på boliglån om du da ikke bor i Vestland fylke.
50 år som kunde,og ingenting verdt for dem overhodet.En kommer ikke igjennom på telefonen,de svarer på mail først etter purring,og 4 dagers venting.Ved oppmøte i banken,fikk jeg beskjed om å ordne mitt ærend i nettbanken hjemme(?)Det er ikke alle som er født i 2004,og har fått data inn med tåteflasken...Etter en særdeles nedslående samtale idag,med en kundebehandler som ikke kunne svare på den enkleste ting,er jeg igang med å finne ny bank.Det skal bli en befrielse.