Altibox Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig nett, til en høy pris. Når jeg tar kontakt er de alltid hyggelig, men nettet blir ikke bedre av det
Altibox er et greit selvskap men synd det ikkje er mulig å portvideretilkoble lengre uten å betale
Har ved flere anledninger prøvd speedtest for å sjekket nettet vårt fra altibox, og testen kommer stadig ut dårlig. Det er ekstremt tregt nett, og det kobler seg ofte av. I perioder har vi vært i flere dager uten internett, og det er vanskelig og tilnærmet umulig å få hjelp fra kundeservice. De ber oss bare om å restarte ruteren vår. Da dette ikke fungerer blir vi møtt med frekke og arrogante kommentarer fra kundeveilederen, og får egentlig ikke løst problemet. Ikke fornøyd i det hele tatt.
En stjerne for at jeg får riktig hastighet og linjen i seg selv er stabil. Resterende stjerner forsvinner pga svak dekning fra router, manglende innstillinger som f.eks kanalvalg(relevant for millheat varmestyring, firestick m.m), høy pris og kundeservice som ignorerer spm ang manglende funksjonalitet
Veldig bra, men dyrt. Virker som prisene ikke er konkurranse dyktige.
Betaler for 100/100. Mye ustabilt og får ikke det jeg betaler for i mnd. Sendt speedtest til Altibox men download 55, 6, upload 6.3. Eneste hjelp jeg fikk var at jeg måtte bruke kabel for å måle hastigheten. Jeg har trådløs i huset.
De kutter internett i 4 mnd og gjør absolutt ingenting. Vi har tatt kontakt på mail, chat, og telefon. Og det eneste vi får er at de har ikke tid og dropper kontakt med oss. De bokstavelig talt bryr seg ikke om kundene sine. Useriøst selskap !!!!
Drit dårlig nettforbindelse, meget dårlig tv-løsning.Dårlig app, kan egentlig ikke finne noe ved Altibox som er bra dessverre. Har testet Telenor, NextGenTel og Telia før som alle er flere hakk bedre.
Routern inställningar är begränsad och det är väldigt dyrt i månaden. Man kan få Starlink billigare
Altibox / Signal AS var bra prismessig i begynnelsen, men så kom prissjokket. De operer med uetisk businessmodell. Bra kvalitet eller dårlig kvalitet er vel egentlig irrelevant når du blir flådd for penger
Veldig høy gebyrer og dårlig kundeservice Utstyr slites eller ikke funker som det skal
Synes det koster vel mye.Må være mulig å få billigere med samme kvalitet.
Har kontaktet ku de servis idag ang.dårlig dekning iflere dager.debe megloggw meg inn og se hva slags dekning på nett eller noe sånt.he he jeg er nesten 60åring og er dårlige på alle nettsider og etc.derdor fått ingen hjelp fra denne dammen mens jeg har ventet i 20 min på svar.nesten vurdere å avslutte kontrakten med dem.
Samme som de fleste andre her inne opplever. ELENDIGHET! Har 500/500. Målt idag, på wifi over mobiltelefon 38/33 i stua vår! Målt hastighet på mobiltelefon 30 cm fra router: 75/71! Og sammen med tv betaler vi 1285/mnd.! Nå blir det router og mobilt bredbånd via Talkmore + Rikstv. Og appletv. Frank G.P.
Endrer priser hver 2-3 monader... Nesten 1000 for 150MB/s . skal bytte til 4G snart. ....
Svindyrt. Ufattelig urimelig pris fordi de har monopol i vårt område.