Meny

Altibox Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Altibox Bredbånd
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
76
av 88 innen
bredbåndsleverandør
26%
anbefaler
Altibox Bredbånd

"Beste kundeservicen"

Omtale om Altibox Bredbånd skrevet av Sonja for 06.01.2019 01:28

Altibox Bredbånd har totalt 175 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Altibox Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Beste kundeservicen"

Har hatt de i 4 år. Alltid behjelpelig for å finne ut hva som er feil. Viktig at man er litt våken selv også da teknologien går ganske fort i dag. Når hastigheten ble oppgradert fikk vi problemer. Vi byttet hjemmesentralen. Da rettet det seg. Rask levering. En venninne manglet fjernkontroll som leietaker hadde tatt med ved flytting. Fikk ny i postkassen neste dag. Hvilken service.👍👍☺Vi er superfornøyd

Bytt.no
"Beste kundeservicen" skrev Sonja om Altibox Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Altibox Bredbånd?
Gjør som Sonja og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alt er dårligere"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg betaler MYE mer enn da jeg hadde telenor. Jeg har internett, men ting går ofte veldig tregt. På HBO Nordic stopper det stadig opp. Spotify kobler ut stadig vekk et minutt av gangen. Mitt råd: Styr unna dette "tilbudet".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har fiber fra altibox som har avtale med Viken fiber i Oslo. Masse feil - det var ikke satt klart til innflyttingsdato, så kræsja nettet etter få dager. Montør nekter å ta imot nøkkel, men krever at man er hjemme når de kommer. Dvs ta fri en halv dag fra jobb med tapt arbeidsfortjeneste. Montør bryter avtalen om å legge nøkkelen i postkassa, så mannen min kom hjem fra julebord til låst hus. Når vi endelig får tak i de påfølgende mandag er beskjeden at vi skal bli oppringt innen senest neste dag for å avtale ny dato. Vi er fortsatt uten nett... venter i spenning... Og når jeg spør om kompensasjon blir jeg avfeid med at det får vi EVENTUELT se på etter at de har fiksa feilen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bra foreløpig"

Fått Altibox (via Signal Bredbånd). Pluss: + Veldig raskt, holder 500/500 som lovet (etter litt tweaking) + Ryddige og proffe installatører (div. el-firma) + TV fungerer bra, liker poengsystemet Noen minus også: - Routerdelen/wifi i hjemmesentralen taklet jobben dårlig (FMG) - Måtte bytte til bromodus og kjøre egen ruter/wifi, noe som forsåvidt var greit (flere muligheter, FMG er veldig basic) - Signal hadde veldig lite og dårlig informasjon i forkant av installasjonsprosessen, dvs. tilnærmet null. Det skaper forvirring og drar ned mye for meg. Bør være enkelt å informere underveis med tanke på fremdrift. Vi kunder må planlegge hverdagen vi også... litt dumt å måtte ta fritt fra jobb fordi installatøren plutselig står på døra og lurer på om han kan få montere hjemmesentralen Oppsummert: Så langt 8 av 10.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Raskt Internett, og god hjelp av kundeservice"

Fornøyd med Altibox innholdstjenester, og har blitt møtt med god kundeservice. Fiber er en kjempefordel, og vi opplever et stabilt og raskt nett.

Altibox Bredbånd har totalt 175 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR