Har hatt problemer med fibernettet mitt lenge, har 80/80, og kan ikke streame en film og lese vg på tlf samtidig. Jeg har klaget på dette mange ganger og de prøver med oppdatering og reset av modem uten at det blir noe bedring og skylder på ting som kan forstyrre, men modemet står fritt og uten noe i veien. kundeservice avbryter meg når jeg prøver å forklare problemet og er direkte ufin og nedlatende i talemåten. Anebfaler ingen å benytte seg av deres tjenester.
Har du en tilsvarende erfaring med Altibox Bredbånd?
Gjør som Ingeborg og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Aldri hatt et eneste problem!! Aner ikke hvordan kundeservice er! Har aldri hatt behov for å ringe dem! Prøvde Get i en periode......huttetu!
Fuldstendig udueligt, men der findes ingen alternativer i Stavanger. Har ca. 500kb - 3mb i gennemsnitt, og perioder hvor det går helt dødt. Har boet i bananrepubliker tidligere, men de havde bedre internet en hvad der bliver tilbudt her.
Har hatt masse feil på utstyret når det gjelder tv og internett.
Nettet var bra for noen år siden. Nå er det dårligere og dårligere dekning og hastighet med hyppige brudd. I stedet for å gjøre noe med problemene, ringer selgere fra et innleid selskap ofte og maser om nye "kostnadsfrie" oppdateringer som det viser seg koster masse penger. De tre fire gangene vi har skiftet tv/bredbåndboks har ingenting bedret seg.