Stiger også i pris. For dyrt. Hakker en del. Kabelen de la ligger oppå blomsterbedet vårt.
Hei, Christian. Det er forståelig at du stusser over at prisøkningen er såpass høy for ditt abonnement. Deler av økningen du viser til skyldes statens avvikling av momsfritak for elektroniske nyhetstjenester, som ble innført 01.01.2023. Prisendringen vi har varslet om er i samsvar med prisnivået i markedet. Årsaken er at konsumprisindeksen øker, og at teknologien krever kontinuerlig utvikling. Hvis tv-bildet ditt hakker, kan det komme av flere årsaker. Så fremt du har forsøkt en omstart av utstyret ditt, så anbefaler vi deg å forsøke og bytte nettverkskabelen som går mellom dekoderen og hjemmesentralen din. Hvis dette ikke løser problemet ditt oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller Messenger. Hilsen oss i Bergen Fiber
fortsette å øke prisene. sakte hver 5 6. måned. 30 kr 40 kr alltid av samme grunn, det er dyrt å vedlikeholde. hvis jeg hadde et valg ville byttet. men de nyter at de er den eneste tilgjengelige leverandøren...also tried to fool me. stantart package came with modem that gives the promised 250mbs but wifi only goes to 100mbs. try to convince me to buy expensive one from them. few thousands.... as a cheap one for 150kr was sufficient to deliver 250mbs over wifi
Hei, Vaidas! Det er forståelig at du stusser over at prisøkningen er såpass høy for ditt abonnement. Deler av økningen du viser til skyldes statens avvikling av momsfritak for elektroniske nyhetstjenester, som ble innført 01.01.2023. Prisendringen vi har varslet om er i samsvar med prisnivået i markedet. Årsaken er at konsumprisindeksen øker, og at teknologien krever kontinuerlig utvikling. Det er flere forhold som kan spille inn hvis man ikke måler den eksakte hastigheten man abonnerer på. Vi ønsker selvsagt at du skal få den kapasiteten/hastigheten du abonnerer på, for å kunne se til at du gjør det ønsker vi gjerne at du ringer inn til oss på 55127200 for et utvidet feilsøk. Du kan selvsagt kontakte oss på chat og Messenger, men slike feilsøk gjør seg best over en samtale. Hilsen oss i Bergen Fiber
De leverer noenlunde de hastigheter de lover, men bruker NAT løsning som sørger for at tjenester som UPNP og port-forwarding ikke er mulig. Skal du spille dataspill, eller drive server er det faktisk ikke mulig uten å "betale ekstra" for statisk-IP. Men det er bare en løgn, de kanfaktisk ikke engang skru på dette engang, og bryr seg fint lite.
Hei Oskar, Leit å høre at du opplever det slik. Vi så oss desverre nødt til å gå over på denne løsningen da det minker med IPv4-adresser. Når tilgangen på offentlig IPv4-adresser er begrenset må flere dele på dem. Grunnet en systemfeil hos oss er ikke det mulig å bestille fast IP-adresse på nåværende tidspunkt. Vi jobber for å få plass en løsning, forhåpentligvis vil dette være løst i løpet av april måned. Hisen oss i Bergen Fiber
Før var kundeservice bra, nå er det bare spenn de tenker på. Dårlig informasjon.
Jeg er kjempefornøyd med Bergen Fiber. Kundeservice svarer etter kort tid. Har aldri opplevd å vente lenge. Og de er kunnskapsrike og løsningsorientert. Bergen Fiber er en perfekt leverandør av fiber. Alle mine utfordringer er løst i løpet av kort tid. Dette er et selskap jeg kan anbefale. Hilsen Steinar
Er fornøyd med hastighet og oppetid. Ikke fornøyd med prisen. Vurderer å bytte.
Vi betaler for 150 men reell hastighet er 40. Har tatt kontakt 10 ganger, samme svar hver gang: Garantert hastighet gjelder kun ved bruk av kabel. Hvem bruker ledning i dag?