Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Bergen Fiber
2.0
61 verifiserte omtaler

Bergen Fiber omtaler og erfaringer

Ingen trend

Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
61 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#80
Forferdelig
Bergen Fiber er rangert
#80 av 83 bredbåndsleverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Bergen Fiber
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 61 omtaler om Bergen Fiber

FILTRER OMTALER
5
0
6
10
40
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Bergen Fiber
Bergen Fiber har 61 verifiserte omtaler på Bytt.no

dyrt og uoversiktilig nettside

Omtale av  Fredrik A

har ikke fått til å opprette avtalegiro, ekstremt dyrt ved forsinket betaling. og de har økt prisene 2 ganger

Svar fra Bergen Fiber
09.12.2023 03:31

Beklager veldig for denne opplevelsen. Når det komme til avtalegiro kan din bank hjelpe deg å få dette i orden, dette har dessverre ikke vi noen rettigheter til å fikse for kunder. Du har også mulighet å utsette betalingsfristen inne på min side og faktura. Håper denne infoen kan hjelpe.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Bergen Fiber?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyrt og falskt

Omtale av  Mons

Må ringe folka for at du skal skifte abonnement. Hastighetene stemmer ikke. Du blir tvunget til å kjøpe fiber og tv kanaler. For mye dilldall til for stive priser. Eneste grunnen til at de får en stjerne er pga Kundeservice. Hadde gitt 0 om jeg kunne.

Svar fra Bergen Fiber
23.11.2023 09:44

Hei Mons. Dette var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.

Dyrt og lite villige å gi avslag

Omtale av  Tove H

Gir dårlige tilbud. Dyrt for aleneforsørgere å betale så mye…………………………………….

Svar fra Bergen Fiber
17.11.2023 01:14

Hei, Tove, Vi har forskjellige priser på produktene våre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.

Dyrt og dårlig.

Omtale av  Kristian

Dyrt og leverer ikke det man betaler for. Ville absolutt vurdert ett annet selskap.

Svar fra Bergen Fiber
11.11.2023 23:13

Hei Kristian! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vi ønsker å forbedre oss, og vil gjerne vite hva vi kan forbedre oss på. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200. Kanskje vi kan se over abonnementet ditt og finne noe som passer bedre for deg. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.

Lite fornøyd

Omtale av  Marius

Periodevis ustabil leveringsevne, mange feil med tv løsningen deres som skaper mye irritasjon.

Svar fra Bergen Fiber
11.11.2023 22:42

Hei Marius! Det er leit å høre at du opplever disse problemene hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi kan ta en nærmere titt og finne en løsning. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

En stor skuffelse

Omtale av  Vibeke A

Ustabilt produkt, må stadig restarte utstyr. Var flere dager uten nett og tv pga brudd på fiber. Ingen kompensasjon ble gitt. De ville rive ut eksisterende kabel da de installerte, dette nektet jeg dem. En måte å beholde kunder på?

Svar fra Bergen Fiber
03.11.2023 01:32

Hei Vibeke! Det er beklagelig at du har denne opplevelsen hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi får rettet opp i dette. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.

lureri

Omtale av  Jeroen

De øker kostnadene hele tiden i skjul og uten grunnlag og uten å kommunisere det, mens vi avtalte en annen pris. Bare etter klage på kundeservice korrigerer de det, men neste måned gjentas den samme lurerien på nytt.

Svar fra Bergen Fiber
24.10.2023 02:12

Hei, Jeroen. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen hos oss. Vi skal selvsagt ikke øke prisene uten at du som kunde er informert i god tid i forveien. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi får rettet opp i dette. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.

Bergen Fiber har 61 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Bergen Fiber mener

Bergen Fiber

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR