Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
267 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Positiv trend

Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
267 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 267 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
5
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindlere uten skam

Omtale av  Joakim W

Værste firmaet jeg har vært borti, å jeg har jobba 10 år i bilbransjen. Disse mener dem har levert bra nett i 15 år. Tok 16000 betalt for 1 år som skule være 10 megabit/s. De klarte aldri å levere høyere enn 3mb/s. Søppel firma som nektet å sende tekniker, mén skulle ha meg på taket midtvinters med en laptop for å stille antenna.

Svar fra Brdy
28.10.2022 09:45

Hei, takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke har levd opp til den forventinger. Vi har flere type abonnement hos oss, noen som ikke krever fri sikt og andre som krever fri sikt. Wavelink krever helt fri sikt til vår sender for at vi skulle kunne levere stabilt og godt nett. Dersom man ikke har helt fri sikt eller har finjustere antennen kan man oppleve tregere nett eller ustabilt nett. Vi sender selvmonteringsutstyr som, slik at det er enkelt for kundene våre å justere antennen selv. Dersom man ikke får det til, kan vi sende en montør. Mvh Trude i Brdy

Meget missfornøyd

Omtale av  Runar

Bestildte til de og valgte og forhåndsbetale utstyret, problemet var at de ikke hadde noe utstyr, og de klarte ikke levere til avtalt tid. Slik at jeg ikke fikk fraktet utstyret til fjells, med scooter. (Ikke alle har bilvei til hytta) Utstyret ble derfor ikke montert, men de sendte faktura for bruk uten at utstyr ble tatt ibruk. Fikk heller ikke levere tilbake utstyret som var 100% ubrukt. Og heller ingen penger tilbake for utstyret. Her er tydelig em bedrift som kun er ute etter pengene dine, hvis mulig velg en annen leverandør!!

Svar fra Brdy
25.10.2022 13:26

Hei Runar, takk for din tilbakemelding. Dessverre var det 14 dagers leveringstid på satellitt bredbånd i mai, da leverandøren vår var tom for utstyret grunnet cyperangrepet i februar. Vi ringt alle som bestille i denne perioden og informerte om det. Hos oss har du også 30 dagers åpnet kjøp, den gjelder fra den dagen vi sender utstyret. Vi starter fakturering etter 30 dager, med mindre annet er avtalt. Mvh Trude i Brdy

Kundeservice

Omtale av  Tormod

Jeg har hatt flere henvendelser til Kundeservice Brdy, både til teknisk support og faktura- avdeling. Jeg gir terningkast 5 (alt. 6) for MEGET TRIVELIG og IMØTEKOMMENDE service.. .Hva kan bli bedre: Undertegnede bruker ikke smarttelefon, og mottatt link for omtale på SMS blir derfor håpløst tungvint- følgelig ikke besvart. Kanskje kundeservice- ved avslutning av samtale- kan spørre om alternativ måte for tilbakemelding. Som i mitt tilfelle: link på mailaddresse. Mvh TÅ

Svar fra Brdy
14.09.2022 08:32

Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg skal ta forslaget ditt videre. Mvh Trude i Brdy

tilfreds

Omtale av  Otto

Har satelitt bredbånd fra Brdy,kan trygt anbefales er min erfaring så langt,både når det gjelder hastighet,stabilitet og pris Eneste negative med det,er at det er litt signal forsinkelse,men detter merkes ubetydelig ved vanlig bruk,strømme tjenester til TV fungerer perfekt

Elendig service og lovnader

Omtale av  Stein

Styr unna for alt det er verdt! Dem påstår dem har montør og folk for å monterer opp utstyrer . Men dette må man betale og finne selv, om man bor i nord. Kundeservice er lik null. Har vært uten nett i ukes vis. Og må betale ut oppsigelsestiden uansett. Svindel og bedrag! Jeg vil anbefale folk og heller velge et annet alternativ for nettverk

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:37

Hei Stein, Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Dersom det er noe feil med nettet fra vår side, skal du naturligvis ikke betale ut oppsigelsestiden. Vi må gjøre et feilsøk før vi kan kartlegge det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårligste stabiliteten jeg har vært borti

Omtale av  Ola N

Veldig dårlig kundeservice med flere dager ventetid, utrolig dårlig stabilitet, hopper ut vært minutt til tross for at det står at det er bra signaler. Bedre å dele dra mobilen. Kan sammenlignes med satellittbredbånd. Dette var i Bergen sentrum.

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:39

Hei, takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på 21554000 så skal vi se hva vi kan hjelpe deg med. Vi har under 1 minutt ventetid på kundeservice hos oss, dersom vi må feilmelde til andre avdelingen, kan ventetiden være noe lengere, men som hovedregel får kundene våre en tilbakemelding samme dag som de melder feilen. Mvh Trude

Treigt og ustabilt

Omtale av  Thorbjørn

Hvis det ikke finnes andre alternativer så er dette en grei nok løsning men du sliter med streaming og hvis du skal gjør noe jobbrelatert. Har vært en del i kontakt med kundeservice og den har stort sett vært ok, har fått den hjelpen jeg trengte. Hadde tidligere mulighet for å se hvor mye forbruk det har vært men det viser ikke noe lenger. Så i løpet av ferien så brukte vi opp alt før månedsskiftet og da går det uuuutrooolig treigt. Har heldigvis fått tilbud om fiber innlagt i nærmeste fremtid så da kaster jeg parabolen på dynga og ser meg ikke tilbake.

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:44

Hei, takk for din tilbakemelding. Det jobbes på spreng med å finne en løsning, slik at kundene våre kan se hvor mye data de har brukt på "min side". Har du vært i kontakt med oss for å se om vi kan tilby deg noe annet en satellitt? Vi har ingen bindingstid nå, så selv om du får fiber i nærmeste fremtid, kan det være vi kan tilby deg en bedre løsning for ditt bruk i mellomtiden. Mvh Trude

Helt ubrukelig

Omtale av  Anders

Håpløst internett! I nok til å se på tv engang! De redusere hastigheten så kundene ikke får det de betaler for!

Svar fra Brdy
31.07.2022 10:49

Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi ikke reduserer hastigheten uten grunn. Send oss gjerne en mail på [email protected], slik at vi kan se hva som kan være årsaken. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude

Elendig

Omtale av  Kari

Kundeservicen er det værste jeg har opplevd, ingen hjelp å få. Retur må du stå for selv og betale for selv. Telefonselgere presser på deg pakke uten samtykke og du blir nødt til å sende pakken du aldri ba om på egen regning. Kundeservice bryr seg ikke. Styr unna!

Svar fra Brdy
31.07.2022 10:46

Hei Kari, takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi hjelpe deg. Mvh Trude

Elendig

Omtale av  Anders

eneste som har vært bra er at de har levert internett de årene jeg har bodd der jeg bor, alt utenom det er tragisk. Dyrt, ustabilt og lite vilje til å oppgradere for oss som ikke har alternativer. reklamerer med at de gjerne bygger ut "skikkelig" internett der andre ikke tilbyr, men per idag er ikke 10mbit ustabilt nett skikkelig internett. nå plukkes også utstyret her ute ned, og enn så lenge er det ikke vært bra nok dekning til å kunne ha trådløst nett. støtt og stadig må antenna startes på nytt, og over 500 kr mnd for 10 mbit er dyrt nå om dagen. Spar deg selv for tull og dyr dårlig internett om du har et alternativ...

Svar fra Brdy
29.06.2022 20:33

Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Så leit at du ikke er fornøyd med oss. Vi gjør alt vi kan for å gjøre kundene våre fornøyde. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre for å gjøre deg fornøyd. Mvh Trude

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr unna!

Omtale av  Tony

Greit nok at dei har bra priser men hjelper lite når nettet ikke fungerer og detter ut i flere timer hver dag! Restart av router funker i 3/10 tilfeller. Routeren dem solgte klarer tydligvis ikkje å sende signal gjennom gipsvegger, einaste løsningen dem har er å kjøpe en ny fra dem. Kundeservice er svært lite hjelpelige. Om dere velger å bruke Brdy unngå å kjøpe produkter som router og antenne, får mye bedre og billigere på Elkjøp eller Komplett!

Svar fra Brdy
15.06.2022 08:17

Hei Tony. Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude

Dårlig service og dårlig nett

Omtale av  Celina

Vi har vært uten nett i mer en 5 uker. Jeg har hevet kontrakten i henhold til avtalevilkår. Men bigblu nekter a betale pengene tilbake.

Svar fra Brdy
05.05.2022 09:31

Hei Celina. Er du en av kundene som ble berørt av cyberangrepet på Satelittnettet? Det er veldig beklagelig at du har vært uten nett i 5 uker. Send oss en e-post på [email protected], så skal jeg hjelpe deg. Mvh Trude

Elendig!

Omtale av  Janne

Kundeservicen er like ræva som nettet... anbefales ikke !!! Får desverre ikke bytta til annet nett enda pga bindingstid 😡

Svar fra Brdy
05.05.2022 09:31

Hei Janne. Send oss gjerne en e-post på [email protected], så vi kan se på saken din. Mvh Trudr

Like godt som brebånd

Omtale av  Torun H

Eg er superfornøyd med BigBlu. Har det på kontoret der eg arbeider som grafisk designer, og eg treng mykje og stabilt nett. Eg har alltid godt nett og aldri problemer. Anbefales.

Utrolig bra kundeservice.

Omtale av  Anne

Har hatt BigBlue i over 2 år og hatt bare gode erfaringer. Har det vært noe galt så har de på kundeservice ordnet opp med en gang, om det er med gode råd eller sent montør når antenna ikke har mottatt signaler. Litt ventetid på telefon, men de ringer tilbake ganske raskt. Så langt er det bare positivt å si om Bigblue.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt

Omtale av  Laila

I utgangspunktet et godt produkt, men det siste året har det vært ustabilt midt i beste sendetid. Dvs. mellom 20.00-22.00. Kunderservice nekter selvfølgelig for at det er noe galt med produktet, og vil ha det til å være brukerfeil. Vel, da er vi 3 naboer som sliter med brukerfeil. Heldigvis kommer alternativ på plass i løpet av 2022 slik at vi slipper å være tvunget til å bruke denne leverandøren.

Svar fra Brdy
05.04.2022 14:41

Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude i Bigblu

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR