Brdy opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
bestilte brdy,, kom en montør her var ikke optimale signaler,,send hele pakke tilbake sa han..ringte de sa at pakken var sendt tilbake....men da må jeg bet,for 3mnd,,,for noe som jeg ,,,montør,,,,ikke har koplet til.
God kundebehandling. Teknisk bra support. Rask tilsendt nytt utstyr ved evt. feil
Skikkelig hyggelig, imøtekommende, ryddig og høflig medarbeider. Problemet er fikset med en gang! Takk for det! Anbefales!!
Har byttet til Brdy og er sjeleglad. Har bredbånd over 4g/5g. Vanvittig enkelt å montere og virker rett ut av boksen. Hadde lite og ingenting å si hvor jeg monterte antenne på huset. Har den nå på innsiden av vindu. Veldig stabilt nett og høyere hastighet enn forventet. Endelig noen som er reell utfordrer til monopolene på foæiber og kabel.
har brukt satelitt brebånd i 2 år å har fungert bra.fikk hjelp fra kundeservise når antenna vart omskipla å da lasta jeg ned en app så jeg justerte sjøl.ikke noe problem.fikk tilbud om ei ny type antenne som går via telenor som jeg limte på innsidn av ruta å den fungere perfekt.raskt nett å tv👍👍👍👍👍
dobbelfakturert fikk bedskjed im at det skulle fikses, fikk inkasso 2 uker senere. De svarer ikke på mail, chat eller på tlf.
Får ikkje hjelp for å løse mine problem med vår satelitt dekning i påsken
Hei! Det er beklagelig dersom du opplever å ikke ha fått hjelp i påsken. Vi har hatt redusert åpningstider på telefon under helligdagene, men er tilgjengelig på epost og chat utenfor ordinær åpningstid. Vi gjør alt vi kan for å gjøre kundene våre fornøyde. Send oss gjerne en epost på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre for deg. Mvh Margarete i Brdy
Har ventet i mer enn tre uker på nytt utstyr til internett. De er snar å svare hvis du vil bli ny kunde, ellers altfor dårlig service
Hei. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på 21554000 eller send oss en mail på [email protected] så kan vi se hva som har skjedd. Mvh Margarete, Brdy
Alt for ofte driftsstans. For mye nedetid, og ofte lang tid før det er ordnet.
Hei Vegard! Dette høres ikke bra ut. Send oss gjerne en epost på saken din, så ser vi nærmere på hvilken sender det gjelder og hva som har skjedd. Vi beklager ulempene dette har medført. Mvh Margarete, Brdy
Etter å ha hatt Get/Telia bredbånd i 27 år, byttet vi til Brdy i november 2022. Bortsett fra feil på ruteren etter ca en måned, som ble byttet, har dette fungert utmerket. Vekk med gamle coax ledninger/store bokser og mange koblinger som ikke fungerte lenger og ustabilt nett. Vi er fornøyd😀
Hei! Takk for hyggelig anmeldelse. Vi er glad for at du er fornøyd med våre produkter. Mvh Margarete, Brdy
Beste mulighet til å raskt nett der man ikke har fiber osv. Tenker at de gamle annmeldsene gjelder mye gamle folk som ikke helt forstår hvordan denne henger sammen. I overkant av avtalt hastighet, ping rundt 20ms , alt dette med ca halv antenne styrke ift 5g. Helt supert å sette opp selv da man slipper at montører gjør noen unødvendige inngrepen. Jeg som hadde en konkurent tidligere som liksom skal være norges utfordrer på 5g så fikk jeg bare 1/3 av hastighet jeg har nå, til 200 kr mer i mnd!
Hei, Joakim! Vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med produktene våre. Mvh Margarete, Brdy
Aldri opplevd så mye styr og elendighet med et selskap🥺Retur av hele antenne pakken ble bare et mareritt 😡🥺Blir i tillegg krevd for 6800 kroner.og nå 900 kroner.
Hei Alina, Så synd at du opplever oss slik. Vi driver å rydder opp i saken din og vi er klar over at det er Postnord som har rotet vekken pakken din, så du skal selvsagt ikke betale noe. Beklager ulempene dette har medført deg. Mvh Trudei Brdy
Variabel kvalitet på nett, lite hyggelig kundeservice, utbytting av utstyr i tide og utide noe som er ekstra kjipt når disse antennene ofte monteres på hustak, dårlig kvalitet på antenne og kabler, stiv pris. Ingen kompensasjon e.l om de gjør feil eller ved mangler på utstyr.
Hei John, takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail på [email protected] slik at vi kan se på saken din. Mvh Trude i Brdy
intternet hastighet var ikke innafor lovet kavlitet, sa opp abonoment og vart på på lagt og betat 2 extra mnd slev om jeg ikke hadde binging
Hei, takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at nett ikke fungerte hos deg. Hos oss har alle 30 dagers åpent kjøp og uten bindingstid. Så om man sier i fra før de 30 dagene har gått trenger man ikke å betale noen ting. Mvh Trude i Brdy
Utrolig frekt å sende ut stengegebyr på 1000,- når abonnement aldri ble stengt eller gjenåpnet. Og Brdy påstår at jeg lyver da jeg fortalte til deres kollega på kundeservice/tlf at regningen var betalt. Brdy sa at gebyr ikke vil bli sendt ut og abonnement ikke vil bli stengt når regningen var betalt, noe den var! De er såpass frekke og sier at jeg lyver når de ikke engang har stengt abonnementet og krever betaling for gjenåpning!!! Anbefaler ikke dette useriøse selskapet.
Værste firmaet jeg har vært borti, å jeg har jobba 10 år i bilbransjen. Disse mener dem har levert bra nett i 15 år. Tok 16000 betalt for 1 år som skule være 10 megabit/s. De klarte aldri å levere høyere enn 3mb/s. Søppel firma som nektet å sende tekniker, mén skulle ha meg på taket midtvinters med en laptop for å stille antenna.
Hei, takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke har levd opp til den forventinger. Vi har flere type abonnement hos oss, noen som ikke krever fri sikt og andre som krever fri sikt. Wavelink krever helt fri sikt til vår sender for at vi skulle kunne levere stabilt og godt nett. Dersom man ikke har helt fri sikt eller har finjustere antennen kan man oppleve tregere nett eller ustabilt nett. Vi sender selvmonteringsutstyr som, slik at det er enkelt for kundene våre å justere antennen selv. Dersom man ikke får det til, kan vi sende en montør. Mvh Trude i Brdy