Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 87 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu
Filtrer omtaler
21
14
2
15
147
Sorter omtaler etter
Viser av 199 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hastighet så lav til tider at hele Internett ramler ut. En på kundeservice gav meg beskjed om at det er ingenting å gjøre med, iallefall ikke i disse corona tider. Har hatt kontakt med kundeservice i dag 19.06.20 ut fra dagens samtale har jeg faktisk tro på at noe skjer med det gjenstår å se.

Svar fra BigBlu
23.06.2020 10.24
Hei Per,
Dette hørtes ikke bra ut.
Vi skal selvfølgelig hjelpe deg slik at du får den hastigheten du skal ha.
Dersom du ikke har fått hjelp kan du sende en mail til tilbakemelding@bigblu-bb.no, så skal jeg se på saken. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Var bra i starten, nå elendig. Betaler for 20 Mbps får ca 3 til 5 Mbps"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var utmerket i starten, fikk faktisk mer enn jeg betalte for, og utmerket kundeservice. Siden slutten av mars 2020 har det bare gått en vei, utenfor stupet. De sier at det er kun navnet som er skiftet ellers er alt som før. I så fall var de særdeles uheldig med tiden de skiftet navn. Nettet nå: Download varierer fra 3 til 5 Mbps, Har vært helt nede i 0,2. Da jeg har IP TV er jeg uten TV. Ble fortalt ved inngåelse av kontrakt at dersom de ikke greide å levere det de lovet, skulle det bli reduksjon i pris. Betaler det samme, så lovnaden var en vits. I de siste dagene har Download vært oppe i 13,2 Mbps , men det er jo et stykke til 20 Mbps so jeg betaler for. Vurdere å skifte.

Svar fra BigBlu
23.06.2020 10.24
Hei Jan,
Dette høres ikke bra ut.
Send meg en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no, så skal jeg hjelpe deg.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Velg en annen leverandør!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hovedproblemet med breiband.no nå bigblu, er manglende vilje eller evne til å gjøre nødvendige tekniske oppgraderinger i kjernenettet. Noe som resulterer i lav hastighet og dårlig kvalitet på forbindelsen når det er mange kunder tilkoblet samtidig. Og da jeg endelig hadde sagt opp søpla, ble jeg fakturert for en mnd. ekstra. Ikke nok med det, så er kundeservicen ganske arrogant. Nå er heldigvis Telenor og Get/Telia godt i gang med utrullingen av trådløst bredbånd, noe som vil gjøre internett-standarden for oss uten kabel-tilgang mye bedre. Starlink prosjektet til Elon Musk er også verdt å følge med på.

Svar fra BigBlu
12.06.2020 05.37
Hei Andreas,
Takk for din tilbakemelding.
Så trist at du opplever kundeservice som arrogante. Våre kundebehandlere blir målt direkte på kundetilfredshet for de som rapporterer misnøye, undersøker vi hva vi kan gjøre bedre.
Vi har nokså stor evne og vilje til å oppgradere våre nett, noe vi ofte også gjør, men det er likevel en del begrensninger ettersom vi har et omfattende nett over hele Norge, der det mange steder er begrenset kundegrunnlag. Dette er bl.a påvirket av hvilket type utstyr som er benyttet ved opprinnelig utbygging. Opprinnelig utbygging av mange av våre nett har i blant vært subisidiert ettersom områdene som dekkes ikke har vært kommersielt lønnsomme å bygge ut bedre bredbånd i. Enkelte av våre nett har vi overtatt fra tidligere leverandører. Noen eldre nett med få kunder er dessverre ikke bedriftsøkonomisk forsvarlige å oppgradere, på grunn av begrenset kundegrunnlag. Store deler av våre sendere er oppgradert, sånn at kunder som er tilknyttet de oppgraderte senderne, kan få opptil 100 Mbps nedstrøms hastighet. Som de fleste andre leverandører må vi oppgradere og investere basert på lønnsomhet og økonomi, og løpende har vi gjort mange oppgraderinger de siste årene. Det kommer vi til å fortsette med, samtidig som det vil være områder der vi ikke vil kunne forsvare slik oppgradering.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Michael S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr laaangt unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hastighet og oppetid holder ikke mål. Feilretting tar evigheter da de nedprioriterer områder med lav fortjeneste. Måten de jobber på er rett og slett kundefiendtlig, med prisøkninger flere ganger per år og skyhøye stengegebyrer de nekter å kreditere, selv om kunden har null skyld i stengingen. Anbefaling før man blir kunde her er å lese vilkårene nøye. Har man litt mellom øra så styrer man unna bare man leser vilkårene, for de er helt hårreisende. Snakket med en kundebehandler der nylig i forbindelse av at mine gamle foreldre sitt abo ble stengt pga en misforståelse. Hun kundebehandleren sa stengegebyr er en inntekt som er veldig høy. Vil tro de gjør sykt bra butikk bare på å stenge kunder! Ikke rart de senker terskelen for stenging og som flere andre sier, sender kun en fattig sms for å minne om at det kan bli stengt. De vil jo at det skal stenges! Kapasiteten i deres radionett er oversolgt til de grader, men likevel melker de kunder for full pris, og er gjerrige på kompensasjon. Skylder på «inntil-hastighet»....og det elendige satellittgreiene de leverer er enda værre. Snakket for moroskyld med en av selgerne deres for satellitt og de sa dette var et bra alternativ til fiber. Tenk å prestere og si noe slikt, og faktisk mene det?! Var innom der for å levere utstyr i forbindelse med feilretting, og til og med hun som kom og tok i mot sa seg enig i at utstyret er dårlig. Vil tro dette her er en sykt bra arbeidsplass...not! Styr unna!

Svar fra BigBlu
12.06.2020 05.37
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Så leit å høre at du og dine foreldre ikke er fornøyd med oss.
Vi stenger kunder etter tre forsøk på å få innbetaling: Først vanlig faktura, deretter purre sms og til slutt inkassovarsel om vi ikke mottar betaling da blir abonnementet stengt. Vi mener at om du ikke kan få fiber så er satellitt et godt alternativ.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke det de lover/dårlig kundetjeneste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tidligere var jeg svært fornøyd med både tjenesten og support, de siste par årene har det gått rett nedover. Vi er stadig uten nett, blir ikke kompensert for nettbortfall og får ikke levert datamengden vi betaler for. Styr unna!

Svar fra BigBlu
10.06.2020 13.07
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss, ta gjerne kontakt på tilbakemelding@breiband.no, så skal vi se hva vi kan gjøre for deg. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt. Faller ut uten at en får kompensasjon for tiden en har vært uten nett. Hakkete nett. Folk som ikke ordner opp, men skylder på at de ikke kan se noen feil der hos de. Kan ikke kjøre speedtest på linja over lengre tid. osv osv

Svar fra BigBlu
07.05.2020 08.54
Hei,
Takk for din henvendelse.
Vi krediterer for nede tid om det er feil på nett ditt fra vår side.
Send oss gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er virkelig en bedrift som du burde styre unna! De lurer deg trill rundt og stjeler bokstavelig talt pengene dine. Du får ikke kreditert feil, når nettet er nede. De sender ikke ut fakturaene, og du får et stenge gebyr på 1000,-. Dette nekter de å kreditere, siden du da har fått en "purre" sms. Og dette er ikke det eneste som er problemet her, dette er bare noe av det. Kan du velge noe annet så gjør det. Synes synd på menneskene som sitter på kundeservice og tar i mot all den dritten de får av kunde, da det ikke er de som er problemet, men bedriften i seg selv. STYR UNNA

Svar fra BigBlu
07.05.2020 08.52
Hei,
Vi krediterer for nede tid på nett. Vi sender ut faktura hver måned rundt den 10, i tillegg får man en sms med påminnelse om betaling ca 10 dager etter forfallsdato. Mvh Trude i bigblu.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har nå hatt denne løsningen i et halvt år, og har kun hatt trøbbel hele veien, med løsning, og med kundeservice, så hadde jeg kunne gitt minus-karakter, så hadde de fått minus 5, for makan til søppel skal man virkelig lete lenge etter! Modem sier det har internett, men jeg får beskjed fra mobil/smart-boks at de har tilgang til modem, men ikke internett. Eller når de har nett, så er hastigheten så lav/ustabil at ingenting fungerer likvel. Jeg har vært nede i hastigheter på under 200kbps, så det sier litt. Dessverre så jeg ikke før nå, på en artikkel hos Tek.no, at "I de mest trafikkerte periodene vil «opplevd hastighet kunne falle ned mot 1-5 Mbps», ifølge Bigblu." - og det kan jeg virkelig skrive under på, at her er det trafikk absolutt hele tida, så da er det liten vits i å kjøpe Gull-abonnement, slik jeg gjorde, for 50Mbps kan man skyte en hvit pil etter! Jeg har skrevet litt om mine opplevelser på Bigblu's facebooksider, og de lovet å ta kontakt for å rydde opp en gang for alle - men neida... De brukte i stedet tiden på å fjerne kommentar/ratingen på facebook - det var vel mye enklere! Vel, de får ikke fjernet herfra, så jeg ser det er veldig mange andre som er like frustrerte som meg - så håper nestemann slipper å gå i Bigblu-fella! Jeg prøver nå å få tilgang til "Mine sider" for å se hva som står med liten skrift om oppsigelse, for jeg skjønner nå at hos Bigblu er det ingen hos ledelsen som føler de har noe ansvar for det de selger!

Sveinung O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig internett og like ille kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Er i mars nå. Har ikke hatt brukbart nett siden november i fjor -do the math. Null oppdatering fra leverandør, null oppfølging generelt. Anbefales ikke -selv ikke til de som bor avsides. Kjøp heller mobilt bredbånd og lev med datatak så lenge det varer. Søppel.

Svar fra BigBlu
11.03.2020 09.43
Hei,
Dette må vi finne en løsning på. Har du mulighet til å sende meg kundenummeret ditt på mail: tilbakemelding@breiband.no Mvh Trude i breiband.no
Lollipop
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bare lureri!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer ikke, bare lureri. Gir deg "gratis montering" og maks fart i prøveperioden, deretter fungerer det ikke. Hjemmesiden og login/min side fungerer ikke, får ikke fulgt med på forbruk. Får ikke sett film på lørdager (eller noen som helst dag på kvelden)... Skyhøyt gebyr for å si opp + at du må montere ned parabol og sende tilbake selv hvis ikke må du betale for det som var "gratis".

Svar fra BigBlu
13.02.2020 09.16
Hei,
Takk for din henvendelse.
Send oss gjerne en tilbakemelding på tilbakemelding@breiband.no, slik at vi kan undersøke hva som har hendt. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Forferdelig, styr unna hvis du kan velge noe annet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Internett fungerte noenlunde frem til angreretten gikk ut. Til tross for at jeg økte til høyeste hastighet og kundeservice sa at alt var i orden så var internettet ubrukelig. Det er så og si umulig å komme gjennom på kundeservice. Jeg var så heldig å kunne si opp kostnadsfritt pga. Endringer i vilkår. Jeg har sagt opp, men mottar fortsatt fakturaer. Har ringt og fått beskjed om at jeg ikke skal betale noe og at jeg ikke skal motta faktura, men de kommer likevel på e-post. Har aldri vært mindre fornøyd med et produkt eller kundeservice noensinne. Styr for all del unna.

Svar fra BigBlu
13.02.2020 09.16
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger.
Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kundeforhold litt over ett år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Begynte greit. Min erfaring var etablering avgift var for antennen siden denne var dyr. Så greit nok. Under tiden 1år + gjentatte ganger ringt kundeservice som "påstår de tar stresstest av linja og de ser aldri noe galt på en test. Router som man må manuelt slå av og på strømmen for og få nett igjen, nabo har også dette problem. Bruker jeg 1mb på en 10/2 linje så har jeg 1mb igjen til rådighet. De kan ikke svare på noenting. Men betalt skal de jaggu ha! Har nå sagt opp min kundeforhold. Referat på breiband i minne øyne: - Frekke - Dyrt - Du får beskjed hva etablering gebyr er for "når du skal returere utstyr får du ikke noe igjen" ikke at det så viktig men informasjon som gies i først bør kanskje stemme. - Router du må ca gjennomsnitt 1gang i uken + slå av og på. - Du får ikke den hastighet du betaler for. - Ansatte der bruker selv ikke breiband så de har null kunnskap på problematikken og hører ikke på kunder som erfaringene her tilsvarer. - Unntak noen positive på nye kunder som ikke har måtte klage si ifra om feil/mangler Ps: Du må selv dokumentere når nett er nede og bilder eller video blir ikke tatt imot. Så klin umulig noe som helst på dine rettigheter innefor forbrukerkjøpsloven og tro meg sier du imot så kan jeg med sikkerhet si det er 70% de legger bare på for de gir totalt f i deg og dine rettigheter. Har du en partner som elsker drama eller kanskje dere har lite og snakke om. Så er breiband noe jeg anbefaler. ellers for folk som er glad i livet og liker at ting er på stell STYR UNNA.

Svar fra BigBlu
10.02.2020 13.20
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Så leit å lese at du ikke er fornøyd med oss, send oss gjerne en mail på tilbakemelding@breiband.no, så skal vi se på saken. Mvh Trude i Breiband.no
Alexander N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Best nett til huset mitt."
2 syns denne omtalen er nyttig

I motsetning til flertallet her, så er jeg fornøyd med breiband. Har dog bare gått to døgn siden kundeforholdet mitt startet, men allerede har jeg endelig fått nett med bedre ms og stabil tilkobling (tiltross for at tilkoblingen min ikke er aktivert!). Har hatt mobiltbredbånd fra Ice i litt over ett år, så er ikke spesielt kresen lenger for å si det sånn. Er gamer og streaming entusiast, men har bodd slik til at det ikke har vært tilgang på annet enn mobiltbredbånd. Produktet ble sendt samme dag som jeg ble kontaktet av kundeservice, å kom på postkontoret to dager senere. Montering og installasjon gikk greit. Har fri sikt til mast som er 4,2km unna. Kommer til å legge ut en ny omtale når det har gått en stund. Vet at det er mange der ute som er like glad i å ha en tilkobling til nettet som meg.

Svar fra BigBlu
05.02.2020 15.31
Hei Alexander,
Takk for en hyggelig tilbakemelding.
Hold oss gjerne oppdatert og om det er noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å ringe oss på 21554000. Mvh Trude
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Lovte dekning, må selv betale retur"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde flere hyggelige samtaler med selgere som lovte dekning på min post adresse. Å montere parabol anlegget tar ikke så lang tid, men å få inn signaler når det ikke er dekning er både tidkrevende og irriterende. Fikk god hjelp over telefon, men det hjelper jo ikke på dekningen. Har brukt mange timer på noe som ikke er mulig. Hvordan kan man love dekning der det ikke er dekning??? På toppen av det hele så må jeg betale for returen selv. Ingen katastrofe, men fryktelig irriterende og useriøst. Veldig lett å love når kunden tar kostnaden.

Svar fra BigBlu
05.02.2020 15.30
Hei,
Det er dessverre ikke så lett for våre selgere å vite om det er helt fri sikt. Vi søker opp i kart men det kan ha dukket opp trær, busker eller lignende siden kartet var oppdatert, det er derfor kunden sitt ansvar og dobbeltsjekke at man har helt fri sikt.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Trådløst nettverk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jevnt over veldig dårlig, og i tillegg stadige feil der nettet faller ut, de varsler med sms når de har feil. De er punktlige og gode på å sende regning...

Svar fra BigBlu
05.02.2020 15.30
Hei Øyvind,
Takk for din tilbakemelding.
Så leit å lese at du ikke er fornøyd med oss, send oss gjerne en mail på tilbakemelding@breiband.no, så skal vi feilsøke nettet ditt. Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Super service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super service og hjelpsomme ansatte. De satte i gang en full inspeksjon på hvor problemet lå og ble i samtale med meg til problemet var løst.

Svar fra BigBlu
16.01.2020 20.51
Hei,
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulige å få kontakt med"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjelder satellit for internet. Teknisk support er forferdelig. Svarer nesten ikke i telefon. Support på engelsk med et menneske som overhode ikke kan "supportspråk" - ikke strukturert, logisk, fokusert, bare tjatter. Fakturaen er blitt dobblet og jeg får ikke kontakt med firmaet. Urdårligt.

Svar fra BigBlu
06.01.2020 14.32
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger.
Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uproff nettside og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har valgt å ikke bli kunde pga en uproff webside og dårlig kundeservice. Min omtale gjelder bare disse to. Jeg ser at websiden har fått et løft siden jeg sist sjekken den, men det er bare i glans. Hvorfor kan ikke viktig info bli tidlig på nett, f.eks. pris for abonnement, etableringsgebyr, hvilket utstyr blir levert, hvilket type kabel brukes, ekte hastighetsprøver (det bare sier mellom 5 og 30 mb på nett--hvis det blir bare 5 er det ikke bruktbart, men hva er forventninger til hastigheten og stabilitet?). Når en webside har ikke viktig info er det et tegn om en useriøs service. Så ringte jeg kundeservice og det var veldig uproff. De måtte sjekke og korrigere seg til å fortelle at abonnement koster 619,- for 10mb og 699,- for 20mb med 1990 i etablering. Først svarte de at etableringen inkludert installasjon, men da at det var ikke. De kunne ikke forteller om utstyret eller et reell bilde om hastighet til min adresse. Og når jeg leser denne tilbakemeldingsside ser jeg den måtte at Breiband.no svarer de som er ikke fornøyd--ingenting er dems feil... det var problemer med et eller annet. Eller de skriver at de finner ikke personen og med dette prøver å undergrave omtalen med at personen var ikke en ekte kunde. Dette er bare spinn og et godt tegn om useriøshet. Før jeg kommer så langt til å prøve internett gjennom Breiband.no så må de blir mer proff med servicen.

Svar fra BigBlu
07.01.2020 12.01
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Synd å høre at du har dette inntrykket. Vi beklager situasjonen du har opplevd med unøyaktig informasjon. Når det gjelder våre websider så finnes veldig mye av den informasjonen du etterspør på websiden under ofte stilte spørsmål, men ettersom du ikke fant det er det kanskje ikke lett nok å finne. Vi kommer til å lansere helt nye websider i løpet av nokså kort tid.

Når det gjelder hva vi kan levere, så er det avhengig av geografi og hvilken sender man ser. Derfor har vi ikke detaljert informasjon om dette på websiden vår. Enkelte steder drifter vi et eldre nettverk der vi kan levere maksimalt 10 Mbps hastighet, mens andre steder kan vi levere 100 Mbps hastighet. Dette avhenger av hvor man bor hen, siktforhold til sender m.m. For å gi best mulig informasjon til kunder som er interessert i bredbånd tar vi derfor direkte kontakt med alle som er interessert for å avklare dekning og siktforhold før vi kan gi et konkret tilbud.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ryddig, saklig og hyggelig!"

Veldig hyggelig samtale og seriøs. Ble tatt på alvor, da jeg ringte, pga useriøs internett-leverandør tidligere. Fornuftige priser og service! 👍

Svar fra BigBlu
03.01.2020 13.14
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en god helg.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bor i et område hvor ingen andre enn breiband.no kan levere, men det gjør ingenting, for med breiband har jeg alltid nett, og om jeg har problemer får jeg kjempe god hjelp av kundeservice.

Svar fra BigBlu
02.12.2019 10.47
Hei Bjørg,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Er hakket bedre enn breiband"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt det i snart 6 mndr, vært ustabilt og langt fra det jeg har måttet betale. Fikk bindingstid på 1år men i og med endring i avtalevilkår har jeg nå mulighet til å si opp mitt abonnement... Men det skal ikke være lett! Telefonsamtaler med en eller annen engelsktalende blir brutt, veldig tilfeldig, når jeg ber om en email adresse som fungere eller når jeg skulle lese opp Mac koden på ruteren. Jeg har sendt skriftlig avslutning til alle mailer som jeg har kunnet funnet (står ikke opplyst om hvor man skal sende mail og man får ikke svart til avsender) så i og med jeg har sendt skriftlig at jeg ikke ønsker abonnement mer, så velger jeg også å stoppe å betale. Skriver dette på mobilen med 4g fra Ice (som er mye rimeligere og bedre på alle måter) siden verken pc, xbox eller mobilen får kommet seg på nett. Så kort fortalt: om du filr neglene med vinkelsliper og bruk sandpapir som håndkle; kjøp breiband. Og gjerne kontakt meg per mail.

Svar fra BigBlu
11.12.2019 15.40
Hei Fredrik,
Takk for din tilbakemelding.
Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger.
Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte.
Mvh Trude
Sinnagutt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så og si ubrukelig..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt breiband i snart i 3 år. Har aldri vært bortig nåkka så ustabilt å dårlig nett før. Røyksignal e jo faktisk mer stabilt å solid. Breiband.no e unødvendig åverprisa å ustabilt.

Svar fra BigBlu
25.11.2019 09.51
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på tilbakemelding@breiband.no med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kjempefornøyd med Breiband"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stabilt og raskt nett, vi får den hastigheten vi betaler for. Fungerer til alt vi bruker det til også når jeg jobber hjemmefra, god dekning overalt i huset.

Svar fra BigBlu
17.11.2019 21.04
Hei Kristin,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Marianne E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Supert bredbånd"

Hei, dette er et supert bredbånd. Det er nesten aldri nede. Vi har en sønn som spiller masse og det funker som bare det. Vi er veldig fornøyd. - Marianne

Svar fra BigBlu
17.11.2019 21.03
Hei Marianne,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Godt fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt breiband i 3 år nå. Har ikke noe negativt å si. Funker å se film/serier på Netflix og Viaplay, spille online er heller ikke noe problem. 5 stjerner fra meg!

Svar fra BigBlu
13.11.2019 14.01
Hei Stig,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR