Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til BigBlu
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Styr unna"

Omtale om BigBlu skrevet av Birger for 30.01.2019 21:21

BigBlu har totalt 206 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna"

Ekstremt mange utkoblinger, svarer ikke på gjentatte henvendelser per epost.

Bytt.no
"Styr unna" skrev Birger om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Birger og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste internett noensinne!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Satelittbredbånd fra Viasat Internett som Breiband er leverandør av fungerer så dårlig at man ikke engang kan lese nettavis. Netflix, Youtube og NRK kan du bare glemme å strømme. Jeg har prøvd alle hastighetene de tilbyr. Kundeservicen er også veldig dårlig. Når man skal si opp og begynner å lese kontrakten er den full av fallgruver for deg som forbruker samt en hel del gebyrer hvis man ikke passer opp. STYR UNNA!

Svar fra BigBlu
05.06.2019 13:15
Hei Erik, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt problemer med tjenesten vi leverer. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene men dersom du fortsatt opplever feil med enten tjenesten eller annet er du mer enn velkommen til å sende meg en mail på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg. Mvh Håkon i Breiband.no
Bjørn W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig, ikke som lovt og forespeilet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig, ikke som lovt og forespeilet. Det oppstod en nettverkene ring, - søk på nytt -søk på nytt -søk på nytt -søk på ...

Svar fra BigBlu
05.06.2019 13:14
Hei Bjørn, Dette høres ikke bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg dersom du fortsatt opplever feil med tjenesten. Jeg klarer ikke fine kundeforholdet ditt på navn alene, så send meg gjerne en e-post på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dessverre har jeg pr. i dag ingen annen mulighet. Har bedt om bedre kapasitet og dekning i flere år, men ingen ting blir gjort. Hos meg er det bare mulig å bruke nettet med radiolinje. Finnes andre muligheter bør Breiband unngåes.

Svar fra BigBlu
06.06.2019 09:23
Hei Øystein, Vi jobber stadig med å forsterke infrastrukturen vår slik at den rustet til å levere stabilt bredbånd til kundene våre. Jeg finner deg ikke på navn alene så jeg får ikke undersøkt ditt området spesifikt, men ved spørsmål kan du ta kontakt med meg på e-postadresse [email protected] så skal jeg undersøke nærmere. Mvh Håkon i Breiband.no
Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Rett å slett udugelige"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har sittet i 5 dager nå uten noen form for internett. De har lovet å få det fikset, men har ikke klart det innenfor tidsrammen de lovte oss. Hastigheten er MYE under hva vi betaler for. På en god dag er vi oppe i 2mbps, og det finnes ikke stabilt. Styr unna

Svar fra BigBlu
06.06.2019 09:23
Hei Aleksander, Dette høres ikke helt bra ut, jeg må bare beklage at vi ikke klarte overholde tiden vi satt i forbindelse med feilretting. Jeg får ikke undersøkt dette tilfellet og ditt abonnement spesifikt, men dersom du fortsatt opplever feil vil jeg anbefale at du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg hjelpe deg videre så godt jeg kan. Mvh Håkon i Breiband.no
BigBlu har totalt 206 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR