Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
266 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Brdy opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
266 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 266 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
4
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no

Strålende

Omtale av  Lene

Vi er veldig fornøyde med nettet! Sønn spiller på Playstation mens jeg ser på Netflix samtidig, å det er ingen lagg for han. Ikke vært noe problemer her. Og kundeservicen er alltid hyggelig og behjelpelige.

Svar fra Brdy
25.08.2020 09:06

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra nett og hyggelig kundeservice

Omtale av  Else

Veldig fornøyd med bigblu, nette er stabilt og det beste vil kan få her vi bor. Får raskt svar hos kundeservice og de er veldig hyggelig. Mvh Else

Svar fra Brdy
07.08.2020 08:38

Hei Else, Takk for hyggelig tilbakemeldingen, det setter vi pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i bigblu

Elendig kundeservice, elendig produkt

Omtale av  Gina M. L

Unngå for all del Bigblu (tidligere Breiband.no). Er så mye trøbbel, dårlig nett etc, og kundeservice tar en aldri seriøst og gjør ikke noe med problemene. Man blir ikke trodd, de påstår hver gang at det må være noe galt med utstyret vårt og de ser ikke noe problem. Men ender alltid med at de må gjøre noe etter mye klaging, så blir det litt bedre en liten stund. Bare tull, og langt fra verdt en eneste krone.

Svar fra Brdy
06.08.2020 15:20

Hei Gina, Takk for din tilbakemelding. Dette var ikke bra. Send meg gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken din. Mvh Trude hos bigblu

Veldig fornøyd

Omtale av  Elin

Kundeservice svarer fort og jeg har ikke hatt noen problemer hverken med oppkobling eller fart. Her fungerer det utmerket.

Svar fra Brdy
06.08.2020 15:20

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Trude i bigblu

Virkelig ikke bra

Omtale av  Art

Hvis du har mulighet, styr unna. Er du heldig så fungerer det en stund. Det er når det oppstår problemer det er kjørt. De har ingen forståelse for at problemene sitter i nettet deres. Det er typisk at i perioder når flere er på og bruker nett, så blir det så godt som ubrukelig. Gjerne på kveld etter jobb, eller i helgene. Når man klager, så tar det flere dager før man får svar på en eventuell epost, og da skylder man på ruter osv. man har hjemme, ikke på eget utstyr. Når man klager så kjører de en linjetest, selvfølgelig i firmaets åpningstid, som er når alle er på jobb, og utrolig nok så måler linja helt som den skal. Nå har det vist seg at det opp gjennom årene vi har hatt dette, hver gang har skyldtes feil hos nextnet/breiband/bigblu. De må snart ta inn over seg at de leverer en råtten tjeneste på grensen til svindel. De er årsaken til at hele bygda her har jobbet lenge med å få lagt skikkelig fiberbredbånd, som faktisk er billigere enn ågerprisene bigblu opererer med. For dette er noen de prøver å skjule. Det er umulig å finne noen oversikt på nettsidene deres hva det faktisk koster. De har også avgifter for alt mellom himmel og jord. Til sammenligning så koster 10/2mbit hos bigblu 739kr inkl.mva. Fiber koster for oss med 500/500mbit 1099kr inkl. TV-pakke. Det er helt latterlig. Jeg forstår heller ikke at de kan kalle tjenester som 30/10 for trådløst fiber, og at det i det heletatt er lov å markedsføre produktet slik. Det mangler minst en null. Hvis du kan, styr unna!! Tregt, ustabilt og vanskelig kundeservice!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Morten M

Ble lovet et produkt som skulle egne seg fint til å strømme film å serier. Har enda ikke klart dette. Dessuten er det ikke prisgunstig, ikke god service da du må til og med logge deg inn på deres egen og elendige kundeside for å få faktura, du får ikke engang varsel om at fakturaen ligger der. Styr unna. Farta på nettet kan sammenlignes med ei sneile på tur.

Svar fra Brdy
14.07.2020 14:01

Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], slik at vi kan se på nettet ditt? Når det gjelder faktura blir de sendt på e-post, ettersom en del av våre kunder mottar denne i søppelboksen, har vi akkurat endret rutinene slik at vi sender ut sms når vi fakturerer kunder. Mvh Trude i bigblu

Tilbakelevering av utstyr

Omtale av  Geir H

Dette er det verste leverandør jeg har vært borti. Ved tilbakelevering av utstyr kan de ikke grunnet covid19 ta i mot sitt utstyr på deres bedrifts adresse. Det må sendes med posten. Blir man forsinket grunnet dårlig tilbakemelding fra de blir man fakturert med kr. 2200 og man får beholde et dårlig utstyr. Dårlig var de på kundeservice før, men det blir bare verre etter kunde forholdet er opphørt. En dårlig forretningsskikk som hører hjemme hos tv2 hjelper deg og forbrukerrådet. Kan ikke anbefale noen å tegne avtale med en slik leverandør.

Svar fra Brdy
09.07.2020 09:29

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Som du skriver tar vi dessverre ikke i mot utstyr på døren nå grunnet Covid-19. Vi tar Covid-19 og våre ansattes helse på alvor. Ettersom våre kunder nå ikke kan levere tilbake utstyr på døren, kan vi utsette retur av utstyr til vi igjen tar i mot kunder på døren. Det blir sendt en SMS til kunder som ikke har levert tilbake utstyr 10 dager før vi fakturerer kunder som en påminnelse om at utstyret er bigblu sin eiendom. Om kunder da tar kontakt og sier at de ikke kan levere før etter det utsetter vi å sende ut faktura. Send oss gjerne en mail på [email protected], så kan vi gå igjennom din sak på nytt. Mvh Trude hos bigblu

Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR