Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til BigBlu
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Best nett til huset mitt."

Omtale om BigBlu skrevet av Alexander N for 29.01.2020 21:02

BigBlu har totalt 215 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Alexander N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Best nett til huset mitt."
2 syns denne omtalen er nyttig

I motsetning til flertallet her, så er jeg fornøyd med breiband. Har dog bare gått to døgn siden kundeforholdet mitt startet, men allerede har jeg endelig fått nett med bedre ms og stabil tilkobling (tiltross for at tilkoblingen min ikke er aktivert!). Har hatt mobiltbredbånd fra Ice i litt over ett år, så er ikke spesielt kresen lenger for å si det sånn. Er gamer og streaming entusiast, men har bodd slik til at det ikke har vært tilgang på annet enn mobiltbredbånd. Produktet ble sendt samme dag som jeg ble kontaktet av kundeservice, å kom på postkontoret to dager senere. Montering og installasjon gikk greit. Har fri sikt til mast som er 4,2km unna. Kommer til å legge ut en ny omtale når det har gått en stund. Vet at det er mange der ute som er like glad i å ha en tilkobling til nettet som meg.

Svar fra BigBlu
05.02.2020 15:31
Hei Alexander, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Hold oss gjerne oppdatert og om det er noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å ringe oss på 21554000. Mvh Trude
Bytt.no
"Best nett til huset mitt." skrev Alexander N om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Alexander N og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Lovte dekning, må selv betale retur"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde flere hyggelige samtaler med selgere som lovte dekning på min post adresse. Å montere parabol anlegget tar ikke så lang tid, men å få inn signaler når det ikke er dekning er både tidkrevende og irriterende. Fikk god hjelp over telefon, men det hjelper jo ikke på dekningen. Har brukt mange timer på noe som ikke er mulig. Hvordan kan man love dekning der det ikke er dekning??? På toppen av det hele så må jeg betale for returen selv. Ingen katastrofe, men fryktelig irriterende og useriøst. Veldig lett å love når kunden tar kostnaden.

Svar fra BigBlu
05.02.2020 15:30
Hei, Det er dessverre ikke så lett for våre selgere å vite om det er helt fri sikt. Vi søker opp i kart men det kan ha dukket opp trær, busker eller lignende siden kartet var oppdatert, det er derfor kunden sitt ansvar og dobbeltsjekke at man har helt fri sikt. Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Trådløst nettverk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jevnt over veldig dårlig, og i tillegg stadige feil der nettet faller ut, de varsler med sms når de har feil. De er punktlige og gode på å sende regning...

Svar fra BigBlu
05.02.2020 15:30
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd med oss, send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi feilsøke nettet ditt. Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Super service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super service og hjelpsomme ansatte. De satte i gang en full inspeksjon på hvor problemet lå og ble i samtale med meg til problemet var løst.

Svar fra BigBlu
16.01.2020 20:51
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulige å få kontakt med"
4 syns denne omtalen er nyttig

Gjelder satellit for internet. Teknisk support er forferdelig. Svarer nesten ikke i telefon. Support på engelsk med et menneske som overhode ikke kan "supportspråk" - ikke strukturert, logisk, fokusert, bare tjatter. Fakturaen er blitt dobblet og jeg får ikke kontakt med firmaet. Urdårligt.

Svar fra BigBlu
06.01.2020 14:32
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger. Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
BigBlu har totalt 215 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR