Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
210 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
210 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 210 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
7
11
21
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tragisk kundeservice

Omtale av  Forbanna

Ringer to ganger blir lovet at GC hører fra seg. Ikke hørt noe etter 3 uke

Svar fra GlobalConnect
21.06.2023 15:22

Hei, Beklager at du har en slik opplevelse, her er det fort noe som ikke stemmer helt. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din. Gjerne kontakt oss på telefon, chat eller mail så skal vi få løst problemet ditt sammen! Ønsker deg en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect

Det man får er ikke det man er lovet

Omtale av  Stian

Det tilsendte utstyret virker ikke, og etter en ubehagelig samtale med GlobalConnekt ble avtalen terminert, men de låser forbindelsen i to mnd.

Svar fra GlobalConnect
20.06.2023 21:40

Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Trist å høre at du terminerte avtale da vi kunne sikkert fått dette til å fungere sammen med deg. Om du ønsker så anbefaler jeg at du ringer inn til oss så skal vi hjelpe deg med å få dette til å fungere. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat

Useriøst

Omtale av  Geir Ø

Forferdelig dårlig kundeservice. Håper alle leser de dårlige anmeldelsene før de velger dette selskapet. Har bare ett godt råd. STYR UNNA.

Svar fra GlobalConnect
20.06.2023 21:39

Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan få vite hvorfor du mener det er dårlig kundeservice. Vi ønsker sefølgelig å hjepe alle våre kunde så godt vi kan. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat

Bånn i bøtta! Velg noe annet!

Omtale av  Kristoffer

Umulig å få tak i! Forsøkt å ringe dem en uke uten å få svar. Bare å få hivd dem ut, og inn med Telenor! Med så elendig kundeservice, må det snart være kroken på døra!

Svar fra GlobalConnect
20.06.2023 21:37

Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Om du sliter med å kontakte oss anbefaler jeg at du ringer inn tidligere på dagen eller kontakter oss via mail eller chat. Vi har også tilbakeringings funksjon. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat

Globalconnect, stabilt internett

Omtale av  Petter V

Startet opp med globalconnect i februar, nå er det juni og må si at det er ingenting å klage på så langt. Stabilt internett med høy kapasitet. Fikk besøk på døren og endret til globalconnect på min eksisterende Telenor kabel. Overgangen var sømløs, selgeren på døra var veldig hyggelig og hjelpsom, forklarte godt hva jeg får og hva som kommer til å skje. Anbefales

Svar fra GlobalConnect
16.06.2023 08:42

Hei Petter, Takk så mye for omtalen! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din og hvor fornøyd du er med overgangen og abonnementet ditt hos oss! Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig internett og kundeservice

Omtale av  Catherine

Elendig og ustabilt internett, og ikke eksisterende kundeservice. Rett og slett håpløst

Svar fra GlobalConnect
15.06.2023 08:29

Hei Cathrine. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Her trenger i å gjøre et feilsøk sammen med deg for å finne en løsning på problemene du opplever. fint om du kan kontakte oss direkte slik at vi får sjekekt dette. Vennlig hilsen Vilde| Globalconnect Privat

Elendig service

Omtale av  Mads

Det kom en selger på døra i januar 2023. Da avtalte vi at vi skulle starte fiber abonnement i september 2023 (da vi har binding via et annet firma). I mars 2023 fikk vi første faktura, men vi har ikke en avtale før september og ikke utsyr. Da måtte jeg bruke 2 timer på å kontakte de på tlf og få slettet fakturaen. Men andre faktura kom i april, tredje i mai, osv. Jeg har snakket med GobalConnect på tlf og epost ca 15 ganger, men de er totalt inkompetente og elendig service. Dette firmaet holder ikke det de lover, og kan ikke anbefales. Det er en grunn til at prisen er lav.

Svar fra GlobalConnect
15.06.2023 08:24

Hei Mads. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi får sjekekt dette Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect

Endring av pris.

Omtale av  Kim

Doblet pris per mnd uten spesiell forvarsel... Andret AS og tok 850,- pr mnd, kontra 399,- Ikke imponert

Svar fra GlobalConnect
13.06.2023 21:17

Hei Kim. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker vedlig å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta direkte kontakt med oss på telefon 38990100, på chat via vår hjemmeside eller på mail [email protected] Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect privat

Hjelp

Omtale av  Lorik

Har ventet på hjelp fra HomeNet hele dagen-ringte dem 10 ganger, men har ikke fått hjelp. Jeg måtte vente i 1-2 timer for å snakke med dem. Som andre skrev - tenk 10 ganger før å bli en kunde hos dem!

Svar fra GlobalConnect
13.06.2023 21:16

Hei Lorik. vi har dessverre hatt en del pågang på telefon som har ført til lengre svartid Dette må vi bare beklage for. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat

Dårlig erfaring.

Omtale av  Asle

Bestilte home nett i midten av april ( i år 2023 ). De skulle avbestille vårt nåværende abonnement. Vi purrer på sendingen, men intet skjer. I dag 6 juni får vi telefon om at de har brukt feil navn på abonnementet. Men de kan bestille på nytt, ca 7 uker bestilling tid. Jeg har lest om meninger fra kunder og burde ha forstått at det kunne bli problemer. Tips: ligg unna dette firmaet, det er fullstendig useriøst.

Svar fra GlobalConnect
07.06.2023 21:13

Hei Asle. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker selvfølgelig å sjekke opp i hva som har skjedd her. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte slik at vi får gjort dette Vennlig hilsen vilde | Globalconnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Respektløst - snart 4 uker uten at noe skjer!

Omtale av  Marianne

Vår kabel ble skadet ved gravearbeid for snart 4 uker siden. Vi blir stadig lovet at montør skal kontakte oss. På onsdag ble vi lovet at montør skulle kontakte oss innen utgangen av fredag. I dag er det mandag, og vi har ennå ikke hørt noe. I meldingen står det at motnør skal feilsøke og utbedre feil. Det er ikke behov for feilsøking, de har fått bilde av kabelbruddet hvor det tydelig fremkommer hva som er årsaken. Styr unna!

Svar fra GlobalConnect
06.06.2023 08:27

Hei Marianne. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Pågående og villig til alt for å selge

Omtale av  Jan H

Ringer og ringer, bruker alle triks for å få salg. Meget skuffende og useriøs selger

Svar fra GlobalConnect
06.06.2023 08:26

Hei Jan. Først må jeg beklage for oppøevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker at du tar kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Stor prisoppgang etter sammenslåing

Omtale av  Bjørn B

Stor prisoppgang fra 499,- pr. mnd. til 799,- etter sammenslåing med Home_net er for mye. For å forsvare en så stor økning bør tilbudet bli mye bedre - og det har jeg ikke fått bekreftet ennå.

Svar fra GlobalConnect
05.06.2023 14:04

Hei Bjørn. Dersom du har hatt en kampanjepris hos oss varer denne i kun 12 mnd av gangen. Etter 12 mnd får man den normale prisen for internett. Det er mulig å få en ny kampanjepris om det er ønskelig. Da kan du ta kontakt med vår abonnementsavdeling på tlf 38990100 tastevalg 2 eller på chat via vår hjemmeside. Med ønske om en fin dag videre. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Dårlig internett, hopper ut og er ustabilt

Omtale av  Silje P

Ustabilt internett, hopper ut hele tiden. Dårlig kundeservice og ingen tegn til å rette opp i feil.

Ustabilt.

Omtale av  Vegar

Ustabilt. Fungerer kun innimellom. Bruker stort sett tlf og den veksler mellom 5g og trådløst nett. Dårlig kundeservice.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grei tjeneste

Omtale av  Hans T. S

Stabilt Ikke imponerende hastighet Dyrt Grei installasjon

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR