Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
217 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
217 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 217 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
16
7
11
21
162
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig

Omtale av  Trine L

Har fått ubrukelig fibernettet, forbindelsen er ustabil og hastigheten er for dårlig for nye komponenter. Høyttalerene faller ut av nettet pga utilstrekkelig hastighet. Umulig å få kontakt med support, kundeservice tar det en evighet å få tak i. Chaten er ikke engang på nett.

Svar fra GlobalConnect
30.10.2023 21:10

Hei Trine Grunnet stor pågang den siste tiden er dessverre ventetiden hos oss lengre enn forespeilet, og vi beklager for ventetiden som er opplevd her Dersom du aktivt opplever problemer med nettet, må vi feilsøke dette direkte med deg, og da trenger vi at du kontakter oss direkte på enten chat eller 38 990 1 00 slik at vi sammen kan få løst dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

basically got robbed

Omtale av  Surisuk D

i already have to paid 3170 for some bullsh!t just to have a guy come to my house and check if it possible to install fiber or not 3170!! and now 2 month later i got valsel for 1601kr after that 3170 w.t.f is this i never get to use stuff even once jeez nowonder where the f.u.c.k is that 1 star coming from

Svar fra GlobalConnect
27.10.2023 20:15

Hi Surisuk Im sorry to hear the experience you have had here with the delivery of the service. Unfortunatly i do not have any direct insight in your case, so please contact us directly on either chat or 38 9901 00 Kindly regards Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Ett sant hælvete. Norges klart dårligste kundeservice

Omtale av  Kaj W

Helt umulig å komme i kontakt med, sitter i timesvis på telef og hører på verden jævligste begravelses ventemusikk, og ikke nok med det, det er like jævlig på chatten. Så til alle som vurderer o bruke GC STYR FOR GUDS SKYLD UNNA.

Svar fra GlobalConnect
26.10.2023 19:50

Først og fremst ønsker jeg å beklage for den opplevelsen du har hatt med vårt selskap. Vi har dessverre erfart en betydelig økning i henvendelser både via telefon og chat, noe som dessverre har resultert i lengre ventetider for våre verdsatte kunder. Men vi ser at det har begynt å normalisere seg på køene igjen og da vil køene bli mye bedre. Vi beklager dette på det sterkeste. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

Min absolutt verste erfaring med internettleverandør

Omtale av  Selmita S. F

Nett som ikke fungerer, kundeservice svært vanskelige å få tak i. Lite samarbeidsvillige når man først når dem, og mangler kompetansen til å finne ut hva som er galt. Her blir du mistrodd og motarbeidet som kunde. Har avsluttet abbonementet nå og føles som tusen kilo av mine skuldre! Ikke bruk GC hvis nattesøvn er viktig for deg.

Svar fra GlobalConnect
25.10.2023 21:31

Hei. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi har dessverre hatt stor pågang på telefon og chat de siste dagene som har ført til lengre ventetid for dere som kunder. Dette jobber vi med å fikse. Vi er dedikert til å assistere deg med å løse eventuelle problemer knyttet til våre tjenester så langt det er innenfor vår mulighet. Vennligst merk at hvis du bruker eget utstyr, kan vi ha begrensninger i vår evne til å yte støtte, da vi ikke har muligheten til å inspisere utstyr fra andre leverandører. Hvis du føler at du ikke har mottatt den nødvendige assistansen for å løse dine problemer, ber vi om unnskyldning for eventuelle ulemper dette har medført. Vi er fast bestemt på å finne en tilfredsstillende løsning for de utfordringene du har støtt på. Derfor oppfordrer vi deg til å ta direkte kontakt med oss, slik at vi kan gå grundig til verks og undersøke din situasjon nærmere. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat

SJEKK PRISEN PÅ NETTSIDEN!!! Du får en dyrere pristilbud fra de via chat

Omtale av  Elena

Tok kontakt med Global Connect i dag for å øke netthastigheten. Prisene sto på nettsiden, men grunnet en veldig dårlig logistikk hos leverandøren må mann ta kontakt med de via chat for å få dette endret. På chat finner jeg ut om at prisene vil bli endret fra 01.11.2023, men som en heldig kunde får jeg en dyrere pris allerede fra i dag 25.10.2023. Når jeg stilte spørsmål om det så fikk jeg i svar om at det tar tid å oppdatere priser derfor er det forskjell. Har lagt inn en klage hos Forbrukertilsynet ettersom dette er i stryd med markedsføringsloven.

Svar fra GlobalConnect
26.10.2023 08:45

Hei Først vil jeg beklage for opplevelsen du hadde med oss på chat. Når det gjelder prisen, kan vi alltid tilby en kampanjepris til våre kunder, både nye og eksisterende. Dersom du ønsker et nytt tilbud på pris gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

KATASTROFAL kundebehandling.

Omtale av  Jv

Kan dessverre ikke gi null-poeng, ellers hadde jeg gjort det. KATASTROFAL KUNDEBEHANDLING! Har nå ringt 3 dager etterhverandre uten å få hjelp. Fullstendig UNDERBEMANNET og inkompetent. Må snart finne alt. løsning.

Svar fra GlobalConnect
25.10.2023 21:32

Hei. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. vi har dessverre opplevd en betydelig økning i henvendelser via telefon og chat, noe som har medført lengre ventetider for dere som kunder. Dette beklager vi veldig for. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat

Dårlig

Omtale av  Jørgen

STYR UNNA DETTE FIRMET. Lurer deg for penger. Du får ikke produktet du har bestilt, og så skal de ha 7200 for at du trekker deg. Bare bløff

Svar fra GlobalConnect
24.10.2023 21:35

Hei Jørgen. først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du ikke har fått avaren du skal ha fra oss er det fint om du tar direkte kontakt med oss på tlf 38990100, chat via vår hjemmeside eller mail [email protected] Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

USERIØS BEDRIFT

Omtale av  Kristina

Useriøst bedrift som ikke tar ansvar for eget feil.Uproffe kundebehandlere.Håpløse til å gi service.Har tatt sak videre til Forbrukerrådet. Dette firmaet burde ikke få lov at vare i markedet.

Svar fra GlobalConnect
24.10.2023 08:18

Hei Kristina Beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her medoss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke direkte innsikt i din sak, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan ta en titt på saken din Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Katastrofe kundeservice

Omtale av  Elina

Har vært uten nett i 4 dager. Dag 1 ventet jeg i tlf kø i 3 timer UTEN SVAR. Halvveis i ventetiden gikk jeg inn på chat og ventet der i 1,5 time før noen svarte. Ikke mye hjelp å få, de sendte meg en ny ruter idag, netter funker fortsatt ikke... det er fredag og det blir en lang helg uten WiFi... Prøvde å ringe de igjen på telefon, og når du trykker på teknisk hjelp blir du sittende å høre på irriterende musikk uten å vite hvem du er i køen... Prøvde da å ringe på nytt og trykke på " ønsker å bli ny kunde etter 1 min sa de at det er kø og at hvis jeg taster noe så skal jeg bli ringt opp når det er min tur" Jammen meg ringte en selger meg etter 2 minutt og kunne selvsagt IKKE hjelpe meg.. jeg måtte ringe teknisk jeg da som han selv visste har altfor stor pågang... så jeg sa at ok, det er ikke noe stress å bli NY kunde, men er du eksisterende kunde kan du bare ha det så godt 🤔 Jeg bytter til ny leverandør, for du forventer å få svar og hjelp når du tar kontakt med folk for hjelp .. Her tror jeg kanskje at bare 1 person jobber på både chat og telefon. Kanskje ansette litt flere folk? Ubrukelig, takk for meg

Svar fra GlobalConnect
24.10.2023 08:16

Hei Elina Beklager at du har måtte vente så lenge i kø på telefon den siste tiden, dessverre har det vært en større pågang som har ført til lengre ventetide enn normalt Dersom du trenger bistand, gjerne kontakt oss direkte tidlig på morgen, da er ventetiden estimert lavere enn på formiddagen vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Kundeservice finnes ikke!!

Omtale av  Steinar

Har ringt 2til 3timer i flere dager. Ikke et jæ. . svar. Kundeservice må bli bedre.

Svar fra GlobalConnect
19.10.2023 21:25

Hei Steinar Den siste tiden er det preget av stor pågang, som fører til lengre ventetid og dette beklager vi. Dersom du ønsker å nå tak i oss raksere, vil chatten via vår hjemmeside ha en kortere ventetid enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Tina

Er lovet fiber i 1,5 år.Ingenting skjer,alt er gravd og klargjort.INGEN info om prosessen.Kundeservice kan man glemme å komme i kontakt med.Virker svært useriøse.

Svar fra GlobalConnect
19.10.2023 21:24

Hei Tina Beklager venteiden som har vært den siste tiden, denne har kommet i henhold til stor pågang. Har dessverre ikke direkte innsikt i saken din angående leveransnen, men gjerne kontakt oss på chat slik at vi kan få sett på dette sammen. Der vil også ventetiden være lavere enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

"kontakt oss"

Omtale av  Christoffer

Man prøver å kontakte også tar det pokker meg alt fra 30 min til 2 timer med telefontid. Og chat tjenesten er like dårlig. Elendig ledelse

Svar fra GlobalConnect
18.10.2023 22:04

Hei, det er fortiden ekstrem pågang hos oss. Jeg beklager ventetiden og vi jobber på spreng for å kunne hjelpe alle. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Uduglighet

Omtale av  Thomas

Har nå prøvd å få hjelp til ett problem her hos ! Første gangen jeg ringte i dag tok det nesten 3 timer føre jeg fikk noe kontant og fikk ikke noe hjelp ! Driver nå å prøve å få kontakt igjen og har nå ventet nesten 1 time , får bare pause musikk ! For ett udugelig firma ! Styr unna

Svar fra GlobalConnect
17.10.2023 15:50

Hei Thomas, vi kan ikke annet enn å beklage for at det tar så lang tid før du får respons på telefonkøen. Vi har ekstremt mye pågang for tiden via alle kanaler. Vi jobber stadig med å forbedre dette slik at våre kunder ikke skal oppleve slik trafikk! Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect

De vet ikke hva kundeservice er

Omtale av  Rolf

Prøvde å ringte kundeservice i 20 minutter. Ga opp! Sendte mail på deres egen side hvor man fyller inn adresse osv på ferdig oppsett. Fikk svar at dette ikke var mulig. Har selv jobbet i service bransje. Dette lot vi aldri skje.

Svar fra GlobalConnect
19.10.2023 21:26

Hei Rolf Dessverre har det vært en lengre en estimert ventetid den siste tiden, og dette kommer av stor pågang. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, så her trenger vi at du kontakter oss på enten chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette sammen, og finne en løsning Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

. Dårlig produkt og den verste kundeservicen.

Omtale av  Stig H

Alltid 1 til 3 timer ventetid på telefon for å komme igjennom til kundeservice. Har bestilt 100/100 linje men de leverer 50/50.

Svar fra GlobalConnect
16.10.2023 21:16

Hei Stig, Vi har for tiden ekstremt stor pågang og jobber så godt vi kan for å få unna køene. Jeg har ikke informasjonen din her for å kunne sjekke dette for deg, men ønsker å hjelpe deg kunne du prøvd å kontatke oss tidligere på dagen når det ikke er så mye pågang. Beklager for lange ventetetider. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dette er rett og slett svindel firma.

Omtale av  Christian

Etter å ha pratet med selger fra dette firmaet i Juli 2023, ble vi enige om at jeg ville bli med på visse vilkår: Blant annet skulle de ringe meg senere for å få min oppsigelsesdato på nåværende bredbåndsleverandør, samt han skulle undersøke mulighet for fast IP. Ikke ringte de meg, og ikke kunne de levere fast IP. Så jeg sendte en skriftlig oppsigelse av avtalen via epost. Allikevell legger de om linjen min 3 måneder etterpå, og sender ut utstyr samt påfølgende faktura som er mye dyrere en det jeg har i dag. Ringte de etter å ha mottatt utstyret, da ble jeg lovet at dette skulle de ordne. Denne samtalen tok jeg heldigvis opp, for 2 uker etterpå fikk jeg fakturaen. Dette er dessverre blitt den nye standarden i Norge på dørselgere. Dette har jeg også opplevd med telefonsalg fra Telenor. Virkelig på tide at Myndighetene begynner å beskytte folket mot slik useriøs aktivitet.

Svar fra GlobalConnect
16.10.2023 21:09

Hei Christian, Jeg har desverre ikke innsyn i saken din min ønsker å hjelpe deg om du allerede ikke har fått hjelp. Om du kunne kontaktet oss enten på epost, chat eller telefon så kan vi se på saken din. Vil beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR