GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt ok! Må bruke RiksTV som TV leverandør! Burde hatt alternativer! Innimellom opplevd litt ustabilt nett og lave hastigheter!
Hei, Takk for tilbakemeldingen! Vi forstår at flere valgmuligheter kan være ønskelig, og vi tar med oss innspillet videre. Når det gjelder hastighet og stabilitet, ønsker vi gjerne å se nærmere på det – ta gjerne kontakt via Messenger med din adresse og kontaktinfo, så kan vi undersøke saken. 😊 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Når alt er i orden er dette en helt fantastisk tjeneste. Men sentralen hvor min fiber er tilkoblet mangler UPS, så etter strømbrudd er jeg uten nett i mange timer selv om strømmen er tilbake. Da er det kjipt å være på hjemmekontor.
Hei, Takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at du er fornøyd når alt fungerer som det skal. Vi forstår samtidig hvor frustrerende det kan være å miste nettforbindelsen etter strømbrudd, spesielt når du er avhengig av det for hjemmekontor. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oss om dette, anbefaler vi at du tar kontakt via Messenger med din adresse og kontaktinfo, så kan vi se nærmere på mulige løsninger. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
STYR UNNA!!!...Dette er svindel satt i system!! Var fornøyd med telia som jeg hadde når dørselger kom her. Forklarte selger at vi ikke hadde kunskaper ang hastighet på nett, apper osv..Spurte uttrykkelig om vi fikk det noe av det samme som vi hadde..Tv og nett! Selger bekreftet at det fikk vi til en pris av 650,- Nå viser det seg at det fikk vi ikke. Viser seg at rikstv må betales i tillegg, så nå må vi betale det samme som vi betalte Telia. Da hadde vi jo ikke byttet. Kontrakten ble skrevet og vi kan ikke komme ut av kontrakten da oppsigelsestiden gikk ut før vi fikk varen..Skulle selfølgelig ha sjekket opp bedre men valgte å stole på selger. Håper dette kan hjelpe deg som leser denne anmeldelsen... Mvh Jøran B. ( Skal kontakte forbrukerrådet , håper di kan hjelpe)
Hei Jøran, Vi forstår at dette ikke var slik du forventet, og vi beklager at informasjonen du fikk ikke stemte overens med dine forventninger. RiksTV er en separat tjeneste som bestilles i tillegg til internett, og vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal ha full oversikt over hva de bestiller. Vi vil gjerne se nærmere på saken din. Ta gjerne kontakt med oss via Messenger med din kontaktinformasjon, så skal vi undersøke hva som har skjedd og finne en løsning sammen. 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Internett detter ut 10 ganger daglig og skrur seg ikke på igjen før jeg fysisk tar inn og ut kontakten. Hver morgen når jeg våkner har nettet detti ut. Jeg har kontaktet global Connect om problemet og de har løyet til meg og sagt de skal sende operatører noe de ikke gjør, det er helt vanvittig!!! Jeg får aldri hjelp til dette problemet, sittet timesvis på chat med de flere ganger og de gjør ingenting annet enn å tulle med deg på chat, stille masse spørsmål som f.eks. at jeg måtte gi dem 3 tidspunkter med klokkeslett nettet datt ut, med dato og tid i timer og minutt. Så idiotisk!!!!! Og spørsmål som hvor i stua står ruteren
Hei! Dette høres veldig frustrerende ut, og vi vil selvfølgelig få sett nærmere på dette for deg. Ta gjerne kontakt med oss via Messenger og send oss din kontaktinformasjon eller adresse, så kan vi undersøke saken videre og finne en løsning så raskt som mulig. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og håper vi kan få dette ordnet for deg! 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Er alt for ofte uten forbindelse. Er uten nett nå, bare to uker siden vi var uten nett i fem virkedager sammenhengende. Vurderer annen leverandør asap
Hei! Vi skjønner godt at dette er frustrerende – nettet skal være stabilt, og vi beklager at du har opplevd gjentatte brudd. Dette er ikke slik det skal være, og vi vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så vi kan undersøke saken nærmere og se hva som kan gjøres for å sikre en mer stabil forbindelse for deg. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og håper vi kan få dette på plass sammen! 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Det varierer mye og detter ut. Trudde ikke at det skulle skje med fiber. Og jeg er enda veldig skuffet over behandlingen dere hadde mot meg da jeg var i Thailand og ikke greide å kontakte (svare) meg angående betali men bare kuttet sendingen
Hei! Vi forstår at det er frustrerende når nettet ikke fungerer stabilt – spesielt når man forventer en sømløs opplevelse med fiber. Det skal selvfølgelig ikke være slik, og vi vil gjerne se nærmere på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Når det gjelder faktureringen, beklager vi hvis kommunikasjonen ikke var god nok. Vi ønsker alltid å finne gode løsninger for kundene våre, så ta gjerne kontakt med oss direkte, så vi kan se på saken sammen og finne en best mulig løsning for deg. 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Meget bra og har aldri vært plaget Kunne være billigere
Hei! 😊 Så gøy å høre at du har hatt en problemfri opplevelse med oss! 🎉 Stabilt nett er akkurat slik det skal være. Vi forstår at pris alltid er en viktig faktor, og vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige løsninger. Tusen takk for tilbakemeldingen – vi setter stor pris på den! 💙 Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect