GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prøvde å kontakte de for tilbud på fiber, de brukte utrolig lang tid på å svare, for så å svare at de ikke kunne levere til meg, selv om hjemmeside, mm sier noe annet...
Hei, Beklager at du har fått motstridende informasjon – det skal selvfølgelig ikke være slik! Vi vil gjerne sjekke opp i dette for deg. Send oss gjerne en melding på Messenger med adressen din, så kan vi se nærmere på mulighetene for levering. Vi setter pris på tålmodigheten din og håper vi kan finne en løsning! 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Bra ytelse, stabil drift og rask oppdatering/retting når feil oppstår, som strømbrudd
Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! 😊 Vi jobber hardt for å levere en stabil og pålitelig tjeneste, så det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. 💙 Skulle det være noe du lurer på eller trenger hjelp med, er det bare å ta kontakt. Ha en super dag videre! 🚀 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
De har legga ut fibernett her og lovet 1000/1000 , men alle naboene klager at trødløs nett og hastigheten er ikke som de lovet, i under egt får vi ikke engang 200/150 og der oppe modemet er så startet det på 400/400 og de siste mnd etter flere 1000 klager, så er det blitt noe bedre mot 600/600 og nede 300/400 ( tross alt måtte vi kjøpe egen trødløsmodem , de modemene fra firma virket som kjøpt i Temu/kina , det var veldig dårlig trådløst modem med dårlig hastighet , da kunne vi ikke engang få nett nede i under egt med 1/20 hastighet ) I tillegg har de lagt ut kabler som er låst hos de , så at andre ikke har mulighet til å levere noe bedre !!
Hei, Vi forstår frustrasjonen din og setter pris på at du gir oss tilbakemelding. Trådløs hastighet kan variere av flere grunner, som avstand til ruteren, bygningens materialer og andre signalforstyrrelser. Det skal likevel ikke være slik at du må kjøpe eget utstyr for å få en stabil tilkobling. Vi ønsker å se nærmere på saken og finne en løsning for deg og nabolaget. Ta gjerne kontakt med oss via Messenger, så kan vi undersøke hva som kan gjøres for å forbedre hastigheten og opplevelsen din. 📩 Takk for at du tar deg tid til å dele dette – vi tar det på alvor og vil gjerne hjelpe! 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Lokker med lave priser, priser skrus plutselig opp. Naboen fikk gammel kampanjepris ved binding. Jeg fikk ikke. Forferdelig kundeservice. Null forståelse hos kundeservice. Ikke mulig å få tak i på telefon. Chatrobot fra 1999. Umulig å få klare svar på chat. Vanskelig nettside å finne frem på. Uforutsigbart.
Hei, Vi beklager virkelig at du har hatt en så dårlig opplevelse med oss. Det er ikke slik det skal være, og vi forstår frustrasjonen din. Prissetting og kampanjer skal være tydelige og rettferdige, og vi ønsker å se nærmere på saken din for å finne ut hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss via Messenger, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg og finne en løsning. 📩 Takk for tilbakemeldingen – vi tar dette på alvor og jobber alltid for å bli bedre. 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Ofte nedsatt hastighet ( kapastetsproblemer på nettet ?)
Hei, Vi beklager at du opplever nedsatt hastighet. Dette skal selvfølgelig ikke skje, og vi ønsker å undersøke det nærmere. Har du testet hastigheten med kabel direkte i ruteren? Det kan også være lurt å restarte utstyret for å se om det hjelper. Ta gjerne kontakt med oss via Messenger, så kan vi sjekke hvor problemet som du opplever stammer fra. 📩 Takk for at du gir oss beskjed – vi vil gjerne hjelpe deg! 💙
Stødig drift. God hjelp om det er problemer. Tydelig varsel om fiberbrudd og orientering om framdrift.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! 😊 Det er flott å høre at du opplever stabil drift og god oppfølging fra oss. Vi jobber hardt for å holde kundene våre informert og gi best mulig support når det trengs. Vi setter stor pris på at du deler din erfaring! 💙🚀 Ha en strålende dag videre! 🌟 Vennlig hilsen Petter | Globalconnet
Har kjøpt leid 3 mesh=rutere som jeg betaler 49 kroner pr måned. Disse er både ustabile og har dårlig kapasitet. Har prøvd å få erstattet de med de nye mesh-ruterne som nå kan leies uten at GC aksepterer det. Må kjøpe alt på nytt. Det er jeg ikke fornøyd med.Det burde være mulig å få fornyet teknologi etter å ha betalt 49 kr pr måned i flere år. Det nytter lite åa 1Mbit kabelkapasitet når ruterne leverer langt under halvparten. Håper GC ordner opp i dette raskt.
Hei, Vi forstår godt at dette er frustrerende, og vi setter pris på at du deler din opplevelse. Etter flere år med leie burde det absolutt være muligheter for en oppgradering, og vi skulle gjerne sett nærmere på hva vi kan gjøre for deg. Ta gjerne kontakt med oss via Messenger, så kan vi undersøke saken nærmere og finne en løsning. 📩 Takk for at du gir oss beskjed – vi ønsker å levere den beste opplevelsen for kundene våre! 💙 Vennlig hilsen Petter | Globalconnet