Canal Digital Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingenting er bra, alt er blank løgn. Jeg fikk en hyggelig selger på døren i januar 2017 som solgte meg fiber og tv. Dette skulle iflg selger leveres innen 9 mnd, 9 mnd er gått ingen oppfølging eller noe som helst. Jeg har purret flere ganger og fått til svar januar 2018. Så fikk vi innkallelse til infomøte hos Power Fana. Info hadde de ikke, de kunne ikke svare på når jeg kan få fiber. På dette møtet skulle de også ha opplæring i bruk??? Hva er vitsen med det når man ikke vet når de installerer noe som helst. Vedkommende på denne info kvelden lovte han skulle ringe meg opp med ny dato når han hadde fått info, det gjorde han faktisk, men da var datoen juni 2018. Jeg spurte om dette kunne garanteres, svaret jeg fikk var selvfølgelig nei. Hvorfor får de lov til å selge et produkt før de vet om eller når de kan levere? Hvorfor er generelt teleselskapene/ bredbåndleverandørene løftebrytere? De burde vert lovpålagt å garantere leveringstid med økonomiske konsekvenser om de bryter de. Samtidig burde de ikke kunne da bruke lang leveringstid i sine salgsargumenter.
Tok kontakt med Canal Digital etter at Lyse ikke viste interesse på tross av tett bebyggelse med 80-100 interesserte kunder. Canal Digital tok ballen og fikk gravd ned fiber som har fungert meget godt. Store deler av asfaltert vei ble asfaltert på nytt. Oppgradert både nett og vei!
Har oppgradert fra 50 til100 mbit/s. Stabilt på coaxkabel sammen med tv. Ingenting å utsette på dette.
Har rimeligste bredbånd og tvpakke, som kostet meg 900 kr pr måned. Målt hastighet på speedtest varierer mellom 1,2 og 2,3 Mbit/s. Da sier det seg selv at streaming av film blir en umulighet. Det ser rett og slett ikke ut. Da dørselgeren kom på døra lovte han gull. De holdt på å bygge ut i nabolaget vårt, og linja kunne komme inn via luftstrekk. Undertegnet avtalen, og ventet bortimot et år på at de orket å legge linja, det måtte bli frostfritt først. Jeg ble lovt fiber, men det var coax som kom inn. Den måtte jeg selvsagt grave ned selv, da de hektet seg på med en avgreining på nabohuset. PÅ naboens nåde selvsagt. Måtte jo grave på hans tomt også. Nå føler jeg dette var bortkastet, for jeg har rett og slett fått søppel. Rundlurt, og blodpris for ingenting. Hele nettet deres her er coax med avgreining på avgreining, og sannsynligvis langt utenfor spec, for hva som er fornuftig å gjøre. Altså søppel. Kan ikke få understreket nok, at for meg er CANAL DIGITAL=SØPPEL!
Har ingen positive tanker om Canal digital, eneste de fokuserer er på faktura og de er betalt i tide. Nettet forsvinner eller ligger det på 1/4 del av farten de har lovet meg ihvertfall 2 til 10 timer av dagen. Nettet kan forsvinne i noen dager hvor all kommentar fra kundeservice er å restarte ruter og modem. Dette har endret seg og de ville ha meg til å bytte ut en Linksys EA9500 AC5400 Gigabit Router til nesten 3000kr med en billig ruter fra dem. I følge dem var det min ruter som skapte disse problemene. Ingen endring og de nekter å endre sin mening at mine nettverks problemer ligger min side ikke dem. Kan ikke anbefale Canal Digital til noen!
Sitter uten nett 4 uker, canal digital nekter samarbeide og ordne dette. Kundeservise lover å sende tekniker men de kommer ikke. Ringer snakker og snakker med kundeservice men ingen bryr seg. Sier opp canal digital og går over viken fiber....
Nettet datt ut store deler av tiden. Fikk beskjed at det måtte jeg regne med. Vanvittig lang tid å få reperatør til å feilsøke fikse det. Kundeservice er elendig, ble bedt om å holde kjeft når jeg klaga.