Meny

Enivest omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Enivest
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
68
av 88 innen
bredbåndsleverandør
38%
anbefaler
Enivest

"Kundeservice"

Omtale om Enivest skrevet av Anfrid for 12.11.2020 19:37

Enivest har totalt 9 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enivest?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Eg opplever ikkje at enivest lyttar eller er interessert i kva kunden meinar eller opplever. Opplever at dei er meir opptatt av å forsvara seg enn ynskje om å koma kunden til hjelp. Forskjellsbehandling av kundar. Personar eg har snakka med seier ulike ting... I går hadde vi reperatør som ordna noko, no håpar vi at vi slepp dei problema vi har hatt etter at vi fekk fiber. Tidlegare skjedde det aldri at internettradioen datt ut, at vi fekk problem med å skifta kanal, at det låste seg etc. Det starta med overgang til fiber v Enivest... No håpar vi at ting vert betre

Bytt.no
"Kundeservice" skrev Anfrid om Enivest

Har du en tilsvarende erfaring med Enivest?
Gjør som Anfrid og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Enivest du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Virker av og til."
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever å ofre miste nett inn. Gjør alt som dei opplyser at vi skal. Få opplyst at nettet til enivest virker heile tida. Det stemmer ikkje. Kva med litt ærlighet?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dritt nett"

Ikkje det beste nettet i verden akkurat, underbemannet og lite informasjon NPR dei gjer endringar som kan påvirke andre sitt Internett

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Har du vært kunde hos oss i 100 år? Så bra! Vi bryr ikke oss! 0 kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget dårlig kundeservice, lyger om tidsfrister"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestiller fiber med dei, fiber ledningen henger ca 1 meter utanfor husveggen, dei forteller at det vil bli installert i løpet av ca 2 veker. Dei 2 vekene blir fort til 8 mnd, dei fortsetter å kun informere kunde når kunde tar kontakt med dei. Kunde spør så igjen kortid han kan forvente tilkopling? Svaret er alltid ca 2 veker, og dette fortsetter dei med i 8 mnd. Er det dette man kaller oppegående kundeservice? Kunde finner så ut av årsaken til at dei ikke kopler til fiber som avtalt og lovd, dette er fordi dei har underkalkulert under utbyggingen, og at det kanskje må legges ny kabel. Er ikke det noe man kunnet informert kunde om, slik kunde kunne valgt en annen løsning mens han venter? Nei, la oss heller fortelle tull til kunde og love ting som vi veit ikke blir holdt, slik at kunde for alltid sitter og venter i spenning med ei eksisterende kobberlinje med 1 mb/s hastighet. Kunde ringer så for å informere om at kunde ikke vil vente lenger, og at dei har brutt leveringsbetingelsene. I det kunde sier han har kansellert bestillingen, kommer pipetone fra andre enden av telefonsamtalen.

Svar fra Enivest
16.04.2020 08:54
Hei, Frank! Dette var ikkje hyggeleg lesning. Ønsker å sjekke saka di nærmare for å kunne oppklare kva som har skjedd. Setter pris på om du kan sende meg en kort e-post til [email protected] slik at vi kan få identifisert bestillinga di og få gitt deg ei tilbakemelding. Merk e-post med Terje. Ha ein fin dag. Mvh. Enivest
Enivest har totalt 9 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR