Meny

Enivest omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Enivest
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
69
av 88 innen
bredbåndsleverandør
38%
anbefaler
Enivest

"Dritt nett"

Omtale om Enivest skrevet av Daniel for 30.08.2020 13:08

Enivest har totalt 9 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enivest?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dritt nett"

Ikkje det beste nettet i verden akkurat, underbemannet og lite informasjon NPR dei gjer endringar som kan påvirke andre sitt Internett

Bytt.no
"Dritt nett" skrev Daniel om Enivest

Har du en tilsvarende erfaring med Enivest?
Gjør som Daniel og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Enivest du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Har du vært kunde hos oss i 100 år? Så bra! Vi bryr ikke oss! 0 kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget dårlig kundeservice, lyger om tidsfrister"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestiller fiber med dei, fiber ledningen henger ca 1 meter utanfor husveggen, dei forteller at det vil bli installert i løpet av ca 2 veker. Dei 2 vekene blir fort til 8 mnd, dei fortsetter å kun informere kunde når kunde tar kontakt med dei. Kunde spør så igjen kortid han kan forvente tilkopling? Svaret er alltid ca 2 veker, og dette fortsetter dei med i 8 mnd. Er det dette man kaller oppegående kundeservice? Kunde finner så ut av årsaken til at dei ikke kopler til fiber som avtalt og lovd, dette er fordi dei har underkalkulert under utbyggingen, og at det kanskje må legges ny kabel. Er ikke det noe man kunnet informert kunde om, slik kunde kunne valgt en annen løsning mens han venter? Nei, la oss heller fortelle tull til kunde og love ting som vi veit ikke blir holdt, slik at kunde for alltid sitter og venter i spenning med ei eksisterende kobberlinje med 1 mb/s hastighet. Kunde ringer så for å informere om at kunde ikke vil vente lenger, og at dei har brutt leveringsbetingelsene. I det kunde sier han har kansellert bestillingen, kommer pipetone fra andre enden av telefonsamtalen.

Svar fra Enivest
16.04.2020 08:54
Hei, Frank! Dette var ikkje hyggeleg lesning. Ønsker å sjekke saka di nærmare for å kunne oppklare kva som har skjedd. Setter pris på om du kan sende meg en kort e-post til [email protected] slik at vi kan få identifisert bestillinga di og få gitt deg ei tilbakemelding. Merk e-post med Terje. Ha ein fin dag. Mvh. Enivest
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Dårlig service. Svært vanskelig å komme i kontakt med. Veldig dyre. Legg på når en ringer.

Kristian S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Enkelt og greit"

Holder det de lover. Grei stabilitet, grei hastighet, og de er gode på kundeservice. Gjør det de lover de skal gjøre, og finner løsninger som fungerer.

Enivest har totalt 9 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR