Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettet faller stadig ned, og det er blitt umulig å ha hjemmekontor. Dessverre sitter vi i saksa med 12 måneders bindingstid. Selger lovet at vi skulle få et produkt som var stabilt og bra, men det er det ikke. Kundeservice har utrolig lang responstid, og svaret deres er at det ikke er noen kjente feil i mitt område. Jeg tror det er altfor mange brukere på mobilmastene, rett og slett. Noen ganger fungerer f.eks. surfing helt fint, men i det øyeblikket man skal koble seg på Netflix eller ha hjemmekontor med Teams-møter, stopper det. Jeg vil råde alle til å styre unna trådløst bredbånd. Teknologien er for dårlig og ustabil. Jeg er veldig skuffet over å nå måtte dra på jobb fysisk på dager jeg skulle hatt hjemmekontor.
Mine erfaringer etter å hatt dette i snart 2 år er at dette fungerer svært dårlig, internettet er borte i flere dager eller er veldig tregt. Kundeservice er veldig hjelpsomme på telefon, men det skjer ikke noe utover det. Har ventet på at de skal ordne dette i 2 år men venter fortsatt.
Telia sitt trådløse bredbånd er raskt, men veldig ustabilt, derfor vil jeg ikke anbefale det hvis du har fiber kabel til huset ditt.
Helt grei leverandør, det meste har fungert frem til nå. Kundeservice er noe overbelastet, og ikke bare, bare å få i tale bestandig. Selve leveranse av utstyr tok noen måneder for lang tid.
VIi fikk brudd på nett og TV. telia vil ikke rette opp feilen. De bare krever betaling. Telia har gamle kabel som er dårlig instalert for mange år siden. Hvis det er bare du som bruker Telia i området du vil ikke få hjelp fra de eller må du betale for det. Ikke bestilt Telia Aldri
Svært lite tilgjengelig kundesenter, dårlig kompetanse på kunderådgivere og ustabilt nett
Ingen hjelp fra kundeservice, og ingen kompensasjon på elendig variabel dekning. Sjekket før bestilling at jeg var i grønn sone, men fikk beskjed om at jeg lå i utkanten, og at jeg derfor måtte påregne dårlig kvalitet
Det er dyrt å være kunde hos telia nå.så jeg vudrer å bytte
Når det fungerer er det stabilt og hurtig. Synd det er så mange avbrudd at jeg er nødt til å ha mobilt bredbånd som backup. Tar veldig lang tid å få tak i kundeservice, god service når jeg kommer igjennom etter 1 time ventetid. De har vært alt for tidlig ute med trådløst bredbånd. Har det vært andre alternativ på min adresse hadde jeg byttet for lengst
Jeg byttet fra altibox fiber til Telia 5G og er veldig fornøyd med denne løsningen. Fikk en dørselger på døra og fikk spare 500kr og gratis strømmetjenester.
Tv signal hakker og bildet fryser. Dårlig spredning inne i leiligheten, selv med en ekstra aksess boks
Veldig dårlig har 750 som jeg betaler for og det kan henge i 4 minutter da ingen ting skjer
De hjelper ikke,når bredbåndet faller ut De lover å ringe,men gjør det ikke De sender heller ikke tekniker ,vistnok skal de sende etter tre dager,men det er bare bløff.Det tar tre kvarter med venting før de svarer på telefon
Tv og internett faller ut veldig ofte. Det skjer så ofte at det blir umulig å drive en virksomhet/bedrift med et internett som er borte i flere timer. Dette skjer alt for ofte.
Telia har brukt flere måneder på å oppgradere nettet i mitt område, med stadige bortfall av internett. I tillegg er det stadig fullstendige dropp i hastighet. Pr. dags dato betaler jeg for 100 mb/sek, men får maksimalt 12 mb/sek. Det finnes ingen mulighet til å nå dem om kvelden, og nettsiden deres er fullstendig inkonsekvent. Dette er meldingen som møter deg: Du får valget "Send oss en e-post", og deretter kan du velge: TV/Internett/Trådløst Bredbånd. Og så undervalget: Problemer/teknisk hjelp. Da dukker denne meldingen opp: "Vi har ikke mulighet til å behandle henvendelser om feil på bredbånd eller TV via e-post." Telia er fullstendig useriøse, og fullstendig uten respekt for kundene sine. Velg noe annet enn denne grådige og kyniske utsugeren. Dyrt og dårlig er konklusjonen.
Hver gang det er noe galt, men en vente 30min på kundesupport, og deretter bruker de 20min på å løse problemet da de først må samle masse informasjon de egentllig burde ha, gitt at vi er kunder der.