Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ustabilt og ikke fått det vi har betalt for. Kundeservice har ikke vært instans til å hjelpe ved kontakt, så ofte har vi måtte benytte 4/5G.
Internett faller ut. Timelang kø både via chatbot og telefon. Hjelpsomme ansatte når jeg omsider får kontakt, men jeg har fått nok.
Om man trenger å kontakte Telia pr tlf tar det 45-60 minutter å komme gjennom Intet tilbud om å legge igjen mobilnummer for å bli oppringt når kundemottaker blir ledig. Lite hjelp å få når man først kommer gjennom
Fikk DNS problemer. Vet ikke hvorfor, vet ikke hva det er egentlig, søkte rundt og fikset det selv pga kundeservice tok mer enn 40 min å svare. Ingen planlagt arbeid er annonsert på nettsiden, og ingen problemer i mitt område er annonsert. Fikk ingen varsel på hvorfor dette kunne ha skjedd.
Fikk trådløs bredbånd, fungerer ikke optimalt. Kobler seg ut av og på uten noen varsel. Må ringe eller chatte med kundeservice for hjelpe hver gang.
Siden jeg fikk 5G bredbånd fra Telia har jeg ikke fått lovet hastighet en eneste dag. På ettermiddagene er det helt forferdelig, nede i 5 Mbps. Byttet så fort jeg kan. Telia 5G bredbånd er en vits.
Er ikke i nærheten av å levere avtalt hastighet. Måler mellom 50 og 100 mbps, betaler for 500.
Bredbandet er meget bra når det fungerer. Men til tider mangler vi dekning i huset. Dette blir bare oftere og oftere dessverre. Fungerer svært dårlig for oss med hjemmekontor og barn/ungdom i hus.
Dekking kan bli bedre til hytte , og pris er høy fortell hva er bra eller darlig
Internett signal fra Telia bremser hele måned. De har driftsmelding for postnummer. Tross at for kunderservice lyver at de har ikke problemer og prøver å sende egen medarbeider for sjekk mot betaling. Monopoliet må stoppes og kunder må få fritt valg av leverandører !
De reparerer nett i arbeidstiden slik at hjemmekontor er umulig. De lever langt under anvist hastighet, ALLTID. De gjør det lett å melde seg på gratis ekstra goder fra tredjeparter men nevner ikke at abonnementet kun er gratis i en måned før de så legger til full pris av tjenesten i din regning fra Telia. Dette er bare noen av mange ting som kjennetegner Telia sin manglende evne til å levere et godt produkt.
Nettet er veldig treigt og detter ut. Går ikke an og surfe på mobilen hvis tvn er på.
Fungerer fantastisk. Sparer rundt 600 kr i måneden i tillegg til at internett fungerer bedre enn hos min tidligere fiberleverandør. TV pakken er også Norges beste med god margin!
Ble oppringt av en hyggelig selger for 5G Internett. Fikk tilbud om 3 måneders gratis 5G og OK pris på OK hastighet etter det. Der slutter det positive. Hastigheten jeg ble lovet var VELDIG varierende. Ukentlig på LANGT under det de lovte. Kundeservicen er horribel! Chatten funker IKKE verken med bot eller person. Anbefaler ikke Telia.
Man mister den datamengden man har igjen når man bytter abbonnement- Dette er svakt..!!
Nettet faller stadig ned, og det er blitt umulig å ha hjemmekontor. Dessverre sitter vi i saksa med 12 måneders bindingstid. Selger lovet at vi skulle få et produkt som var stabilt og bra, men det er det ikke. Kundeservice har utrolig lang responstid, og svaret deres er at det ikke er noen kjente feil i mitt område. Jeg tror det er altfor mange brukere på mobilmastene, rett og slett. Noen ganger fungerer f.eks. surfing helt fint, men i det øyeblikket man skal koble seg på Netflix eller ha hjemmekontor med Teams-møter, stopper det. Jeg vil råde alle til å styre unna trådløst bredbånd. Teknologien er for dårlig og ustabil. Jeg er veldig skuffet over å nå måtte dra på jobb fysisk på dager jeg skulle hatt hjemmekontor.